NLE Alles-in-1 klantenservice kent geen klachten mogelijkheid. Het daarvoor verantwoordelijk management blijft tussen de coulissen. Na 27 dagen zonder voicemail/antwoordapparaat een oplossing binnen enkele minuten geregeld. Dit echter na 27 dagen van enkele telefonische contacten en eindeloos WhatsApp-verkeer met reacties van medewerkers van NLE Alles-in-1 die er geen notie van hebben wat Klantenservice zou moeten zijn.
Na vele jaren als tevreden NLE Energie-klant is het onbegrijpelijk dat NLE-Alles-in-1 klantenservice management zich onbereikbaar houdt om te horen terreinen dat zijn de wereld kunnen leren van hun Energie-collega's.
Wie heeft er een tip over de bereikbaarheid van het NLE-management ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 okt 2017 13:14
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar
Www.klachtenkompas.nl reageren ze wel. Probeer dat eens.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar
Waarom zou je de klantenservice management willen spreken? Deze mensen weten niets van techniek ze managen de klantenservice. Los dat NLE vanuit een call center werkt en het management dus van een extern bedrijf is.Rob Wannyn schreef:NLE Alles-in-1 klantenservice kent geen klachten mogelijkheid. Het daarvoor verantwoordelijk management blijft tussen de coulissen. Na 27 dagen zonder voicemail/antwoordapparaat een oplossing binnen enkele minuten geregeld. Dit echter na 27 dagen van enkele telefonische contacten en eindeloos WhatsApp-verkeer met reacties van medewerkers van NLE Alles-in-1 die er geen notie van hebben wat Klantenservice zou moeten zijn.
Na vele jaren als tevreden NLE Energie-klant is het onbegrijpelijk dat NLE-Alles-in-1 klantenservice management zich onbereikbaar houdt om te horen terreinen dat zijn de wereld kunnen leren van hun Energie-collega's.
Wie heeft er een tip over de bereikbaarheid van het NLE-management ?
Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar
NLE is zeer moeilijk te bereiken voor problemen of andere zaken. Email zit ergens verstopt waar het bijna niet te vinden is.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 mei 2018 12:33
Re: Management klantenservice NLE Alles-in-1 is onbereikbaar
NLE is zeer slecht te bereiken.
Reageren niet op mails en als ze uiteindelijk terugbellen na vele digitale terugbel verzoeken te hebben ingediend komen ze de gemaakte afspraken nog steeds niet na.
Daarna zijn ze weer niet te bereiken.
Tevens zijn mijn gegevens via hun eigen inlog niet bekend ..... waardoor ik ze weer moet bellen.
enz
Reageren niet op mails en als ze uiteindelijk terugbellen na vele digitale terugbel verzoeken te hebben ingediend komen ze de gemaakte afspraken nog steeds niet na.
Daarna zijn ze weer niet te bereiken.
Tevens zijn mijn gegevens via hun eigen inlog niet bekend ..... waardoor ik ze weer moet bellen.
enz