Er ligt bij de voor mij dichtstbijzijnde PostNL-locatie een pakket klaar dat onder rembours betaald moet worden. Echter, de PostNL-terminal in die winkel is al meer dan 1,5 week kapot. Een monteur is langs geweest maar weer vertrokken omdat hij de terminal niet gerepareerd kreeg.
Bij telefonische navraag bij de klantenservice van PostNL blijkt dat PostNL hier niets aan kan doen. Wie dan wel? De winkelier verwijst naar PostNL en PostNL antwoordt hier verder niet op.
En wanneer kan ik mijn pakket in ontvangst nemen?
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL doet niets aan kapotte terminal ophaallocatie
PostNL doet niets aan kapotte terminal ophaallocatie
Laatst gewijzigd door Radar op 20 nov 2017 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Re: PostNL doet niets aan kapotte terminal ophaallocatie
En wanneer kan ik mijn pakket in ontvangst nemen?
Misschien met wat improvisatie. dus een brief maken met wederzijdse handtekeningen, eventueel een getuige erbij met het kaartnummer van uw id card en de datum tijd vermelden. En een betaalbewijs in de vorm van een kwitantie bijvoegen.
Misschien met wat improvisatie. dus een brief maken met wederzijdse handtekeningen, eventueel een getuige erbij met het kaartnummer van uw id card en de datum tijd vermelden. En een betaalbewijs in de vorm van een kwitantie bijvoegen.
Wel krom dat dit zo lang moet duren. Ergens zal toch wel een vervangende terminal staan...
Kunnen ze het pakket niet overbrengen naar een andere afhaallocatie ?
Kunnen ze het pakket niet overbrengen naar een andere afhaallocatie ?
Weer POSTNL bij mij 2 pakjes weg/ verdwenen en dan stuur je het aangetekend. Nu heb ik de stoute scoenen aangetrokken en een brief met een behoorlijke dure inhoud verzonden gewoon met postzegel 1 euro en DAT komt wel normaal aan !!?? Kortom men denkt dat een aangetekende brief vast veel waard is en dus drukken ze het achter over! En qua verzekering maakt het niet veel uit want geld voor die 2 aangetekende pakjes daar zal ik ook niets van zien , ze houden je zo verdomde lang aan het lijntje dat je zelf stopt ivm stress. Je wint het niet van een miljoenen bedrijf.
-
Heb je al aangifte van diefstal gedaan? Als je zo overtuigd bent dat ze het jatten is dat het eerste wat je moet doen.ronny25 schreef:Weer POSTNL bij mij 2 pakjes weg/ verdwenen en dan stuur je het aangetekend. Nu heb ik de stoute scoenen aangetrokken en een brief met een behoorlijke dure inhoud verzonden gewoon met postzegel 1 euro en DAT komt wel normaal aan !!?? Kortom men denkt dat een aangetekende brief vast veel waard is en dus drukken ze het achter over! En qua verzekering maakt het niet veel uit want geld voor die 2 aangetekende pakjes daar zal ik ook niets van zien , ze houden je zo verdomde lang aan het lijntje dat je zelf stopt ivm stress. Je wint het niet van een miljoenen bedrijf.