Nu, de 27ste heb ik nog niks ontvangen maar ook nog niks gehoord. Inmiddels heb ik drie keer contact gehad met de telefonistes van de webshop. De eerste vertelde dat er problemen in het magazijn waren en verder konden ze me niets vertellen.
De dames daar zijn goed getraind en vriendelijk als een robot. Ze noteren elke keer opnieuw mijn naam, mailadres en telnr. en zeggen het 'met spoed' naar het hoofdkantoor te sturen. Heel vriendelijk allemaal maar ik ben er tot nu toe nog niks mee opgeschoten. Sterker nog, ik hoor helemaal niks!
Zouden ze me hebben laten weten dat er ergens vertraging is ontstaan, vind ik het niet leuk maar kan ik het begrijpen maar niks! Niks kan ik ook niet begrijpen.
Het ergste vind ik het dat ik het geld voor de spullen van de woningbouwvereniging heb gekregen, voor onze bewoners. Zodat ik regelmatig 'n gezellige ochtend of middag kan organiseren; dat moet ik nu voor de tweede keer afzeggen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Het geld kan ik niet terugkrijgen, dat kan pas als je de bestelling retourneert
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?