LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
curacao
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2004 15:24

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door curacao »

Mijn advocaat heeft mij de opdracht gegeven om alle advertenties van Legio lease etc op te zoeken. Deze zouden wij dan in onze proces gaan gebruiken. Ook moet ik mijn tussen persoon opsporen. Deze misschien voor mij als getuige optreden.
Ik ken iemand al die zijn tussen persoon zover heeft gekregen om als getuige op te treden.

Weet iemand in welke archief ik makkelijk aan alle advertentie kan komen ?
De producten van Legio Lease waren sterk tax driven. Dus mij adverteerde dan wij van de belasting aftrek konden profiteren. Terwijl deze belasting gat door Vermeend zou worden afgesloten.

curacao
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2004 15:24

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door curacao »

Nog een vraag. Is er ergens een standaard document waarbij je de drieverdubbelaar kan vernietigen ? Eerder heb ik zo’n product gehad. Het is inmiddels afgelopen en nu zit ik met een schuld van rond de 6.500 Euro’s. Ook heb ik een schuld van rond de 15.000 Euros mbt aandelen lease. Ooooo wat ben ik een runb.

In december was de vijf jaren termijn mijn aandelen lease afgelopen. Ik heb een standaard formulier gebruikt om deze op te zeggen. Hierbij heb ik conform advies van Leaseverlies de tekst aangepast. Maar Dexia wilt deze niet accepteren. Ik mag de tekst niet aanpassen. Intussen blijft Dexia de termijnen in rekening brengen. Dus heb ik de stekker bij de bank uitgetrokken en kan Dexia niet meer incasseren. Dus Dexia blijft mij aanmaningsbrieven sturen voor de achterstallige termijn, terwijl ik deze na vijf jaar al heb opgezegd.

Ik heb een advocaat ingeschakeld. Die heeft mijn contract doorgenomen en volgens hem staat nergens hoe ik moet opzeggen. Dexia reageerde met een vaag brief aan mijn advocaat. Laatst heeft Dexia geschreven dat dit zijn laatste aanmaning is voor wat betreft de maandelijkse termijnen. Ik ben niet niet want ik heb al opgezegd.

Gast

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Gast »

Croosjes,

In ieder geval dank voor je antwoord. Ik kan er helaas geen touw aan vastknopen, jammer maar helaas.

Scandal,

Spaar Select Holding is niet failliet. Wel de dochtermaatschappijen. De portefeuilles zijn waarschijnlijk op de een of andere manier, voordat de betreffende dochter failliet ging overgeheveld naar de Spaar Select Holding.
Deze is niet failliet, dus daarvoor is geen curator. Spaar Select Holding en Marq hebben geen juridische band. Maar kennelijk wel een overeenkomst met elkaar voor het mogen bewerken van de klantenbestanden van Spaar Select door Marq.

Dat kan alleen zolang Spaar Select Holding nog bestaat. Dus als er een aansprakelijkheidslink te leggen is vanuit de failliete boedel van de dochterbedrijven richting Spaar Select Holding en deze zou failliet gaan, dan valt het klantenbestand in het faillissement. In dat geval beslist de curator wat er mee gebeurt.

Spaar Select en Marq zijn juridisch gescheiden. Maar feitelijk is Marq hetzelfde bedrijf, nl: dezelfde directie en personeel. Men heeft de aansprakelijkheid voor de daden uit het verleden heel handig weggewerkt in de failliete dochters, de klantenbestanden veilig gesteld in Spaar Select Holding en bewerkt de portefeuille onder de naam Marq.

