LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktiesport

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Patricia1002
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2016 09:23

Aktiesport

Ongelezen bericht door Patricia1002 »

Ik heb 4 November 2016 zware voetbalsokken besteld op de bestelpaal in de winkel. De aanbieding in de winkel was 3 halen 2 betalen en de sokken kosten 7.99 per stuk. In de winkel keurig alles geregeld,bestelling zou binnen 1 week binnen zijn.

Op 15 November heb ik gebeld (meerdere pogingen voordat er werd opgenomen) waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg te horen dat ze een nieuwe computersysteem hadden en dat mijn bestelling was blijven hangen, maar dat deze zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden. Op 18 november kreeg ik een mail dat de sokken niet meer op voorraad waren en dat mijn order geannuleerd werd. Ik heb op 18 november meteen een mail terug gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik verwachte dat ze de sokken gewoon zouden leveren omdat ze gewoon op voorraad waren waren (screenshot meegestuurd als bewijs).

Tot op heden niets meer gehoord van Aktiesport. Bellen heeft geen zin want ze nemen gewoon niet op en ook e-mails worden niet beantwoord.

Rebeldoom
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 mar 2015 20:21

Re: Aktiesport

Ongelezen bericht door Rebeldoom »

Als ze niet meer op voorraad zijn, dan zijn ze niet meer op voorraad. Dat risico loop je nu eenmaal.
Als ik online shop en ik stop vanalles in mijn virtuele mandje, dan kan het best dat in de tussentijd (tussen het bestellen en het afrekenen) ook een bepaald artikel ineens is uitverkocht. Jammer, maar helaas.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Aktiesport

Ongelezen bericht door crazyme »

Fijn dat je de archieven even hebt afgestoft.

Gesloten