LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Petruss
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 nov 2004 20:23

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Petruss »

98 % van de chats die er bij sms diensten worden gevoerd zijn sexgesprekken, Moderators van die diensten zijn of ze nou man of vrouw zijn voornamelijk entertainers die er voor zorgen dat de klant een fijn gesprek heeft....

Het spelen van een rol is uiteraard nodig om de fantasie van de klant zoveel mogelijk te prikkelen, dat kan een normale rol zijn maar het komt ook heel veel voor dat klanten op zoek zijn naar wat meer extreme sexvormen waar in de maatschappij niet zo veel bevrediging voor te vinden is. bv sm p&p of bepaalde fettsjismen.

Het voorziet dus kennelijk weldegelijk in een behoefte die er kennelijk binnen de maatschappij is, zoals bij de meeste betaalde sexdiensten zijn de kosten hoog, mensen hebben er kennelijk dergelijk hoge bedragen voor over om een stukje bevrediging te vinden.

De aanbieders van deze diensten zijn ook niet gek en zullen de kosten van de diens zeker niet boven de marktwaarde laten uitstijgen omdat er dan zeker een uitval van de vraag zal optreden, ook zij zijn ondernemers en de prijs van de dienst is weldegelijk een balans tussen vraag en aanbod.

Tevens zijn er ook weldegelijk diensten die echte meisjes / vrouwen aanbieden, ook zij zullen niet zo snel afspreken. Zelfs als het meisje in questie dat wil heeft zei een dusdanig aanbod aan klanten waaruit zij kan kiezen dat de individuele klant zeker zeeer weinig kans heeft dat hij de gelukkige is.

Het probleem onstaat eigenlijk vooral doordat er zeer veel mannen op zoek zijn naar sex, en er zeer weinig vrouwlijk aanbod is om de behoeften te bevredigen.

Slecht een zeer klein percentage van de klanten van de SMS diensten, is op zoek naar een liefdesrelatie, dit zijn dan ook vaak de mensen die zich bedrogen voelen...

Het merendeel van de operators van smsdiensten zullen deze klanten echter niet graag hebben omdat het nameijk veel eenvoudiger is een sexchat te hebben dan een vreselijk landurig persoonlijk contact, waar de operator relatief veel moeite voor moet doen allerlei persoonlijke details te onthouden.

Maar uiteraard zijn er gevallen, waar de klant zich een rad voor de ogen heeft laten draaien en de dienst niet aan zijn uiteindelijke verwachting voldoet.

Dat zijn echter uitzonderingen, iemand moet wel erg naief zijn wil hij echt geloven in het aanbod van de dienst. Maarja deze mensen zul je ook wel wijs kunnen maken dat je werkelijk alleen quick en bright nodig hebt in je huishouden.

Petruss

Carpio

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Carpio »

Het is en het blijft oplichting hoe je het ook bekijkt.

Ze faken iets wat ze niet waar willen maken.

Stelletje oplichters zijn het. Niks beter dan criminelen.

Great Bear

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 30 Nov 2004 07:28 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

vind het heel erg voor die mannen, maar als ze een beetje nadenken hebben ze door dat het nep is.
hier ben ik het niet mee eens.

jan vd heijden

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door jan vd heijden »

zucht wat een zielige mensen weer hier allemaal aan het smsn geweest uiteraard en nu gaan klagen...auch... :roll:

get a life......hier een beetje gaan afreageren.
Mensen die smsn..die hier zeker tussen zitten.
Waarom sms je eigenlijk? omdat je in RL te kansloos bent en denk net zo een lelijk vies hoofd heb als die wessels die half zat te janken bij radar...

triest hoor..


en kom maar op met je reacties..
maar onderbouw je mening wel even :lol:

edwin1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2004 07:34

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door edwin1975 »

Nou het is wel degelijk mogelijk en wel bij een die door de mangel is gehaald te weten moderating.nl Heb via daar een meid leren kennen en woon er gewoon mee samen :o dus het is niet allemaal kommer en kwel. Dus niet alleen maar negatief zijn er zijn ook goeie dingen er aan te vinden. Die heb ik zelf ondervonden.

greetz

en ikke, je zal zelf wel teveel je rekening verklooit hebben anders begin je er niet over. zelf maar hoog van de daken schreeuwen en dan zeggen dat je er nooit gebruik van hebt gemaakt klinkt mij in de oren als onwaarschijnlijk[/b]

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Oh gut, daar komen de fake berichten weer.

De reactie van edwin hierboven, als klant zie je namelijk helemaal niet dat moderating.nl hierachter zit, dat is puur de administratieve kant van de zaak.

