LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cyberjunkie
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door cyberjunkie »

ik heb me inmiddels bij een andere provider aangemeld. Maar nu zit ik te twijfelen of dat wel slim is.

Maar ik kan nog binnen 7 dagen annuleren.

Tja wat is nu handig he??? Ik weet het even niet meer.

hebben jullie al ondertussen ergens anders aangemeld

peetje

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door peetje »

Ik heb nu sinds een maand adsl via wanadoo. Sinds een week, heb ik last van het feit dat ik na een kwartier/ 20 minuten geen verbinding meer heb. Volgens wanadoo zou het aan een driver van het kpn modem liggen, maar ik had al de nieuweste versie op mn pc staan. In iedergaval zit er nu helemaal niets anders op dan elke keer mn pc maar weer opnieyw opstarten. Wie heeft dit vaker meegemaakt en wat kan ik er aan doen!

JeroenBCJ

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door JeroenBCJ »

Ik heb sinds een paar maanden Wanadoo ADSL Direct, en ik moet zegen dat dit hartstikke goed gaat. Ik heb een aantal keer methun gebeld, en het viel me op dat ze zo vriendelijk zijn. Ik geef iig een compliment aan Wanadoo!

Scriptkiddy
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 nov 2004 16:16

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Scriptkiddy »

Opzeggen mag in principe bij een wijziging in het contract. Zonder die wijziging niet. Het contract strekt immers tot zekerheid van de overeenkomst, zowel voor de isp als de klant.
Veranderen er nu omstandigheden, dan mag in prinicpe het contract opgezegd worden. Tenzij een opzegging door die wijziging onredelijk zou zijn. Wanneer er een wijziging optreedt in een abonnement, die in het voordeel van een klant is (hoge snelheden, meer mail-accounts, meer webspace, etc), dan schept dit uiteraard geen reden voor opzegging. U wordt er als klant immers alleen beter van. ALs u toch zou wilen opzeggen, dan zou dit de reden niet kunnen zijn, en is er dus een andere reden. Hier geldt het contract echter nog steeds.

JohanG

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door JohanG »

Wat betreft algemene voorwaarden:

Indien deze niet ten nadele zijn van de klant, is er geen mogelijk tot ontbinding van een contract. Ook logisch...waarom zou je willen opzegge, omdat het gaat om een aanvullende dienst waar je zelf voor kunt kiezen. M.a.w. als je niet beslist om het te nemen kost het je het helemaal niks.

Wettelijk gezien is wat Wanadoo nu aangeeft correct: het is niet te nadele van de klant en dus is ontbinding van het contract niet mogelijk.

wie eist, bewijst....

Gesloten