LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Dion op het Veld
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2017 15:39

Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Dion op het Veld »

Ik heb vanmiddag een telefoontje gehad van Direct Solutions over een bedrag van €181 wat al openstaat volgens hun vanaf augustus 2016. Ik weet nergens van en heb nooit iets besteld zover ik weet wat moet ik hiermee doen?

Lowieze
Berichten: 6970
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Lowieze »

In deze link kunt u meer lezen over de werkwijze van Direct Solutions en hoe u het beste daarop kunt reageren.
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... middelaar/

Henk Lokhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2017 17:05

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Henk Lokhorst »

Vandaag 27 december 2017 om 10:58 uur werden wij telefonisch en per E-mail benaderd door Direct Solutions B.V. over een openstaande factuur ad € 91,20 van juni 2016, die wij nooit hebben gezien. Volgens Direct Solutions B.V. hebben ze ook een spraakopname van een telefonisch gesprek die schijnbaar plaats heeft gevonden met ons in juni 2016, waar wij niets van af weten. Daarbij vind ik het ronduit belachelijk om op 27 december 2017, notabene 1 1/2 jaar later, hierover een telefoontje te krijgen. Tussen juni 2016 en tot op heden hebben van Benelux korting/Direct Solutions niets vernomen. Het zou handig geweest zijn, als wij wat eerder hiervan hadden gehoord.Ik heb gevraagd om de bewijsstukken schriftelijk naar ons op te sturen. Maar dat konden zij niet, want ze hadden niets. Volgens Direct Solutions B.V. had alleen Benelux korting dat. Vervolgens is deze factuur verdubbeld naar het bedrag ad € 182,40, die wij moeten betalen voor 29 december 2017. Na diverse telefoontjes met de heer Carlos Vamer van Direct Solutions B.V. kreeg ik het telefoonnummer en het E-mailadres van Benelux korting (085-7326799) Dit nummer was vandaag na diverse keren geprobeerd te hebben, onbereikbaar. Daarna weer contact met de heer Carlos Vamer van Direct Solutions B.V. met de mededeling dat Benelux korting onbereikbaar is via de telefoon en ook via de E-mail. De E-mail kregen wij steeds onbestelbaar terug. Weer contact opgenomen met de heer Carlos Vamer voor het juiste E-mailadres, dat kon hij mij niet geven. Wij kregen wel uitstel tot 5 januari 2018. Ook kregen wij te horen van de heer Carlos Vamer, dat wij als wij niet betalen, de deurwaarder met een nog hogere rekening konden verwachten. Hoe lossen wij dit probleem op?

juliomariner
Berichten: 5218
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door juliomariner »

Helemaal niet op reageren. Ze hebben geen door u ondertekende opdrachtbevestigibg dus kunnen ze niets. De deurwaarder zal echt niet komen want dat kost ze geld. Ze zullen nog wel een paar keer gaan greigen maar blaffende honden bijten niet.
Om bij u beslag te kunnen leggen zullen ze eerst een vonnis van de rechtbank moeten hebben. Die krijgen ze niet maar zullen ze ook niet probeten wznt kost hun geld
Wat u ook doet: niet betalen. Als u wel betaald wordt u steeds vaker voor dit soort onzin lastiggevallen want dan weten ze dat u gevoelig bent voot hun (loze) dreigementen

Direct Solutions
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2018 10:31

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Direct Solutions »

Geachte consumenten,

Direct Solutions heeft geen afspraak met een deurwaarderskantoor. In het gesprek wordt de landelijke procedure beschreven. De mogelijke beginsituatie en waar het 'volgens procedure' kan eindigen worden in een korte samenvatting met u gedeeld. Wij vinden het jammer dat hier te snel naar gegrepen wordt. Wellicht heeft het een pakkend effect op social media.

Direct Solutions heeft nu een klachtenteam die zich dagelijks bezig zal houden met klachten. Het team zal op werkdagen actief zijn op platformen zoals deze. Op die manier hopen wij een 'channel' te kunnen openen waardoor communicatie en contact gemakkelijker worden.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/
Uw klacht wordt direct doorgevoerd naar het klachtenteam. Heeft u een klacht ingediend en wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Consumenten die hier wel gebruik van hebben gemaakt beoordelen de procedure als zeer effectief.

Met vriendelijke groet,

Direct Solutions B.V.

Brahms
Berichten: 3156
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Brahms »

Direct Solutions schreef:Geachte consumenten,

Direct Solutions heeft geen afspraak met een deurwaarderskantoor. In het gesprek wordt de landelijke procedure beschreven. De mogelijke beginsituatie en waar het 'volgens procedure' kan eindigen worden in een korte samenvatting met u gedeeld. Wij vinden het jammer dat hier te snel naar gegrepen wordt. Wellicht heeft het een pakkend effect op social media.

Direct Solutions heeft nu een klachtenteam die zich dagelijks bezig zal houden met klachten. Het team zal op werkdagen actief zijn op platformen zoals deze. Op die manier hopen wij een 'channel' te kunnen openen waardoor communicatie en contact gemakkelijker worden.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/
Uw klacht wordt direct doorgevoerd naar het klachtenteam. Heeft u een klacht ingediend en wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Consumenten die hier wel gebruik van hebben gemaakt beoordelen de procedure als zeer effectief.

Met vriendelijke groet,

Direct Solutions B.V.
Prachtig citaat. Zorg dan bij voorbaat dat mensen geen hinder van je bedrijfvoering ondervinden !
.....Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen......

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Men kan beter direct een klacht bij Consuwijzer indienen over dit bedrijfje. Dan worden ze wellicht aangepakt door de AFM.

stofzuigertje

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zij moeten naast bedrag ook gelijk vermelden wat er bij welke firma besteld is.

Als dat ontbreekt, je hoeft er niet naar te vragen maar DS is incasso firma dus niets mee te maken.
Zij moeten duidelijk maken wat je niet betaald hebt op welke datum bij welk bedrijf.

Ik heb brieven gezien met alleen datum en geen idee waarvoor, dat is verlies bij rechtbank.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door yan »

"klachtenteam" opdoeken en de rest van je amateuristisch bureautje ook meteen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Telefoontje van Direct Solutions over 'openstaand bedrag'

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kijk even bij dit topic over de 'werkwijze' van deze oplichters - daar vind je veel meer, plus 'bewijs' dat ze oplichters zijn (imnsho):
http://radar.avrotros.nl/forum/viewtopi ... &e=2520755

Gesloten