Ik kan zo een aantal mailtjes ophoesten met info waarin staat dat er NIET afgesproken wordt via moderating, dus fake berichten plaatsen kan je net zo goed mee stoppen

Bodosan

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Bodosan »

De stupiditeit die de tv-oproepen tot sms-en en bellen tonen zijn voor mij zodanig dat ik me haast niet kan voorstellen dat een zinnig mens hierop reageert. Vanaf de eerste keer dat ik met deze tv-ellende werd geconfronteerd, heb ik het beschouwd als iets aan de onderkant van onze samenleving. De intense zieligheid van het hele gebeuren doet me nog steeds verbaasd staan. Dat je daar je geld mee wilt verdienen, maar goed er zijn genoeg mensen zonder enig gevoel van eigenwaarde en geld is voor velen de motor tot elke wel of niet geoorloofde daad. Telkens zie ik dat media op den duur vernaggeld worden door dit soort ellende. Leuk ook voor de kindertjes, maar die weten wrs ook al niet beter. Wat mij betreft is een ieder die zich bezig houdt met dergelijke diensten, beroep of klant, rijp voor een inrichting.
Bodosan

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

De stupiditeit die de tv-oproepen tot sms-en en bellen tonen zijn voor mij zodanig dat ik me haast niet kan voorstellen dat een zinnig mens hierop reageert. Vanaf de eerste keer dat ik met deze tv-ellende werd geconfronteerd, heb ik het beschouwd als iets aan de onderkant van onze samenleving. De intense zieligheid van het hele gebeuren doet me nog steeds verbaasd staan. Dat je daar je geld mee wilt verdienen, maar goed er zijn genoeg mensen zonder enig gevoel van eigenwaarde en geld is voor velen de motor tot elke wel of niet geoorloofde daad. Telkens zie ik dat media op den duur vernaggeld worden door dit soort ellende. Leuk ook voor de kindertjes, maar die weten wrs ook al niet beter. Wat mij betreft is een ieder die zich bezig houdt met dergelijke diensten, beroep of klant, rijp voor een inrichting.
:? Typisch gevalletje van blijven leven in het verleden.

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Confused Typisch gevalletje van blijven leven in het verleden.
Ach ja alle toekosmt is zo heerlijk. Succes met je sms-jes naar de mannen/vrouwen/dieren?
Bodosan

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Succes met je sms-jes naar de mannen/vrouwen/dieren?
Bodosan
:shock: Waaruit maak jij op dat ik hier iets mee te maken heb?
Maar goed, hou vooral je oogklepjes op. :roll:

domin8r
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 sep 2003 14:21

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door domin8r »

Ik vind het totaal niet zielig voor mensen die er gebruik van gemaakt hebben.. zoals al eerder gezegd, als je die reclames ziet 's nachts dan druipt het "nep" er aan alle kanten van af. Als mensen zo dom/naief zijn om hier op te reageren en dan ook nog meer door te gaan dan vraag je er om hoor. Enige wat ik jammer vind is dat die "domme" mensen er voor zorgen dat ik nog steeds die reclame's zie langskomen 's avonds laat, maar als dat het ergste is..

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

[quote]
Geplaatst op 01 Dec 2004 07:38 door edwin1975


--------------------------------------------------------------------------------

Nou het is wel degelijk mogelijk en wel bij een die door de mangel is gehaald te weten moderating.nl Heb via daar een meid leren kennen en woon er gewoon mee samen dus het is niet allemaal kommer en kwel. Dus niet alleen maar negatief zijn er zijn ook goeie dingen er aan te vinden. Die heb ik zelf ondervonden.

greetz

Via welke advertentie heb jij dan gereageerd??
Was het bij ook ook een foto SMS??
Ik heb zelf namenlijk ook al een tijdje contact.

June
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 nov 2004 23:03

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door June »

Was het bij ook ook een foto SMS??
Oh ja het mms chatten, daar konden we uit een hele lijst foto's van een dame die bij dat profiel hoorde, kiezen en dan degeen meesturen die wij gepast vonden voor dat moment.

Hint: vraag eens of ze nu een foto kan maken en die naar je opstuurt. Zal ik het antwoord geven? "nee lieverd mijn toestel is stuk ik snap er niks van"
Op de vraag of jij een foto kan sturen van jezelf zal ook een gelijk antwoord komen.

Fake gesprekken zijn makkelijk te herkennen een paar tips:

-Ze wil wel een date afspreken maar pas als ze je beter kent
-Dates worden altijd afgezegd (ze moet toch werken, bruiloft, ongeval, auto start niet, enz)
-Ze heeft geen internet of pc is stuk
-Ze wil geen prive nummers uitwisselen want ze heeft in het verleden iets ergs meegemaakt (stalker)
-Brieven schrijven is een nee
-Probeer eens met een ander nummer te smsen, dan vraagt ze geheid om je oude nummer omdat het profiel dan aan het nieuwe nummer gekoppeld kan worden in de database.

En even voor de duidelijkheid er zijn ook mannenprofielen die je als vrouw kan smsen, en zelfs gay chats.

Groetjes
J

cassienova
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 dec 2004 11:31

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door cassienova »

-Ze wil geen prive nummers uitwisselen want ze heeft in het verleden iets ergs meegemaakt (stalker)
Ik heb dat ook gevraagd en ze zei dat ze dat pas wilde doen als wij een afspraakje hadden gehad.