Daarom nogmaals een oproep aan Piet om de eerder beschreven actie op te starten. Zodra ook de laatste Spaar Select BV failliet is, is het uit met de pret, ook voor Marq. Een dat is goed voor de consument.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

geert


Geplaatst op 02 Dec 2004 09:54 door geert


--------------------------------------------------------------------------------

Croosjes,

In ieder geval dank voor je antwoord. Ik kan er helaas geen touw aan vastknopen, jammer maar helaas.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


geert,waar om begrijp je het niet?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje, een suggestie:
Misschien moet jij je taalgebruik eens aanpassen. Dan heb ik het NIET alleen over spelfouten maar ook over de zinsopbouw. Je springt van de hak op de tak.
Dit zeg ik niet om je te kleineren of te verbeteren, maar jouw stukjes zijn h e e e e l moeilijk leesbaar.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, je bent niet alleen een schaamteloze zakkenvuller maar ook nog een liegende en bedriegende oplichter. Die 10% (TIEN PROCENT) van het geld dat de slachtoffers van jouw NEPVERENIGING misschien terugkrijgen, moeten ze volgens je eigen voorwaarden verplicht aan JOU afstaan!

Dat staat in je EIGEN berichten en heb JIJZELF geschreven.

Het zal wel niet in je kraam te pas komen dat ik de gedupeerden daar telkens op wijs. Jouw NEPVERENIGING heeft als hoofddoel de bankrekening van jouzelf te spekken.

"Gratis rechtbijstand van een kwaliteitsadvocaat": als het niet zo treurig was dat je de gedupeerden aan het oplichten bent, zou ik daar hartelijk om kunnen lachen.

JOUW "GRATIS" RECHTSHULP IS EEN REGELRECHTE LEUGEN! Je slachtoffers zijn juist bij jou veel duurder uit, uitzuiger. Bestaat die
"kwaliteitsadvocaat" van je NEPVERENIGING überhaupt wel? Nog nooit
heeft die fantasie-figuur ook maar één woord in dit forum gesproken en jij blijft weigeren bekend te maken wie hij dan wel mag zijn.

Gedupeerden, trap niet in de leugens van Croosjes want jullie worden door deze man belazerd waar je bij staat!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

impact


Geplaatst op 02 Dec 2004 12:39 door impact


--------------------------------------------------------------------------------

Croosjes, je bent niet alleen een schaamteloze zakkenvuller maar ook nog een liegende en bedriegende oplichter. Die 10% (TIEN PROCENT) van het geld dat de slachtoffers van jouw NEPVERENIGING misschien terugkrijgen, moeten ze volgens je eigen voorwaarden verplicht aan JOU afstaan!

Dat staat in je EIGEN berichten en heb JIJZELF geschreven.

Het zal wel niet in je kraam te pas komen dat ik de gedupeerden daar telkens op wijs. Jouw NEPVERENIGING heeft als hoofddoel de bankrekening van jouzelf te spekken.

"Gratis rechtbijstand van een kwaliteitsadvocaat": als het niet zo treurig was dat je de gedupeerden aan het oplichten bent, zou ik daar hartelijk om kunnen lachen.

JOUW "GRATIS" RECHTSHULP IS EEN REGELRECHTE LEUGEN! Je slachtoffers zijn juist bij jou veel duurder uit, uitzuiger. Bestaat die
"kwaliteitsadvocaat" van je NEPVERENIGING überhaupt wel? Nog nooit
heeft die fantasie-figuur ook maar één woord in dit forum gesproken en jij blijft weigeren bekend te maken wie hij dan wel mag zijn.

Gedupeerden, trap niet in de leugens van Croosjes want jullie worden door deze man belazerd waar je bij staat!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


antwoorden:

Croosjes, je bent niet alleen een schaamteloze zakkenvuller maar ook nog een liegende en bedriegende oplichter. Die 10% (TIEN PROCENT) van het geld dat de slachtoffers van jouw NEPVERENIGING misschien terugkrijgen, moeten ze volgens je eigen voorwaarden verplicht aan JOU afstaan!

