LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] L75489FL AEG / lectrolux Lavamat Wasmachine

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
browny

L75489FL AEG / lectrolux Lavamat Wasmachine

Ongelezen bericht door browny »

Hallo,

Wij hebben al jaren AEG wasmachines gehad, de eerste was niet kapot te krijgen.
De daar op volgende wasmachines (van AEG) waren geen succes, allemaal defect binnen periode van 5 jaar (wat duurdere machines)

Tussentijds ook nog diverse reparaties gehad. (waaronder een gesprongen rubber, geen garantie gescheurd op de laasnaad) Onze huidige zit er ook weer aan te komen, hij is net 5 jaar (geen instap).

Door een storing vertelde de monteur (niet van AEG) dat het lager binnen een jaar defect is. Er zou een coulance regeling zijn bij AEG.

Contact gezocht, afhankelijk van aantal maanden zou hij dan gerepareerd worden voor een bedrag van 275 of 375 euro. De monteur moet dan wel langskomen om e.e.a. te beoordelen.

Dit was voor mij de druppel die de emmer doet overlopen.

Als ik iets meer bijbetaal heb ik een nieuwe met 2 jaar garantie.

Voor mij is het duidelijk! voor mij nooit geen AEG meer!

Doe er je voordeel mee.

thecure

Re: L75489FL AEG / lectrolux Lavamat Wasmachine

Ongelezen bericht door thecure »

En nu?

mrian

Re: L75489FL AEG / lectrolux Lavamat Wasmachine

Ongelezen bericht door mrian »

Dat klopt AEG was een ijzersterke wasmachine.
Ik heb er vroeger een nieuwe gekocht dat was in 1976, 18 jaar mee gewassen nooit iets mee gehad alleen 1 keer het rubber kapot, had ik zelf vervangen.
Wij waren vroeger met zes mensen waaronder 4 kinderen en vroeger had je nog niet zo die pampers dus heel veel gewassen, waaronder veel katoenen luiers.
Na 18 jaar begon die te lekken aan de onderkant en heb ik er ook geen monteur bij gehaald maar een goedkope machine gkocht.
Nou dat nooit meer binnen 3 jaar de schakelklok kapot en dus een Miele gekocht die heb ik al 20 jaar.
Nu ben ik alleen en was dus niet zo vaak maar voor mij nooit een ander merk meer.
Nu moet ik zeggen vroeger waren de tv"s en wasmachines wel veel beter dan tegenwoordig heb ik het idee ze moeten toch verkopen hé!!
Als iedereen jaren en jaren met een machine doet dan gaan ze falliet daar om maken ze het zo dat het eerder kapot gaat.
Ben benieuwd wanneer mijne het begeeft, maar dan toch zeker weer een Miele voor mij.

Gesloten