Heb jij dat zelf ook gedaan dat SMSen??

MrLunk

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door MrLunk »

Hallo,

Kunnen de bedrijven die dit doen niet worden aangeklaagd voor oplichting en eventueel een schadeclaim voor toegebrachte emotionele schade ?

Zelf heb ik nooit meegedaan maar het lijkt mij een illegale mannier van geld vergaren...

Greetz,
Peter Lunk

Dirk1958
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2004 11:50

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Dirk1958 »

Ik begrijp trouwens ook niet dat mensen met smsen beginnen terwijl er genoeg (echte) dating sites zijn op internet. Misschien zijn de vrouwen daar wel niet zo super knap als op de sms maar wel echt en bereikbaarder. En het kost niks kijk maar eens op www.meetic
http://www.meetic.nl is niet echt gratis. Je kunt je inschrijven als gratis lid of betalend lid. Dat geld ook voor: http://www.relatieplanet.nl, http://www.lexa.nl en http://www.Match.com.
Je hebt daar veel beperkingen als gratis lid. Al die sites adverteren steeds met: "schrijf je in als gratis lid". Maar wil je berichten versturen, ontvangen en chatten met leden dan moet je betalen.
De enige echte gratis datingsite zonder beperkingen die ik ken is: http://www.knuz.nl.
Wees dus niet zo dom, klaag niet meer en stop met dat duur betaalde sms-en. Ga lekker gratis chatten op Knuz of betaald chatten op die andere datingsites die ik zojuist noemde, deze zijn betrouwbaar. Ik wens jullie allen veel plezier met chatten en daten en ik hoop dat je op de betrouwbare datingsites de ideale partner vindt. :lol:

Petruss
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 nov 2004 20:23

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Petruss »

Die diensten zijn egenlijk net zo begonnen als de 06 datingservice, eerst met echte dames.... maar omdat er niet voldoende damens zijn die zich inschrijven, zijn ze gaan werken met moderators.

Het aanbod aan mannen is echt vele male groter dan het aanbod van vrouwen...

Als je klaagt vanwege de hoge rekening....

Je bent zelf verantwoordelijk voor je uitgavenpatroon, als je waar dan ook teveel geld aan uitgeeft ben je gewoon stom, en moet je gaan leren met je geld om te gaan. Mensen zijn gewoon verantwoordelijk voor hun eigen daden, je kan het een cafeebaas ook niet aanreken dat iemand zijn hele salaris naar de kroeg brengt... dat is gewoon stom van degene die dat doet.

Petruss

June_nig

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door June_nig »

cassienova, ja dat heb ik ook gedaan. En inderdaad " nee lieverd als we elkaar ontmoeten en het klikt dan wisselen we wel meer uit dan alleen onze numers ;)" .

Petruss het gaat niet zozeer om de eigen verantwoording, natuurlijk ben je verantwoordelijk voor je eigen daden en je eigen uitgave patroon, maar het gaat hier onder valse voorwendselen. Namelijk dat je een date krijgt met een dame voor snelle ongecompliceerde echte sex. En dat gebeurt dus niet. Als er in de advertenties alleen maar sexchat zou staan dan is de bedoeling meteen duidelijk.

En de mensen die smsen vergeten de chat nogwel eens op pauze te ztten waardoor je dus ook al heb je er niet om gevraagd nog steeds smsjes krijgt.

Groetjes
J

Petruss
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 nov 2004 20:23

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Petruss »

Ik ken niet alle reklame uitingen van alle sms diensten hoor , maar het woord Date betekend niet dat dat ook in reallife is... je kan op heel veel verschillende manieren daten. ook via Sms.

Klanten lezen graag wat ze willen lezen.... vaak tegen beter weten in.

Ik vind het vreselijk naief dat mensen er vanuit gaan dat iets wat op het internet, in de kroeg, datingsites, zeg maar nergens te vinden is, via een sms dienst ineens ruim voorhanden zou zijn. behouden de enkele nympomane die er rondloopt zijn er in de maatschappij echt geen vrouwen die meteen en geheel belangeloos een reallife-sexdate willen met een wildvreemde.

Je kan eigelijk wel zeggen dat dat wel algemeen bekend zou moeten zijn...

Dat de exploitanten van de diensten hun koopwaar zo aantrekkelijk mogelijk aanprijzen is begrijpelijk, dat je goed moet kijken wat het werkelijk is wat er aangeboden wordt geld uiteraard voor smsdiensten net zo als voor andere produkten die je aanschaft.

Maar er zullen ongetwijfeld diensten zijn die daadwerkelijk iets beloven, wat ze niet waar kunnen maken in hun reclame, of operators die veel tever gaan in het binden van klanten. Het is alleen zeker niet zo dat alle diensten zich daaraan schuldig maken.

Petruss


Gesloten