LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] computers
computers
ik vind dat de mensen die computers hebben gekocht niet moeten klagen als er een keer iets mee fout gaat maar de schuld moeten zoeken bij de kennissen die hun een computer en internetverbinding hebben aangepraat zonder hun een vrolijke groep computerexperts daarbij te hebben kado gedaan waardoor het hebben van een computer leuk is
ikzelf heb ook tegen beter weten in een computer aangeschaft op aanraden van kennissen maar was de computer al na twee dagen beu want ondanks dat die getest zijn gaat er redelijk veel mee mis zonder vrolijke computerexperts die altijd zin en tijd hebben.
een prettige dag nog ook al heeft het plaatsen van dit bericht mij bijna 3000 euro gekost ik hoop dan ook dat het lang blijft staan
joseph
ikzelf heb ook tegen beter weten in een computer aangeschaft op aanraden van kennissen maar was de computer al na twee dagen beu want ondanks dat die getest zijn gaat er redelijk veel mee mis zonder vrolijke computerexperts die altijd zin en tijd hebben.
een prettige dag nog ook al heeft het plaatsen van dit bericht mij bijna 3000 euro gekost ik hoop dan ook dat het lang blijft staan
joseph
Re: computers
Mijn partner is ook zo'n PC dokter, en moet altijd lachen als de buren, kennissen, vrienden, familie voor de zoveelste keer langskomen met hun PC omdat ineens heel mysterieus van alles ineens niet meer werkt.
Mijn computer start niet meer op, mijn mail doet het niet meer, al mijn bestanden zijn weg, als de telefoon gaat loopt mijn pc vast (echt gebeurt!!)
nou ja, en nog meer van dat soort toestanden.
Ook is er in de kroeg geen normaal gesprek meer te houden over computers want het eindigt altijd in de "Hoe heb jij dat dan opgelost" en "wat voor versie heb jij" en "Oh dan moet je zo'n dit of datje kopen dan komt alles goed" verhalen.
Ik heb nooit van dit soort gelul. Echt niet!
Mijn computer werkt, doet het altijd. Ik heb al 4 jaar hetzelfde besturingsysteem. Nooit gedefragmenteerd, nooit virussen, of vastlopers.
Mijn computer behoud zijn waarde (ik heb laats een 4 jr. oude computer voor nog een behoorlijk bedrag verkocht)
Als ik een vraag heb over de werking van iets op mijn computer, dan geeft mijn computer zelf het antwoord! (ja, altijd!)
Ok, je betaalt iets meer maar dan heb je ook wel een echte computer zonder gezeik!
wat voor computer ik heb?
Een 5 cm dikke, retesnelle, witte hoogglans supercomputer met ingebouwd 21" beeldscherm.
Mijn computer start niet meer op, mijn mail doet het niet meer, al mijn bestanden zijn weg, als de telefoon gaat loopt mijn pc vast (echt gebeurt!!)
nou ja, en nog meer van dat soort toestanden.
Ook is er in de kroeg geen normaal gesprek meer te houden over computers want het eindigt altijd in de "Hoe heb jij dat dan opgelost" en "wat voor versie heb jij" en "Oh dan moet je zo'n dit of datje kopen dan komt alles goed" verhalen.
Ik heb nooit van dit soort gelul. Echt niet!
Mijn computer werkt, doet het altijd. Ik heb al 4 jaar hetzelfde besturingsysteem. Nooit gedefragmenteerd, nooit virussen, of vastlopers.
Mijn computer behoud zijn waarde (ik heb laats een 4 jr. oude computer voor nog een behoorlijk bedrag verkocht)
Als ik een vraag heb over de werking van iets op mijn computer, dan geeft mijn computer zelf het antwoord! (ja, altijd!)
Ok, je betaalt iets meer maar dan heb je ook wel een echte computer zonder gezeik!
wat voor computer ik heb?
Een 5 cm dikke, retesnelle, witte hoogglans supercomputer met ingebouwd 21" beeldscherm.
Laatst gewijzigd door Jør op 13 dec 2004 21:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Beste Knor,
Zo'n verzonnen verhaal is erg geinig maar lijkt nergens op! Een 21" scherm???? Volgends jouw eigen link wordt ie maar verkocht tot 20", en dan heb ik het niet eens over de moeilijkheden van aansluitingen (Past die printer ook een mac?) of programmatuur. (nee hoor, hoef je niet voor me te kopiieeren wandt het draait toch niet op mijn mac).
In de zakkelijke gebied (grafische vormgeving e.d.) is het heel intressant om een mac te gebruiken, prive is het helemaal niets.
Zo'n verzonnen verhaal is erg geinig maar lijkt nergens op! Een 21" scherm???? Volgends jouw eigen link wordt ie maar verkocht tot 20", en dan heb ik het niet eens over de moeilijkheden van aansluitingen (Past die printer ook een mac?) of programmatuur. (nee hoor, hoef je niet voor me te kopiieeren wandt het draait toch niet op mijn mac).
