LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Laatst gewijzigd door Radar op 29 dec 2017 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Maak een gmail adres aan. Is gratis en bij elke provider straffeloos te gebruiken.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Vraag of ze tegen betaling nog enige tijd het mail adres kunnen terug zetten....
Dan binnen die periode alle oude mails over zetten en ook de nog binnenkomende een bericht van nieuwe adres geven.
En gebruik nooit meer een provider gebonden dus [email protected] of [email protected].... en nog enkele anderen.
Dan binnen die periode alle oude mails over zetten en ook de nog binnenkomende een bericht van nieuwe adres geven.
En gebruik nooit meer een provider gebonden dus [email protected] of [email protected].... en nog enkele anderen.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Beter lezen....
Gebruik nooit meer mail adres provider......
En ga naar Gmail of Live.nl..... beter lezen!
Maar eerst oude vragen en vaak tegen betaling wel mogelijk terug te halen, KPN meestal wel mits niet te lang terug...
Gebruik nooit meer mail adres provider......
En ga naar Gmail of Live.nl..... beter lezen!
Maar eerst oude vragen en vaak tegen betaling wel mogelijk terug te halen, KPN meestal wel mits niet te lang terug...
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
..
Laatst gewijzigd door marnix op 29 dec 2017 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
,,
Laatst gewijzigd door marnix op 29 dec 2017 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
en hoe moet ts dat doen?Lady1234 schreef:Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Gewoon alle bekenden een email sturen met het nieuwe adres? Net zoals je dat bij een fysieke verhuizing doet. Dan pak je ook je adresboekje en stuur je de mensen die het moeten weten een adreswijziging.marnix schreef:en hoe moet ts dat doen?Lady1234 schreef:Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
ik ben vast heel dom, maar ik begrijp uit openingspost dat het account al gesloten is, dan kun je 123 keer een nieuw mail-account openen maar je hebt dan toch die adressen van bekenden niet meer?
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Maar die staan toch allemaal in je contacten? Die zijn niet weg.marnix schreef:ik ben vast heel dom, maar ik begrijp uit openingspost dat het account al gesloten is, dan kun je 123 keer een nieuw mail-account openen maar je hebt dan toch die adressen van bekenden niet meer?
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
aha, dom van me, ria kan, hoewel haar mailadres bij t-mobile verwijderd is, gewoon bij haar contacten.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Vergeet uw mailadres niet te wijzigen in uw Berichtenbox. Heel belangrijk.
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
is mij ook een keer overkomen. En dat is effe schrikken. Ik ben zo snel mogelijk overgegaan op een netmail. je hebt de keuze uit gmail of outlook. Werken allebei prima. Bovendien kun je de emailprog van je keuze onderbrengen in een email programma zoals Thunderbird, die alles mooi voor je rubriceert, mails ophaalt en verzendt. En als je de mappen niet op je eigen pc opslaat maar in de cloud of online, kun je in de toekomst zonder enige probleem weer van provider veranderen zonder je email te verliezen. Of van pc/laptop......
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 mei 2017 18:24
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Omdat hij misschien gegevens in de bewaarmap heeft, contactpersonen kwijt raakt en niet alle adressen meer weet ???Lady1234 schreef:Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Misschien helpt het om bij uw oude provider een verzoek in te dienen of er nog iets van contacten en oude emails te redden valt. Het zijn over het algemeen redelijke mensen. Bovendien hebben ze een bewaarplicht, dus in principe zou dat wel moeten kunnen. Lees ook nog even hun algemene voorwaarden voordat u bij hen een verzoek indient. Succes!
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 27 mei 2014 22:45
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
Ja natuurlijk mag dat. T-Mobile mag zelf bepalen na welke termijn zij niet gebruikte accounts verwijderen.tuinhobbyist59 schreef:ik had ook al jaren 1 account bij T-mobile(niet mijn provider), dit was voor het opwaarderen van mijn pre-paid telefoons.
Laatst wilde ik opwaarderen, kon niet meer inloggen. telefoontje gepleegt naar T-mobile, had ik mijn telefoons een half jaar niet meer gebruikt, klopt ook wel, dus bent U alles kwijt inclusief mijn account.
Alles wat ik gespaard had ben ik kwijt.
Beetje van de zotte om ook mijn account te verwijderen.
Mag dit zo maar
Re: Overgestapt naar andere provider: mailadres kwijt
dat opperde ik ook al.maar men is er hier van overtuigd dat een gebruiker van een mailaccount nog steeds bij zijn contacten kan als dat account gesloten is.Werker1001 schreef:Omdat hij misschien gegevens in de bewaarmap heeft, contactpersonen kwijt raakt en niet alle adressen meer weet ???Lady1234 schreef:Waarom zouden er meer mensen daar klachten over hebben? U bent weg bij T-mobile, dus mail-adres ook weg. Stuur al uw contacten een nieuw mail-adres toe.RIAVANSON schreef:Kan een provider zomaar een e-mailadres verwijderen, zonder mogelijkheid om de mails die binnenkomen na het veranderen van provider. Per 21 november ben ik overgegaan van T-mobile naar Ziggo. T-mobile heeft zomaar mijn mailadres bij hen verwijderd zonder de mogelijkheid om de mails door te kunnen sturen naar mijn nieuwe mailadres.
Staat daar geen wettelijke bepaling voor van 3 maanden?
Zijn er meer mensen die klachten hebben over T-mobile