LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zebra gadgets

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
heleendasberg

Zebra gadgets

Ongelezen bericht door heleendasberg »

in aug iets gekocht bij Zebra gadgets ter waarde van 22.39 euro
niet tevreden en zou mijn geld terug krijgen ik hoefde het product niet retour te sturen ( heb het wel bewaard)
nu vandaag 31 oktober nog steeds niets terug gehad
krijg ook geen antwoord meer op mijn mails en verzoeken
ruikt naar oplichting en de mensen moeten gewaarschuwd worden voor deze internet site https://www.zebragadgets.nl

HADES2001

Re: Zebra gadgets

Ongelezen bericht door HADES2001 »

geld terug maar je hoeft het product niet terug te sturen?
Dat is wel de raarste constructie die ik ooit gezien hebt, wat voor product gaat het om?
Retour sturen is een wettelijk recht die elke webwinkel moet bieden

Aan te raden is retour sturen van het product (desnoods aangetekend) en ze 14 dagen de tijd geven na ontvangst het geld terug te boeken

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

ik weet niet waar jij kijkt maar ik kom veel slechte beoordelingen tegen...

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

vroem schreef:ik weet niet waar jij kijkt maar ik kom veel slechte beoordelingen tegen...
Ik denk op de site zelf.

Als ik de algemene voorwaarden doorlees, dan zie ik enkele stukken die letterlijk uit het Engels vertaald zijn.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

WillSpapens

Ongelezen bericht door WillSpapens »

Drie weken geleden iets besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen. Op de mail van een week gelden voor de status van de bestelling is nog steeds niet gereageerd. Lijkt oplichting.

Torgil

Ongelezen bericht door Torgil »

Ik heb 7november een raamdoek besteld met magneten. Op mijn vraag per mail waar hij bleef kreeg ik antwoord dat het rechtstreeks gestuurd zou worden maar is nooit aangekomen.Mailtjes die ik nu stuur met verzoek tot terugstorten geld worden geeneens meer beantwoord. Dit is echt oplichterij.Ik zet het ook steeds opnieuw neer als waarschuwing voor andere om niet te bestellen.Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben!

WillSpapens

Ongelezen bericht door WillSpapens »

Ik ben ook slachtoffer van Zebragadgets. Mijn bestelling is nooit aangekomen. Geld weg.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

WillSpapens schreef:Ik ben ook slachtoffer van Zebragadgets. Mijn bestelling is nooit aangekomen. Geld weg.
Site eerst checken, dan geld niet weg. Niet bestellen bij site zonder adres, BTW# of KvK#. Geld blijft in pocket. Will blijft blij.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heb er lang naar gezocht, maar niets gevonden. Geen KVK inschrijving, geen adres te vinden, geen telefoonnummer. Uiteindelijk wel een mailadres: [email protected], maar welk bedrijf maakt gebruik van een gmail account? Een aantal foto's heb ik gegoogeld en 'heel vreemd', ze komen allemaal van een Chinese webwinkel af.
Via andere kanalen geprobeerd via een rekeningnummer, echter geeft dit een adres in Duitsland waar oa Vodafone zit. Met een contactpersoon van een Nederlander die in Amerika woont en er niets mee te maken heeft.
Als een persoon zoveel moeite doet om niet gevonden te worden, dan moet je daar heel ver uit de buurt blijven. Een zolderkamerhobbiest die het niet zo nauw neemt met de regeltjes.
Aangifte kan enkel als het met voorbedachte rade is. Het kan gewoon een dropshipping verhaal zijn waar de pakketjes langer onderweg zijn dan verwacht. Dat is geen strafbaar feit, dus geen kans op iets vanuit de politie.

NeoDutchio

Update: wellicht toch een connectie in Amerika, de tekst van de algemene voorwaarden zijn een kopie van http://www.moonkool.com. Deze site heeft ook verdacht veel vergelijkingen met zebragadgets.nl.
Ook vanuit Denemarken komen er klachten binnen, daar is een exacte kopie, www.zebragadgets.com te vinden.

Heeft iemand nog het rekeningnummer van zebragadgets? Deze kan ik niet meer terug vinden, maar daar staat wel een Nederlander in Amerika aan gelinkt.

Chanullukuh

Ongelezen bericht door Chanullukuh »

Ik heb twee led flame lampen gekocht. Bestelling nooit ontvangen. Ze nemen niet eens de moeite om te reageren op mijn mail. De lampen zijn al betaald, dus ze hebben de gelegenheid om het geld terug te boeken. Maar op dit voorstel wordt ook niet gereageerd. Zeer vervelend. Ook vervelend dat ik ze niet per telefoon kan bereiken. Ook geen adres bekend . [Tekst verwijderd] ik heb vandaag ,3 januari 2018, de lampjes ontvangen !!! Het duurde iets langer dan wat op site gemeld stond. Toch te snel geoordeeld . Ik hoop dat andere klanten die hun bestelling ook nog hebben ontvangen dit toch ook melden. Geeft wat met rust voor de klant zelf .
Laatst gewijzigd door Chanullukuh op 03 jan 2018 14:12, 3 keer totaal gewijzigd.

dvdmarel

Ongelezen bericht door dvdmarel »

ik voel mijn ook op gelicht
ik heeft 2 lampen besteld vuur simulate nog steeds niet ontvange 40.00uro kwijt

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En wanneer zijn deze lampen besteld?

NeoDutchio

Als er onlangs nog besteld is, heeft u dan het rekeningnummer van die man? Het geld wordt overgemaakt naar een rekening van de Deutsche bank, maar nergens kan ik meer terug halen welke naam daar achter steekt. De eigenaar achter deze webshopjes is een Nederlander die in Amerika woont. Zijn adres heb ik waarschijnlijk, maar eerst wil ik het zeker weten. Dus wie helpt mij aan zijn rekeningnummer?

Chanullukuh

De lampen zijn op 10 december besteld. Levertijd tussen de 7 en 14 dagen..

Chanullukuh

Het rekeningnummer is DE08 7001 1110 6020 5335 50

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie het volgende in hun voorwaarden. Nog even geduld dus.
Bezorging
Bestellingen worden vaak rechtstreeks door onze leverancier verzonden, hierdoor kan de levertijd tussen 2-4 weken zijn. Deze levertijd verschild, en kan soms meer of minder dan de gemiddelde levertijd zijn. Terugbetalingen of annuleringen kunnen niet gedaan worden tijdens transport.

NeoDutchio

Moneyman schreef:Ik zie het volgende in hun voorwaarden. Nog even geduld dus.
Bezorging
Bestellingen worden vaak rechtstreeks door onze leverancier verzonden, hierdoor kan de levertijd tussen 2-4 weken zijn. Deze levertijd verschild, en kan soms meer of minder dan de gemiddelde levertijd zijn. Terugbetalingen of annuleringen kunnen niet gedaan worden tijdens transport.
Het is een dropshippingbedrijf. Persoon in Amerika besteld in China en laat het hier bezorgen. De koper loopt risico's en de verkoper geeft niet thuis.

Gesloten