In de zakkelijke gebied (grafische vormgeving e.d.) is het heel intressant om een mac te gebruiken, prive is het helemaal niets.
@tje,
Een Mac is gewoon beter, stabieler. gebruiksvriendelijker, niet duurder, betrouwbaarder, werkt goed samen met randapparatuur, heeft geen last van spyware - spam - virussen. etc., etc., etc., etc.
Een Mac is gewoon beter, stabieler. gebruiksvriendelijker, niet duurder, betrouwbaarder, werkt goed samen met randapparatuur, heeft geen last van spyware - spam - virussen. etc., etc., etc., etc.
Mac is erg mooi. Ik heb vaak getwijfeld of ik wel of niet een Mac zou kopen.
Heb enkele jaren goede ervaringen met HP en ben nu echt een HP fan.
Heb enkele jaren goede ervaringen met HP en ben nu echt een HP fan.
Even over die "Gast", ik heb geprobeerd onder deze naam het een en ander te posten, lukt niet, gaat ook niet op andere forums, deze "gast" doet dit al meer als een jaar en zit op alle forums te jennen, over alle onderwerpen die er zijn, hij/zij, heeft niet veel te doen, of werkt bij deze site, dus gewoon negeren, ik plaats dit bericht op alle onderwepen forums.
Groeten Jan
Groeten Jan
@ @tje:
Wat een belachelijke onzin.
Meneer heeft zeker nog nooit een mac geprobeert of gehad.
Pinter aansluitingen?
Pardon!
Elke printer heeft USB of Ethernet, raar eens, de iMac heeft dit.
Goh? Nee niks.
Wat een belachelijke onzin.
Meneer heeft zeker nog nooit een mac geprobeert of gehad.
Pinter aansluitingen?
Pardon!
Elke printer heeft USB of Ethernet, raar eens, de iMac heeft dit.
Goh? Nee niks.
ik vind dat de mensen eerst maar eens computerlessen moeten gaan volgen, voordat ze overgaan tot zo'n aanschaf.
niet alle computerproblemen kun je afschuiven op de fabrikant.
tegenwoordig neemt iedreen maar een computer terwijl ze er geen balle verstand van hebben.
niet alle computerproblemen kun je afschuiven op de fabrikant.
tegenwoordig neemt iedreen maar een computer terwijl ze er geen balle verstand van hebben.
@Gast: Een computer is een hulpmiddel. Je zou helemaal geen verstand van hoeven hebben. Het ding moet gewoon werken.
Om met een computer te werken hoef je echt geen verstand te hebben van dll-etjes en dergelijke.
voorbeeld: menigeen weet werkelijk niet wat er nou eigenlijk in zijn mappen/ folders voor bestanden staan. Verborgen bestanden, dlletjes, inifiles, en veel andere rotzooi die hij of zij daar niet heeft neergezet.
Moet die persoon dan maar leren wat dat allemaal voor bestanden zijn.
Of heb je liever een computer die zijn eigen rotzooi zelf opruimt, en jou alleen JOUW bestanden laat zien.
oeps, ben ik weer over apple begonnen...
Het is maar een simpel voorbeeld dat ik vaak in de praktijk tegen kom.
@-@tje: Mijn naam is Jør - ja, probeer jij dat maar eens te typen!
Om met een computer te werken hoef je echt geen verstand te hebben van dll-etjes en dergelijke.
voorbeeld: menigeen weet werkelijk niet wat er nou eigenlijk in zijn mappen/ folders voor bestanden staan. Verborgen bestanden, dlletjes, inifiles, en veel andere rotzooi die hij of zij daar niet heeft neergezet.
Moet die persoon dan maar leren wat dat allemaal voor bestanden zijn.
Of heb je liever een computer die zijn eigen rotzooi zelf opruimt, en jou alleen JOUW bestanden laat zien.
oeps, ben ik weer over apple begonnen...
Het is maar een simpel voorbeeld dat ik vaak in de praktijk tegen kom.
@-@tje: Mijn naam is Jør - ja, probeer jij dat maar eens te typen!
Beste Jør,
Mijn naam is niet Jør en heb een pc, ja ennn?
Wat kunnen we niet typen? vertel!
Mijn naam is niet Jør en heb een pc, ja ennn?
Wat kunnen we niet typen? vertel!
@Gast, zou ik even met je pappie/mammie kunnen mailen !?
Hoogstwaarschijnlijk weten die arme mensen niet dat zij een kinderslotje in hun pc kunnen installeren.
Hoogstwaarschijnlijk weten die arme mensen niet dat zij een kinderslotje in hun pc kunnen installeren.
Hahahaha, lachen man Jij bent echt zoo grappig!
@Joseph: Kun je misschien wat meer vertellen, over de problemen die je bent tegengekomen, en of/hoe je die hebt opgelost?
@Joseph: Kun je misschien wat meer vertellen, over de problemen die je bent tegengekomen, en of/hoe je die hebt opgelost?
Dit onderwerp is gesloten, omdat er niet meer gereageerd wordt op het onderwerp van het 1e bericht.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie