LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Arnhem zegt wederom WV3D geen huurkoop
Re: Arnhem zegt wederom WV3D geen huurkoop
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lieve Anne en Impact.
Jullie zijn alletwee prima mensen, en dragen beiden je steentje bij.
Ga nu niet tegenover elkaar staan. Daar is niemand mee gediend.
Jullie zijn toch te slim voor dit gekrakeel?
Liiiieeefs Ad
Jullie zijn alletwee prima mensen, en dragen beiden je steentje bij.
Ga nu niet tegenover elkaar staan. Daar is niemand mee gediend.
Jullie zijn toch te slim voor dit gekrakeel?
Liiiieeefs Ad
-
"Samen sterk"
"Eendracht maakt macht"
Laat dat ons allen (verder) verbinden!
"Eendracht maakt macht"
Laat dat ons allen (verder) verbinden!
Zouden in deze regio de meeste contracten zijn verkocht?
En dat daarom koste wat het kost word vastgehouden aan deze uitspraak [geen huurkoop]
En dat daarom koste wat het kost word vastgehouden aan deze uitspraak [geen huurkoop]
-
Aan: "Pikant".....
Ik citeer u: ...omdat ze (!) waarschijnlijk gedagvaard zijn door Dexia.."
Ik lees uit de (voorlopige)uitspraak,dat alleen de "contractant"(dus)een van de echtelieden werd gedagvaard.
Stel nu dat dat zo is (dus alleen de contractant) dan lijkt het me toch voor de hand liggend dat de eega van de contractant Dexia dagvaart in Amsterdam of elders waar de uitspraak huurkoop was?
Gaarne uw reactie.
janssendelimpens
Ik citeer u: ...omdat ze (!) waarschijnlijk gedagvaard zijn door Dexia.."
Ik lees uit de (voorlopige)uitspraak,dat alleen de "contractant"(dus)een van de echtelieden werd gedagvaard.
Stel nu dat dat zo is (dus alleen de contractant) dan lijkt het me toch voor de hand liggend dat de eega van de contractant Dexia dagvaart in Amsterdam of elders waar de uitspraak huurkoop was?
Gaarne uw reactie.
janssendelimpens
Er ligt nu een vonnis van de rechter in Arnhem dat het geen huurkoop is. Dikke pech voor deze mensen. Ik weet niet of hun advocaat in hoger beroep gaat tegen dit vonnis.
Mijn ervaring was, dat ik Dexia zelf wilde dagvaarden in Amsterdam, maar Dexia was me net een slag voor. En dagvaardde mij voor de civiele rechtbank van mijn provincie.
Gelukkig oordeelde deze rechter, dat het huurkoop was en verwees de zaak naar de kantonrechter van mijn woonplaats.
Mijn ervaring was, dat ik Dexia zelf wilde dagvaarden in Amsterdam, maar Dexia was me net een slag voor. En dagvaardde mij voor de civiele rechtbank van mijn provincie.
Gelukkig oordeelde deze rechter, dat het huurkoop was en verwees de zaak naar de kantonrechter van mijn woonplaats.
-
AAN: " pikant "
DUS: IK NEEM AAN DAT U DE CONTRACTANT WAS EN NIET UW VROUW (OF WETTELIJKE PARTNER)DIE DE OVEREENKOMST NIET MEDE-ONDERTEKENDE EN DAT U DOOR Dexia bent gedagvaard.
Gaarne reactie
janssendelimpens
DUS: IK NEEM AAN DAT U DE CONTRACTANT WAS EN NIET UW VROUW (OF WETTELIJKE PARTNER)DIE DE OVEREENKOMST NIET MEDE-ONDERTEKENDE EN DAT U DOOR Dexia bent gedagvaard.
Gaarne reactie
janssendelimpens
Pikant en andere minder positief denkenden,.....
ik heb al eerder gevraagd (in deze topic)
WIE KAN MIJ VERTELLEN ONDER WELKE REGELGEVING OF WETGEVING DE WVD valt.....?
Iedereen die hierop antwoord kan geven vind ik knap! Maar het is ook het antwoord op de hele issue, dat kan positief uitpakken maar ook negatief. Momenteel denk ik dat het positieve aan onze kant is (van de lessee dus, doemdenkers). Er is nog steeds geen gemotiveerde verklaring van Dexia waarom het niet onder de WCK zou vallen.
Dus tell me!
ik heb al eerder gevraagd (in deze topic)
WIE KAN MIJ VERTELLEN ONDER WELKE REGELGEVING OF WETGEVING DE WVD valt.....?
Iedereen die hierop antwoord kan geven vind ik knap! Maar het is ook het antwoord op de hele issue, dat kan positief uitpakken maar ook negatief. Momenteel denk ik dat het positieve aan onze kant is (van de lessee dus, doemdenkers). Er is nog steeds geen gemotiveerde verklaring van Dexia waarom het niet onder de WCK zou vallen.
Dus tell me!