LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
hup
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2004 14:14

BKR

Ongelezen bericht door hup »

We hebben een dreigbrief van Dexia gehad, binnen 60 dagen betalen anders BKR,
Is hier wat tegen te doen, als we niet willen betalen?

Hup

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: BKR

Ongelezen bericht door Janny »

..
Laatst gewijzigd door Janny op 07 dec 2004 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: BKR

Ongelezen bericht door odysseus »

Ik heb ook een BKR-notering gekregen van die Dexia boys en girls. Desalnietemin zonder problemen telefoonabonnementen van providers en creditcards, betaal- en doorlopende kredieten gekregen van mijn bankrelaties. Dit geeft dus aan dat Dexia in NL door andere financiële instellingen ook al niet meer serieus wordt genomen.
Conclusie: laat je niet intimideren door die Dexianen met BKR noteringdreigingen.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: BKR

Ongelezen bericht door JOOST1 »

notering door Dexia blijkt voor de krediet instellingen geen probleem

Joost

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: BKR

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo hup,

Welkom bij de duizenden anderen. Laat je niet gek maken: dexia wordt steeds meer en meer niet meer serieus genomen. BKR-melding is niet leuk maar iedereen weet onder wat voor oplichtings-omstandigheden dit tot stand is gekomen.
Betaal niets, ga lekker slapen en wacht rustig af.
De overwinning komt steeds dichterbij!!!

Kees

herman visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:33

Re: BKR

Ongelezen bericht door herman visser »

Door BKR registratie bij de Ing en ook de bij Postbank geen vertrouwen c.q. krediet meer gekregen.Meer dan 30 jaar klant.
De Leeuw heeft slappe knieen .

odysseus
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2003 20:40

Re: BKR

Ongelezen bericht door odysseus »

Nou o.a. die Leeuw had er dus geen moeite mee mij krediet en crdeitcards te verstrekken en ook de SNS niet!

Laat je niet intimideren door die Dexianen, die er net als de gedupeerden door de Aegon/Labouchere/SpaarSelect e.a. schurken zijn ingeluisd!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: BKR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nog eventjes geduld.

Liefs Ad

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: BKR

Ongelezen bericht door hari »

Beste Hup,

Informeer eens bij organisaties die gedupeerden vertegenwoordigen.

Betreft het in uw geval het uitblijven van betaling van de maandtermijnen of een restschuld.
Heel belangrijk kan zijn of u in aanmerking kunt komen voor een advocaat met toevoeging.

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: BKR

Ongelezen bericht door sannie »

beste mede gedupeerden,wij zijn ivm oversluiten van onze hypotheek,ook niet meer welkom bij de postbank en de ing,we hebben geen codering(nog niet)gelukkig!!maar er zijn genoeg andere instellingen die nog zaken willen doen,t is even zoeken maar ze bestaan echt(wij hebben onze restschuld niet betaald)

leonard58
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jan 2004 10:04

Re: BKR

Ongelezen bericht door leonard58 »

Ook ik had een negatieve notering staan bij het BKR toen ik vorige week mijn hypotheek moest verlengen. Hypotheekbank deed eerst een beetje moeilijk, maar na enige uitleg (het betreft een niet betaalde Dexia restschuld) maakten ze er geen probleem meer van. Dexia wordt dus inderdaad niet erg serieus meer genomen door andere bankinstellingen!

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: BKR

Ongelezen bericht door rust »

dexia registreert bij de bkr de totale aankoopsom van de zogenaamd gekochte aandelen als lening, bij mij hebben ze inmiddels van 1 contract de aandelen verkocht. De totale waarde van de aandelen was bij aankoop ca. € 6600,=. Er resteert een restschuld van € 3770,00. Nu moet dexia toch ook het bedrag bij het bkr aanpassen naar € 3770,00 ipv. € 6600,00, of zie ik dat verkeerd. Wie weet hoe dat zit?

Leasette
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 nov 2004 00:45

Re: BKR

Ongelezen bericht door Leasette »

Volgens mij ziet dexia dat hogere bedrag als een lening die je hebt afgesloten. Dat is de volledige schuld/financiering. Zolang het contract loopt, dwz zolang er nog betalingsverplichtingen zijn en de teller niet op nul staat, blijft dat hele bedrag geregistreerd. Zoals ook dat hele bedrag afgemeld wordt, wanneer alles is afgelost wat er naar de mening van dexia afgelost moet worden. Termijnen en restschuld! Please correct me if I'm wrong.

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: BKR

Ongelezen bericht door sannie »

nee leasette,je hebt hierin volkomen gelijk

Gesloten