LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Marmon Paleis Rotterdam
Marmon Paleis Rotterdam
Beste leden,
Al enige tijd, lees ik mee. Graag uw advies over het volgende:
2 maanden terug kochten wij via een turske meubelzaak Marmon Paleis ( natuurlijk nagetrokken keurig kvk, en goede feedbacks) een hoekbank van 1250 euro. WIe hebben uitdrukelijk gekozen en gevraagd om goed advies, wij wilde graag een wat bredere bank zodat wanneer je de kussens weghaalt, je er ook op kunt slapen. Een stevige bank goed opgevuld. Dit was mogelijk.
De man tekende keurig de opstelling voor, en wij gaven onze wensen gezien afmetingen door.
We betalen keurig aan, en worden op de hoogte gehouden van 2 weken levertijd. Na een week worden we gebeld, de bank is gereed. We maken een afspraak voor een vrijdag. Tussen 12/ 16 uur. Prima, van te voren zouden de mannen nog even contact opnemen, zodat wij ruimte konden maken.
De dag van het de bezorgafspraak, gaat onze oude bank naar mijn moeder, en wachten wij op onze nieuwe bank. Maar dan, begint het gedonder. De eigenaar belt op: Het word wat later. Heoveel later? oh een uurtje want de bank staat in Amsterdam en moet daar vandaan naar Rotterdam. Prima geen probleem.
rond 18:00 geen bezorgen geen bank. Bellen. Voicemail. Na 15 minuten belt de eigenaar terug. Ja het regent.... stilte... ja? en..
ja maar ja dan word uw bank nat!. De bank is toch ingepakt vraag ik? en anders verzin ik wel wat zoals een zeiltje even. Komt goed.
Ja maar nee, ik kom een jongen tekort, die meestal sjouwt u moet andere afspraak maken.
Uh nee, de afspraak is vandaag, dan helpt mijn man wel mee. Oke, oke na wat aandringen zal hij de bank alsnog bezorgen.
De bank word bezorgt en ziet er puntgaaf uit. Ik bekijk de bank, en check op stevigheid, afwerking etc. Het lijkt prima in orde. De bon erbij en we rekenen het resterende bedrag af.
De bank is precies zoals we willen. Echter na 2 weken ontstaan er al kuilen, en schuert er een stuk van een deel van de bank ( zijnaad) ik bel dus terug naar de winkel. Voicemail, maar ja dat hoeft niets te zeggen de laatste keer belde de eigenaar ook keurig terug. DIt maal niet. 3 dagen later bel ik nog eens. Telefoon onbereikbaar.
Dan maar bellen naar een ander nummer die vermeld staat op de website. Ook geen gehoor.
Dan maar mailen. Geen gehoor.
We zijn uiteindelijk nog naar de winkel zelf gegaan, de deuren zijn gesloten en we treffen een briefje aan: Wij gaan verhuizen. En we kunnen bellen naar een nummer in Amsterdam, te weten 'Bedpaleis' .
Wanneer we daar naartoe bellen, krijgen wij wel iemand aan de lijn maar die zegt niets te maken te hebben met het 'marmon paleis' wij vinden dit vreemd, en zoeken even door.
We krijgen dan een aantal hits via google van het 'marmon bed paleis in Amsterdam zuidoost. We stuiten dan op een website. Die we natuurlijk meteen bezoeken. Maar helaas lege website.
Mijn vraag aan de leden: Hoe kan ik toch aanspraak maken op garantie? die wel staat omschreven op de bon, maar ik dus geen contact meer kan krijgen met de winkel of de eigenaar op zich?.
Aangfite doen? maar heeft dit wel zin? het geld ben ik kwijt.
Graag u advies, waarvoor dank.
Mvg,
Granaatje
Al enige tijd, lees ik mee. Graag uw advies over het volgende:
2 maanden terug kochten wij via een turske meubelzaak Marmon Paleis ( natuurlijk nagetrokken keurig kvk, en goede feedbacks) een hoekbank van 1250 euro. WIe hebben uitdrukelijk gekozen en gevraagd om goed advies, wij wilde graag een wat bredere bank zodat wanneer je de kussens weghaalt, je er ook op kunt slapen. Een stevige bank goed opgevuld. Dit was mogelijk.
De man tekende keurig de opstelling voor, en wij gaven onze wensen gezien afmetingen door.
We betalen keurig aan, en worden op de hoogte gehouden van 2 weken levertijd. Na een week worden we gebeld, de bank is gereed. We maken een afspraak voor een vrijdag. Tussen 12/ 16 uur. Prima, van te voren zouden de mannen nog even contact opnemen, zodat wij ruimte konden maken.