Dat staat in je EIGEN berichten en heb JIJZELF geschreven.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

vraag:impact,waar staat dit dan beschreven?Iets roepen kan iedereen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

"Gratis rechtbijstand van een kwaliteitsadvocaat": als het niet zo treurig was dat je de gedupeerden aan het oplichten bent, zou ik daar hartelijk om kunnen lachen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vraag/antw: Hoe bedoel je oplichten heb je bewijzen hierover?.In mijn laatst voorstel op de vraag van geert(spaarselect/marq)
waar de vereniging gratis het onderzoeksproces betaald bij 300 inschrijvingen geeft al aan hoe de vereniging betrokken is bij alles om het op te lossen voor iedereen en waar vind je zo organisatie zonder dat de gedupeerden er kosten aan heeft en bij een lagere inschrijving zijn de kosten ook laag gehouden.De lage kosten van het proces is bijna gelijk aan de contributie van een andere vereniging payback.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

JOUW "GRATIS" RECHTSHULP IS EEN REGELRECHTE LEUGEN! Je slachtoffers zijn juist bij jou veel duurder uit, uitzuiger. Bestaat die
"kwaliteitsadvocaat" van je NEPVERENIGING überhaupt wel? Nog nooit
heeft die fantasie-figuur ook maar één woord in dit forum gesproken en jij blijft weigeren bekend te maken wie hij dan wel mag zijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vraag/antw:Waar baseer je dat op leugens,heb je daar een bewijs?laat dat dan zien.
Slachtoffers zijn het van dexia,maar niet bij de vereniging vanwege het op vrijwilligebasis aan te melden en niet gedwongen lid te worden,want er zijn ook andere organisatie waar zich kunnen aanmelden.
De advocaten die aangesloten zijn bij de vereniging en advocaten die wij kunnen benaderen op uur tarief basis willen graag de vereniging vertegenwoordigen.Deze advocaten of een advocaat zitten niet stil en hebben een afspraak dat de vereniging groepen gedupeerden aanbrengen tegen een afgesproken voorwaarden en daar moet de vereniging zich ook aan houden.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gedupeerden, trap niet in de leugens van Croosjes want jullie worden door deze man belazerd waar je bij staat!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vraag:Kom nou eens met keiharde bewijzen en misleid de gedupeerden niet steeds.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, al mijn berichten baseren zich uitsluitend op de leugens die jij zelf eerder verkondigde. Als je denkt dat ik zo gek ben om alle oudere berichten weer opnieuw te gaan doorspitten om die exacte postings op te zoeken, ben je nòg simpeler dan ik al dacht.
Iedereen die mij niet gelooft kan dit zelf doen en dan tot de conclusie komen dat ik gelijk heb met mijn waarschuwingen tegen jou persoonlijk en vooral tegen jouw op MLM-basis geschoeide NEPVERENIGING, waarvan je zowel zelfbenoemd voorzitter als secretaris/administrateur en penningmeester bent.

Bovendien: iedereen die kan rekenen, kan zelf gemakkelijk tot het inzicht komen dat jou telefoonclubje met die fantoom " gratis kwaliteitsadvocaat" veel duurder is dan andere advocaten of groepen, terwijl je op geen enkele wijze aantoont wat jij en je "Croosjes-Eigenbelang-MLM-Telefoon-'vereniging'" tot heden daadwerkelijk voor je gedupeerde "leden" hebt gedaan of bereikt.


Croosjes, die door jouzelf opgerichte en beheerde "vereniging" dient er hoofdzakelijk toe om jouw eigen Telecombedrijfje aan nieuwe klanten te helpen, waarmee jijzelf je zakken kan vullen over de ruggen en ten koste van jouw onbezoldigde verkopers in het door jou gehanteerde MLM-systeem. Daarmee buit jij de gedupeerden uit voor jouw persoonlijke verrijking. Zoiets heet oplichting als je dat doet onder de valse vlag van "gratis rechtshulp door een kwaliteitsadvocaat"!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,zoveel dingen zeggen en weinig bewijzen leveren knap hoor.


