LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Comparitie tussen Dexia en gedupeerde

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ron

Comparitie tussen Dexia en gedupeerde

Ongelezen bericht door Ron »

In Eegaleasezaak heeft de advocaat van Dexia plotsklaps met mijn advocaat contact opgenomen om een gesprek tussen partijen te arrangeren, teneinde een oplossing te zoeken. De zaak is tot nu toe alleen nog maar op papier behandeld.
Heeft iemand ervaring wat ze voor gaan stellen?

Janneke52

Re: Comparitie tussen Dexia en gedupeerde

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Alleen maar een advies: TRAP ER NIET IN!!

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Waarschijnlijk een schikkingsvoorstel + geheimhoudingsverklaring.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Dexia komt met een schikkingsvoorstel.
Zij willen bekijken of je voor een hardheidsclausule in aanmerking komt.
Je krijgt dan een aantal papieren thuisgestuurd en je moet alles omtrent je financiën met kopieën enz. opgeven.
Daarna gaan ze bekijken hoeveel je van je restschuld kan terugbetalen.
Als je akkoord gaat met deze schikking dan moet je tekenen voor afzien van alle juridische acties tegen dexia.

Dit voorstel hebben ze al bij veel gedupeerden gedaan die in een rechtszaak verwikkelt zijn.
Dit schikkingsvoorstel van dexia is in mijn ogen een zwakte bod, dit zijn juist de zaken waarin dexia niet sterk staat en de gedupeerde dus een grote kans heeft zijn/haar zaak te winnen.

Het is jammer dit in veel zaken waarin een advocaat met toevoeging werkt, deze erg snel zal zeggen: doe maar, dan ben je er van af.
De advocaat heeft zijn geld binnen maar er had, mijn inziens, meer ingezeten als de procedure zou zijn voortgezet zonder schikking.

Het zijn echter individuele beslissingen waar eigen omstandigheden natuurlijk een grote rol spelen.

Groeten,
Piet

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 05 dec 2004 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

B Suikerbuik

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Beste Ron,

Doe geen zaken meer met Dexia, ook niet via je advokaat, ze zijn weer op oorlogspad en proberen nu alles uit.
Eegalease is een gewonne zaak, punt uit, en geld terug!!

We gaan dit allemaal winnen en Dexia begint onraad te ruiken.
Hou je poot stijf en sluit je aan bij alle mensen die niet meer met Dexia in gesprek gaan, maar eindelijk via de rechter hun geld terug eisen.

Zoek steun bij je lotgenoten en probeer je rug recht te houden.
Ik hoor wel van je.

MVG B Suikerbuik

Michiel Luidens

Het is jammer dit in veel zaken waarin een advocaat met toevoeging werkt, deze erg snel zal zeggen: doe maar, dan ben je er van af. De advocaat heeft zijn geld binnen maar er had, mijn inziens, meer ingezeten als de procedure zou zijn voortgezet zonder schikking.
Ik vraag me af of dat waar is. Hoe zuiver is het advies van een advocaat die zonder toevoeging werkt, zolang hij kan doorprocederen rinkelt zijn kassa.

impact

...
Laatst gewijzigd door impact op 05 dec 2004 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Prettige Feestdagen

Ongelezen bericht door Prettige Feestdagen »

Impact jouw advocaat Mr. Silvertand heeft het best moeilijk met de contracten van jou en jouw vrouw. Jullie hadden die contracten toch verlengd en getekend dat jullie afzien van juridische stappen tegen Dexia.

Prettige feestdagen.
Geplaatst op 06 Apr 2004 21:20 door ......

--------------------------------------------------------------------------------

Nadat mijn vrouw gisteren per aangetekende brief aan Dexia had medegedeeld dat zij verder niets meer betaalde en ook de reeds ge-
incasseerde maandtermijnen van twee (verlengde) WVD's zou storneren, werden al vandaag die twee termijnen op haar rekening teruggestort. Ook kwam er al een dreigmail van Dexia, die ik aan onze advocaat heb doorgestuurd.
Dexia stond erop dat zij ook een brief zouden krijgen van onze advocaat (mr. R. Silvertand) waarin deze diende te bevestigen dat hij voor ons zou optreden. Nou, die bevestiging is al in de post!

impact

Dit betreft een gefantaseerd "uittreksel" uit een denkbeeldige brief, die nooit zo door mij in dit forum is geschreven. Pure valsheid in geschrifte van de bedenker van dit "moois" dus.
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Great Bear

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 04 Dec 2004 14:04 door impact

--------------------------------------------------------------------------------

Dit betreft een gefantaseerd "uittreksel" uit een denkbeeldige brief, die nooit zo door mij in dit forum is geschreven. Pure valsheid in geschrifte van de bedenker van dit "moois" dus.
Maar je doet maar, het zal me een rotzorg zijn. Zolang ik Dexia maar te grazen kan nemen.

Je hebt gelijk impact, laat je niet intimideren door bepaalde gasten.
Gelukkig zijn er ook mensen bij op dit forum waar je wel leuk en goed mee kan discusiëren.

Prettige Feestdagen

Geplaatst op 06 Apr 2004 21:20 door Bernts Eman

Nadat mijn vrouw gisteren per aangetekende brief aan Dexia had medegedeeld dat zij verder niets meer betaalde en ook de reeds ge-
incasseerde maandtermijnen van twee (verlengde) WVD's zou storneren, werden al vandaag die twee termijnen op haar rekening teruggestort. Ook kwam er al een dreigmail van Dexia, die ik aan onze advocaat heb doorgestuurd.
Dexia stond erop dat zij ook een brief zouden krijgen van onze advocaat (mr. R. Silvertand) waarin deze diende te bevestigen dat hij voor ons zou optreden. Nou, die bevestiging is al in de post!

Alles over Bernts Eman

Totaal berichten: 194
[0.09% van het totaal / 0.41 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Bernts Eman

User Name: impact
Real Name: Bernts Eman
Total Posts: 1

Hoezo valsheid in geschrifte!!

Michiel Luidens

Toch wens ik Bernts Eman prettige feestdagen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ik zo van die meneer lees, is hij zeer vrouw onvriendelijk en de leugen schuwt hij ook niet blijkbaar.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Impact, dit komt noch van hardeman nog van mij. B.E. was wat mij betreft voldoende!
Toch wel bizar, toen lagen we elkaar ook al niet :wink:

Prettige Feestdagen

Geplaatst op 04 Dec 2004 14:04 door impact

In eerste instantie heb ik zijn naam weggelaten maar zijn reaktie noodzaakte mij dit verder af te ronden. Ik heb me maanden geërgerd aan de manier, waarop deze meneer meende mensen te schofferen.

De arrogantie, dikdoenerij, leugens en beledigingen werden me te veel.

Prettige feestdagen.

impact

...
Laatst gewijzigd door impact op 05 dec 2004 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Geplaatst op 03 Dec 2004 22:52 door Michiel Luidens

Janneke impact lokt het uit die man gaat 24 uur per dag te keer op dit forum en is niet te stoppen!
U kunt beter met uw zelf uitgaan.

impact

...
Laatst gewijzigd door impact op 05 dec 2004 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Aan zelfvertrouwen geen gebrek wel aan zelfrespect. Verder geen commentaar meer op jou.

Gesloten