De dag van het de bezorgafspraak, gaat onze oude bank naar mijn moeder, en wachten wij op onze nieuwe bank. Maar dan, begint het gedonder. De eigenaar belt op: Het word wat later. Heoveel later? oh een uurtje want de bank staat in Amsterdam en moet daar vandaan naar Rotterdam. Prima geen probleem.
rond 18:00 geen bezorgen geen bank. Bellen. Voicemail. Na 15 minuten belt de eigenaar terug. Ja het regent.... stilte... ja? en..
ja maar ja dan word uw bank nat!. De bank is toch ingepakt vraag ik? en anders verzin ik wel wat zoals een zeiltje even. Komt goed.
Ja maar nee, ik kom een jongen tekort, die meestal sjouwt u moet andere afspraak maken.
Uh nee, de afspraak is vandaag, dan helpt mijn man wel mee. Oke, oke na wat aandringen zal hij de bank alsnog bezorgen.
De bank word bezorgt en ziet er puntgaaf uit. Ik bekijk de bank, en check op stevigheid, afwerking etc. Het lijkt prima in orde. De bon erbij en we rekenen het resterende bedrag af.
De bank is precies zoals we willen. Echter na 2 weken ontstaan er al kuilen, en schuert er een stuk van een deel van de bank ( zijnaad) ik bel dus terug naar de winkel. Voicemail, maar ja dat hoeft niets te zeggen de laatste keer belde de eigenaar ook keurig terug. DIt maal niet. 3 dagen later bel ik nog eens. Telefoon onbereikbaar.
Dan maar bellen naar een ander nummer die vermeld staat op de website. Ook geen gehoor.
Dan maar mailen. Geen gehoor.
We zijn uiteindelijk nog naar de winkel zelf gegaan, de deuren zijn gesloten en we treffen een briefje aan: Wij gaan verhuizen. En we kunnen bellen naar een nummer in Amsterdam, te weten 'Bedpaleis' .
Wanneer we daar naartoe bellen, krijgen wij wel iemand aan de lijn maar die zegt niets te maken te hebben met het 'marmon paleis' wij vinden dit vreemd, en zoeken even door.
We krijgen dan een aantal hits via google van het 'marmon bed paleis in Amsterdam zuidoost. We stuiten dan op een website. Die we natuurlijk meteen bezoeken. Maar helaas lege website.
Mijn vraag aan de leden: Hoe kan ik toch aanspraak maken op garantie? die wel staat omschreven op de bon, maar ik dus geen contact meer kan krijgen met de winkel of de eigenaar op zich?.
Aangfite doen? maar heeft dit wel zin? het geld ben ik kwijt.
Graag u advies, waarvoor dank.
Mvg,
Granaatje
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Aangifte neemt de politie hier niet van op. Heeft dus ook geen zin, Het geld bent u kwijt, is vrijwel zeker. Misschien dat een meubelmaker/hersteller het kan repareren na een prijsopgave.
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Lijkt sterk op een ondernemer die overhaast de benen neemt...
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Briljant, zelfs de website is opgeruimd...granaat schreef:...We stuiten dan op een website. Die we natuurlijk meteen bezoeken. Maar helaas lege website...
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Het mag niet natuurlijk: maar in zo'n geval zou een "gesloten" briefje me niet tegen houden om alsnog een bank uit de showroom mee te nemen indien daar nog wat te halen is natuurlijk
Re: Marmon Paleis Rotterdam
En dàt heet dan toch wederrechtelijk toegang verschaffen en iets meenemen (stel dat er nog wat staat) en diefstal ..........yan schreef:Het mag niet natuurlijk: maar in zo'n geval zou een "gesloten" briefje me niet tegen houden om alsnog een bank uit de showroom mee te nemen indien daar nog wat te halen is natuurlijk
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Voor een geschil,van slechts E 1250,- het land uitvluchten, dat is toch wel bijzonder.
Denk dat er meer aan het handje is.........
Bank naar de reparatie, inderdaad op eigen kosten. Of naar de kringloop of desnoods de stort.
Diep adem halen en een bekende meubelzaak binnenlopen.
Denk dat er meer aan het handje is.........
Bank naar de reparatie, inderdaad op eigen kosten. Of naar de kringloop of desnoods de stort.