De vereniging heb ik inderdaad op gericht en beheer ik ook (tot er goede kandidaten zich aanmelden) en er zit ook een agentschap(via de sponsor) aan verbonden om inkomsten te werven voor de vereniging vandaar ook het laatst voorstel ""spaarselect/marq"",dat is ook de enigste waarheid die je vertelt en dat wisten de meesten gedupeerden op dit forum.Voor de rest zijn het allemaal leugens.


Kom nou eens met de bewijzen die door-slag-gevend zijn en overtuigend voor iedereen.Als je dat niet kunt vinden,laat dan die belachelijke vertoning van jou valse beschuldigingen.Dit geld tevens voor iedereen die de vereniging aanvalt.

vrgr.andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 02 dec 2004 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Tussen m,n werk door klik ik af en toe zo eens op dit forum,
om te kijken of er nog iets zinnigs over rechtszaken op te vinden is.
Maar steeds opnieuw knal je tegen dat geneuzel door of over die croosjes.
Kan dat niet wat minder. En Impie jij hebt toch wel iets beters te melden, dan je tijd in die zooi te steken.

Liefs Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Beste Ad,

Zelf word ik er ook moe van om steeds tegen die betonnen plaat voor de kop van Croosjes te moeten ageren. Ik vind het nu ook wel genoeg en heb inderdaad wel betere dingen te doen.
Wie nu nog in de beloftes en het bedrog van Croosjes wil trappen, verdient niet beter.

Laten Jan, Iwebd en anderen het verder maar doen als zij zich daartoe geroepen voelen.

Ik heb trouwens zonet mijn lidmaatschap van Payback opgezegd uit onvrede en teleurstelling over het royement van Piet Koremans.

Groet en ik duim voor je,

impact

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croosjes,

leg nu eindelijk eens uit hoe jij voor 40 * 7,50 = 300 minus 30% voor je eigen = 210 euro een gratis advocaat kunt beloven aan één gedupeerde.

ik krijg daar steeds nog maar geen antwoord op van jou !

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 02 Dec 2004 13:30 door croosjes

Deze advocaten of een advocaat zitten niet stil

Hoe zit het croosjes, mogen we zelf kiezen?
advocaten of één advocaat ????????????????????????????????????
:lol: :lol: :lol:
of bedoel je dat er ééntje niet stil zit maar de rest wel ?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,hoe zouden de advocaten reageren op de ontwikkelingen van de vereniging payback en nu weer honden voer PAL.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje, waar slaat dit op? Leedvermaak?
Had niet gedacht dat je zo'n klein zielig mannetje was.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Was dit nu je antwoord croosjes, kon je echt niet beter.
Zelfs anderen die jou eerst nog mochten beginnen je ware aard door te krijgen ! En dat is geen prettige !

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,heb je al harde bewijzen?In samenwerking met je maatje IWEBD
moet het toch wel lukken,twee zwaar gewichten hierop het forum.Ik had meer van jullie verwacht?

Hier dan de uitleg:voor iedereen niet schrikken hoor.

""het systeem van de vereniging schadeloosstelling.""

elke gedupeerden die hiervoor kiest op vrijwilligebasis moet 40 bellers over laten schakelen naar de sponsor van de vereniging.

dit leverd voor het aandelenleaseproces op €300,-
Omdat deze gedupeerden bellen leverd dit provisie op,elke beller leverd 5%op voor de kosten aan de advocaat.Nou gaan we van een berekening uit van gedupeerden van €15,-per maand bellen""gemiddeld"".dat is dus €90 per maand,hiervan gaat 30% naar de organisatie van de vereniging want deze hebben ook kosten aan telefoon,administratie enz. het zelfde als bijvoorbeeld vereniging payback of andere organisatie's.Dus van de €90,- gaat er €27,- naar de organisatie van de vereniging duidelijk toch.Verder gaan we er nu vanuit dat een proces 2 á 3 jaar duurt = á 3 jaar €1818,-
De organisatie van de vereniging inkomsten =á 3j. €972,-
Dus €1818,-+ €972,-=2780,- kosten advocaat.

