LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie ALDI-computer

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
CobieBertens

Actie ALDI-computer

Ongelezen bericht door CobieBertens »

aldi.jpg
aldi.jpg (110.12 KiB) 1971 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Folder-aktie Aldi op=op Medion Notebook 15.6 MD 61100 vanaf 15-01-2018 Ik sta vanochtend 15-01- in de kou te wachten tot de winkel open gaat om 8 uur. Het is kwart over 7 en wat was het lekker in bedje. Maar ja voor deze aktie kwam ik er toch maar uit...Om kwart voor 8 komt de bedrijfsleider en ik vraag of de leptops er toch zijn. HELAAS het is een landelijke aktie en hun hebben er geen een!!! Wat is dit erg...ik had me er zo op verheugd...
Hij zou nog rondbellen om er aan een te komen..Ik rijd door naar St.Willebrord En daar hebben ze hem ook niet gehad. De medewerker belt voor mij nog naar 3 filialen in Roosendaal maar die hebben hem ook niet gehad.....
Maar mag dit zomaar..
ik vind het zo lullig.....pffff voor mij krijgen ze een hele koude douche want ik heb het ook heel koud gehad om als eerste bij de winkel te staan.....
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jan 2018 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

mahadma

Re: Actie ALDI-computer

Ongelezen bericht door mahadma »

Onderaan de pagina met witte letters op een zwarte streep staat: Voor prijzenfinale artikelen geldt op=op, aanbod per winkel kan verschillen.
Dus volgende keer eerst effe de leesbril op voor u onder de koude douche staat. Er is nog rondbgeld, service, maar waar niet is, jammer.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik zou even de website/winkel van Medion in de gaten houden, die hebben ook regelmatig acties, dus laptops met leuke kortingen, vaak op een paar tientjes na die van de Aldi, een paar maanden later. Ik heb zo'n aanbieding maar dan voor een medion desktop, en die leek ook niet in de winkel te liggen, 2 dagen na de start van de actie, dus ik dacht, die zullen ook wel op zijn, maar na navraag bleken die "achter" te liggen, omdat die in de winkel soms beschadigd raken. Het kan dus de moeite lonen om als het droog is, zeg morgen nog eens langs te gaan bij een filiaal.

CobieBertens

Ongelezen bericht door CobieBertens »

oke op is op maar als er niet een computer in de winkel ligt bij openingstijd waar ik als eerste was dan is het toch raar om te horen dat ze er GEEN gehad hebben....ook niet in de filialen waar naartoe is gebeld.....

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

CobieBertens, ik schrijf:Voor prijzenfinale artikelen geldt op=op, aanbod per winkel kan verschillen. Let op het vet gezette deel en lees dat nu nog eens, ik bedoel "aanbod per winkel kan verschillen", dus lees volgende keer alles.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zelfs bij de normale weekacties krijgen ze per filiaal maar 1 of 2 stuks van de duurdere artikelen zoals Laptops, desktops etc.
Soms zijn deze al " gereserveerd" door het personeel en komt er dus geen enkele in de winkel.
Dit soort artikelen zijn echt lokkertjes voor de Aldi.
Ik weet dat dit niet is toegestaan maar het gebeurd wel gewoon.
Nu ging het om een op=op actie waarbij sommige filialen zelfs ook helemaal niets kregen (staat trouwens wel in de kleine lettertjes in de folder.
In ieder geval wie denkt dat een filiaal van een (duurder) actieartikel als electronica en computers enkele tientallen krijgt geleverd heeft het echt mis.
Deze aantallen zouden ze makkelijk kunnen verkopen maar het gaat ze dus niet om een computer te verkopen (zullen ze waarschijnlijk weinig aan verdienen) maar om mensen in de winkel te krijgen.

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ja dat is het, en Aldi denkt dat deze teleurgestelden een volle boodschapkar mee terug nemen....want we zijn er toch!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Haha wat een onzin, mensen naar de winkel lokken. Alsof je als je pissig bent omdat ze je artikel niet hebben, nog even gezellig boodschappen gaat doen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sephora30 schreef:Haha wat een onzin, mensen naar de winkel lokken. Alsof je als je pissig bent omdat ze je artikel niet hebben, nog even gezellig boodschappen gaat doen.
Precies ! En dan worden er weer heel veel topics op radar geopend en dat is weer extra reclame toch ? :mrgreen:

Gratis en voor niets !

juliomariner

sephora30 schreef:Haha wat een onzin, mensen naar de winkel lokken. Alsof je als je pissig bent omdat ze je artikel niet hebben, nog even gezellig boodschappen gaat doen.
Is geen onzin. Mijn vrouw werkt bij de aldi, dus informatie uit de eerste hand

juliomariner

[quote="sephora30"]Haha wat een onzin, mensen naar de winkel lokken. Alsof je als je pissig bent omdat ze je artikel niet hebben, nog even gezellig boodschappen gaat doen.[/quote]
Is geen onzin. Mijn vrouw werkt bij de aldi, dus informatie uit de eerste hand

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

juliomariner schreef:Is geen onzin. Mijn vrouw werkt bij de aldi, dus informatie uit de eerste hand
Dus uw vrouw reserveert de schaarse acties voor haarzelf zodat boze klanten hier een topic kunnen openen?

juliomariner

NeoDutchio schreef:
juliomariner schreef: Dus uw vrouw reserveert de schaarse acties voor haarzelf zodat boze klanten hier een topic kunnen openen?
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

juliomariner schreef:
NeoDutchio schreef:
juliomariner schreef:Mijn vrouw reserveert die acties altijd voor haarzelf. Zo uit de vrachtwagen, hup in de handtas.
Dus uw vrouw reserveert de schaarse acties voor haarzelf zodat boze klanten hier een topic kunnen openen?
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd.
Zoiets kun je ook beter voor je houden. Maar nu je er toch bent: TS wil die nieuwe "leptop" van je vrouw.

juliomariner

Das een ouwe bak met Vista erop

Berteman

Ongelezen bericht door Berteman »

Beetje off-topic, maar goed...

Een paar jaar geleden werkte mijn neefje bij de Aldi.

Hij was onder meer verantwoordelijk voor de goederenontvangst. Maar, zo nu en dan werd hij door de assistent-bedrijfsleider daar weggestuurd om vakken te vullen of kassa te draaien, zodat de assistent-bedrijfsleider de goederenontvangst kon 'controleren'. En in dat filiaal bereikten bepaalde speciale aanbiedingen nooit de schappen en vitrines omdat die 'toevallig' niet geleverd waren, maar wonder boven wonder, werden ze wel verkocht...

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:Waarom opent u nog een topic?
viewtopic.php?f=27&t=179943&hilit=aldi
Als je dit topic leest, zie je exact beargumenteerd en onderbouwd waarom de handelswijze van Aldi niet mag. Alleen... je koopt er letterlijk en figuurlijk niets voor.

Gesloten