Klacht over Expedia.
Begin november 2017 heb ik een hotel geboekt via Expedia voor mijn "break" in Curacao. Maar dezelfde dag nog kreeg ik een prive aanbod om daar te verblijven dus gelijk de boeking geannuleerd. Dit kon 100% kosteloos en zou dan gerestuteerd worden.
Direct ook gebeld hoe e.e.a. geregeld moest worden. Alles volgens hun voorwaarden opgevolgt en men zou mij het geld terug boeken.
Vervogens blijkt al vrij snel dat terug boeken op mijn rekening niet binnen enkle dagen zou kunnen omdat ze geen credit card gegevens hebben van mij.
Ik heb alle gevraagde gegevens opgestuurd MAAR.....het probleem zit hem dus in het creditCard verhaal.
Ik heb GEEN CC en gewoon betaald via mijn Rabopas met Ideal. Maar dan komt het.... Ze moeten dan blijkbaar handmatig het geld, in mijn geval iets van € 300,--, terug gaan storten.
Dat kon wel eens 2 weken duren!!
Nou veel mails heen en weer gestuurd omdat ze maar bleven aangeven wat zijn uw CC gegevens. En dan begint het bloed al aardig te koken. Ook een duur telefoontje naar Expedia gedaan vanaf Curacoa want ik zat al over de twee weken, 11 mails en diverse telefoontjes verder, maar nog altijd GEEN geld binnen op mijn rekening.
Gsteren, zondag 19 november weer gebeld. Ik was idd BOOS aan de telefoon maar bleef wel correct. Ik heb niemand de huid volgescholden maar uiteraard was ik wel zeer dwingend. Waarom...?? omdat ik dus WEER een mail kreeg dat ze blijkbaar 2x hebben willen overschrijven en dat het van hun kant fout was gegaan en dus niet gelukt. En weer..... ja weer wordt er gevraagd voor mijn gegevens en geduld.
De medewerkster die zich persoonlijk aangevallen voelde vertelde mij, ik heb uw gegevens naar ons hoofdkantoor gestuurd en daar wordt het verder opgepakt. Ik zei, nou geef me maar dat nummer bel ik zelf ook nog even met het hoofdkantoor. Nou dat kreeg ik niet want dat zou ze niet hebben.
Ja sorry maar dan zakt bij mij toch echt de broek af. Je werkt voor Expedia en je weet niet het telefoon nummer van je eigen hoofdkantoor.
Wat ik terug vindt zit dat gewoon in Amsterdam en zie ook een telefoon nummer staan.
Ik voelde me dus behoorlijk in de **** genomen en de dame zei alleen maar meneer doe eens rustig, ik laat me niet zo behandelen enz....
Nou ik was gewoon correct hoor maar wel duidelijk. i quote " kom op heej je weet heust wel het nummer van je eigen hoofdkantoor, doe nou eens normaal en eerlijk tegen mij".
Dus weer een mail eruit gedaan en ja nu idd ook op het social media platform maar wat open berichten gedeeld. Ben er zo klaar mee.
Moet ik er dan echt een advocaat op zetten?!
Kom op Expedia.....als jullie dit toevallig mee lezen. Neem je verantwoordelijkheid. Niet alleen naar mij maar lees wel meer problemen met betalingen naar en van jullie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Expedia betaalt niet terug of te laat
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 nov 2017 08:34
Expedia betaalt niet terug of te laat
Laatst gewijzigd door Radar op 20 nov 2017 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Re: Expedia betaalt niet terug of te laat
Klagen achteraf is altijd makkelijker dan voordat je met een bedrijf in zee gast even Googlen op resecties en belevenissen van anderen.Expedianooitmeer schreef:Klacht over Expedia.
Begin november 2017 heb ik een hotel geboekt via Expedia voor mijn "break" in Curacao. Maar dezelfde dag nog kreeg ik een prive aanbod om daar te verblijven dus gelijk de boeking geannuleerd. Dit kon 100% kosteloos en zou dan gerestuteerd worden.
Direct ook gebeld hoe e.e.a. geregeld moest worden. Alles volgens hun voorwaarden opgevolgt en men zou mij het geld terug boeken.
Vervogens blijkt al vrij snel dat terug boeken op mijn rekening niet binnen enkle dagen zou kunnen omdat ze geen credit card gegevens hebben van mij.
Ik heb alle gevraagde gegevens opgestuurd MAAR.....het probleem zit hem dus in het creditCard verhaal.
Ik heb GEEN CC en gewoon betaald via mijn Rabopas met Ideal. Maar dan komt het.... Ze moeten dan blijkbaar handmatig het geld, in mijn geval iets van € 300,--, terug gaan storten.
Dat kon wel eens 2 weken duren!!
Nou veel mails heen en weer gestuurd omdat ze maar bleven aangeven wat zijn uw CC gegevens. En dan begint het bloed al aardig te koken. Ook een duur telefoontje naar Expedia gedaan vanaf Curacoa want ik zat al over de twee weken, 11 mails en diverse telefoontjes verder, maar nog altijd GEEN geld binnen op mijn rekening.
Gsteren, zondag 19 november weer gebeld. Ik was idd BOOS aan de telefoon maar bleef wel correct. Ik heb niemand de huid volgescholden maar uiteraard was ik wel zeer dwingend. Waarom...?? omdat ik dus WEER een mail kreeg dat ze blijkbaar 2x hebben willen overschrijven en dat het van hun kant fout was gegaan en dus niet gelukt. En weer..... ja weer wordt er gevraagd voor mijn gegevens en geduld.
De medewerkster die zich persoonlijk aangevallen voelde vertelde mij, ik heb uw gegevens naar ons hoofdkantoor gestuurd en daar wordt het verder opgepakt. Ik zei, nou geef me maar dat nummer bel ik zelf ook nog even met het hoofdkantoor. Nou dat kreeg ik niet want dat zou ze niet hebben.
Ja sorry maar dan zakt bij mij toch echt de broek af. Je werkt voor Expedia en je weet niet het telefoon nummer van je eigen hoofdkantoor.
Wat ik terug vindt zit dat gewoon in Amsterdam en zie ook een telefoon nummer staan.
Ik voelde me dus behoorlijk in de **** genomen en de dame zei alleen maar meneer doe eens rustig, ik laat me niet zo behandelen enz....
Nou ik was gewoon correct hoor maar wel duidelijk. i quote " kom op heej je weet heust wel het nummer van je eigen hoofdkantoor, doe nou eens normaal en eerlijk tegen mij".
Dus weer een mail eruit gedaan en ja nu idd ook op het social media platform maar wat open berichten gedeeld. Ben er zo klaar mee.
Moet ik er dan echt een advocaat op zetten?!
Kom op Expedia.....als jullie dit toevallig mee lezen. Neem je verantwoordelijkheid. Niet alleen naar mij maar lees wel meer problemen met betalingen naar en van jullie.
Tik bv "terugbetaling Expedia" even in op Google en je weet genoeg.
Maar laat je niet op de kast jagen, das niet goed voor je bloeddruk. Stuur nog eenmaal je rekeninggegevens en noem daarin een terugbetaalperiode van bv 2 weken. Kondig meteen daarin aan dat je juridische stappen na deze termijn gaat nemen. Dan hebben ze vier weken de tijd gehad, dat lijkt me een nette periode voor een simpele overboeking.
Re: Expedia betaalt niet terug of te laat
Tip als je ergens anders wilt boeken: check eerst of dat bedrijf niet toevallig onderdeel is van Expedia. Of kijk op Trustpilot naar de nieuwste twee pagina's met bedrijfsbeoordelingen.
Re: Expedia betaalt niet terug of te laat
Ook ik heb zojuist, na een maandenlange correspondentie met Expedia per mail teruggehoord dat mijn claim niet wordt behandeld. Eerder boden ze mij €300,- restitutie aan bij een claim van ruim €900,- voor een verblijf in Curacao wat echt niet deugde en waar ik na 1 nacht ook weg ben gegaan.
De €300,- zou teruggestort worden maar dit is nu 3 weken later nog altijd niet gebeurd!!
Mails worden niet of slecht behandeld en de zaak wordt steeds weer gesloten! Als klant sta je echt in de kou !! Niet mee in zee gaan dus! Waardeloze service!
De €300,- zou teruggestort worden maar dit is nu 3 weken later nog altijd niet gebeurd!!
Mails worden niet of slecht behandeld en de zaak wordt steeds weer gesloten! Als klant sta je echt in de kou !! Niet mee in zee gaan dus! Waardeloze service!
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Expedia betaalt niet terug of te laat
Beetje dubbelzinnig, je claim is afgewezen dus dan krijg je dus niets. Het eerdere aanbod van € 300,00 kan dan ook komen te vervalllen. De € 300,00 wordt aangeboden zodat de claim wordt gesloten als je toch blijft dreigen krijg je veelal niets meer tot je een procedure start en deze wint.wilmava schreef:Ook ik heb zojuist, na een maandenlange correspondentie met Expedia per mail teruggehoord dat mijn claim niet wordt behandeld. Eerder boden ze mij €300,- restitutie aan bij een claim van ruim €900,- voor een verblijf in Curacao wat echt niet deugde en waar ik na 1 nacht ook weg ben gegaan.
De €300,- zou teruggestort worden maar dit is nu 3 weken later nog altijd niet gebeurd!!
Mails worden niet of slecht behandeld en de zaak wordt steeds weer gesloten! Als klant sta je echt in de kou !! Niet mee in zee gaan dus! Waardeloze service!