Dit is ook de reden dat men actief moet blijven bellen(het gewone bel gedrag wat ze altijd doen anders niet)

bellen de aangewerfde klanten als hierboven meer dan is dat voor de organisatie van de vereniging Maar duurt het proces maar twee jaar dan wordt dit weer als aanvulling op het te kort gebruikt.Deze berekening is gebaseert op het gemiddelt bel gedrag.


Voor de goede orde als het proces afloopt en teneinde is kunt u een andere provider zoeken.


Verder wat Impact/ikwaseenbeetjedom enz. beweren over de 10% en dergelijke zijn leugens en verzinsels.



Impact/ikwaseenbeetjedom,nogmaals als jullie keiharde bewijzen hebben kom er dan mee en anders hou ermee op.

Laatst aangepast door croosjes op 03 Dec 2004 09:34, in toaal 4 keer bewerkt

Naar boven

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Lieve, lieve croosjes (hoe aardig moet ik het vragen?), je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag
hoe is het toch mogelijk dat jij voor 40 * 7,50 = 300 minus 30% voor je eigen = 210 euro een gratis advocaat kunt beloven aan één gedupeerde.
waar staat dat antwoord dan?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

ikwaseenbeetjedom,lees nou eens goed en kijk naar de berekening of wil je het niet begrijpen en blijven stoken?

elke gedupeerden die hiervoor kiest op vrijwilligebasis moet 40 bellers over laten schakelen naar de sponsor van de vereniging voor een gratis advocaat.

dit leverd voor het aandelenleaseproces op €300,-
Omdat deze gedupeerden bellen leverd dit provisie op,elke beller leverd 5%op voor de kosten aan de advocaat.Nou gaan we van een berekening uit van gedupeerden van €15,-per maand bellen""gemiddeld"".dat is dus €90 per maand,hiervan gaat 30% naar de organisatie van de vereniging want deze hebben ook kosten aan telefoon,administratie enz. het zelfde als bijvoorbeeld vereniging payback of andere organisatie's.Dus van de €90,- gaat er €27,- naar de organisatie van de vereniging duidelijk toch.Verder gaan we er nu vanuit dat een proces 2 á 3 jaar duurt = á 3 jaar €1818,-
De organisatie van de vereniging inkomsten =á 3j. €972,-
Dus €1818,-+ €972,-=2780,- kosten advocaat

lees voor de rest iedere bekend making.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ik zou het dolgraag wilen begrijpen, maar jij maakt het steeds moeilijker.

Volgens wat ik na-reken ga jij uit van verkeerde veronderstellingen zoals de mogelijkheid om 40 mensen voor je te ronselen en dan ook nog eens zeggen dat ze een aantal jaren vaak en veel moeten bellen.
En dat moeten ze ook echt blijven doen zolang het proces loopt en dat kan erg lang zijn (denk aan exota).
Als de ketting breekt omdat één van de 40 het beu is en goedkoper wil gaan bellen, wie betaalt het dan, dat zeg je nergens.

Dat lijkt mij erg duur en riskant en daar geloof ik dus ook niet in. Het is net als met aandelen lease, je kunt ook een restschuld overhouden blijkt nu en dat is hier dus ook mogelijk.
En als het klopt, dan is de advocaat (zeg, die verdient ook haast niets) wel (een beetje?) gratis, maar krijgt de hele familie en al je vrienden verschrikkelijk hoge telefoonrekeningen en dat jaren lang!

Ergens moet het geld toch vandaan komen
, NIETS is GRATIS !
Maar de organisatie, de vereniging, jij dus, worden er wel rijk van, zover snap ik het nog wel.

Gesloten