Diep adem halen en een bekende meubelzaak binnenlopen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 31 jan 2018 17:17
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Geachte heer/mevrouw, Sinds gisteren wij zagen op onze website dat een klacht tegen onze Filiaal te Rotterdam naar voren gekomen is( via Radar) betreft onze verkoop wijzen aan onze klanten , ik moet uw vertellen dit is niet onze beleid, sinds gisteren proberen wij desbetreffende klant achter halen maar herlas van dit verhaal (klacht) wij zijn niet van bewust wei kan het zijn, wij zijn geleerd om bij maken van een fout of ontevredenheid consequentie te dragen, bij deze doe ik oproep van uw (klant) op spoedig mogelijk met uw aankoop bon naar een van onze filiaal te komen tot wij kunnen uw klacht op te lossen, Onze opening tijd is, van 10 tot 17,30 uur Maandag tot vrijdag , vrijdag tot 20 uur (koop avond) tel:010-2269113 076-8863821 ( filiaal Breda ) (toelichting) wij en onze zaken zijn geopend en nooit dicht gewest ,en wij zijn in Nederland en wij blijven ook in Nederland wat en ook zou geburen, T.A.V.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 31 jan 2018 17:17
Re: Marmon Paleis Rotterdam
heer/mevrouw, inmiddels heb ik drie keer all gereageerd invoerband met bovengenoemde klacht , met deze keer woord dan vier keer ,nog steeds zie ik geen enkel reactie van jullie,mochten zo door gaat dan zij wij genotzakelijk voor onze naam zuivering gaan wij procedure aanspannen tegen jullie of jullie moten spoedig mogelijk met jute argument naar voren komen, want die gene klacht heeft ingediend komt niet over eens met onze bestand, daarom doe ik nog voor laste keer (vierde keer) oproep desbetreffende (klant)persoon met origineel aankoop bon moet naar onze komen voor verder afwikkeling,
M.V.G. MarMon Bed Paleis tel :010-2269113 076-8863821
M.V.G. MarMon Bed Paleis tel :010-2269113 076-8863821
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Tegen wie praat je?Martin1992 schreef:heer/mevrouw, inmiddels heb ik drie keer all gereageerd invoerband met bovengenoemde klacht , met deze keer woord dan vier keer ,nog steeds zie ik geen enkel reactie van jullie,mochten zo door gaat dan zij wij genotzakelijk voor onze naam zuivering gaan wij procedure aanspannen tegen jullie of jullie moten spoedig mogelijk met jute argument naar voren komen, want die gene klacht heeft ingediend komt niet over eens met onze bestand, daarom doe ik nog voor laste keer (vierde keer) oproep desbetreffende (klant)persoon met origineel aankoop bon moet naar onze komen voor verder afwikkeling,
M.V.G. MarMon Bed Paleis tel :010-2269113 076-8863821
Re: Marmon Paleis Rotterdam
En wat denkt u te bereiken met deze wartaal? Wel uitstekende argumenten om uw meubeltoko te vermijden als zich van dit soort dreigementen bedient...Martin1992 schreef:heer/mevrouw, inmiddels heb ik drie keer all gereageerd invoerband met bovengenoemde klacht , met deze keer woord dan vier keer ,nog steeds zie ik geen enkel reactie van jullie,mochten zo door gaat dan zij wij genotzakelijk voor onze naam zuivering gaan wij procedure aanspannen tegen jullie of jullie moten spoedig mogelijk met jute argument naar voren komen, want die gene klacht heeft ingediend komt niet over eens met onze bestand, daarom doe ik nog voor laste keer (vierde keer) oproep desbetreffende (klant)persoon met origineel aankoop bon moet naar onze komen voor verder afwikkeling,
Re: Marmon Paleis Rotterdam
4x gereageerd ? ik zie maar 2 reacties met slechts 1 dag ertussen.
Even rustig aan he, klant zal vast wel contact opnemen
Als je gaat dreigen, doe het dan wel fatsoenlijk. Want dit gebrabbel slaat nergens op
Even rustig aan he, klant zal vast wel contact opnemen
Als je gaat dreigen, doe het dan wel fatsoenlijk. Want dit gebrabbel slaat nergens op
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Kunnen ook PB’s zijn natuurlijk. Maar dan nog heb je gelijkyan schreef:4x gereageerd ? ik zie maar 2 reacties met slechts 1 dag ertussen.
Even rustig aan he, klant zal vast wel contact opnemen
Als je gaat dreigen, doe het dan wel fatsoenlijk. Want dit gebrabbel slaat nergens op
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 31 jan 2018 17:17
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Attentie,,,,,wij hebben nog steeds geen reactie van uw ontvangen (ontevreden klant) als uw binnen 5 werk dagen gevraagde bewijzen met namen (originele aankoop bon) niet bij onze Filiaal kunnen aantonen dan zijn wij genotzaak om
aangifte te doen bij de polite en gerechtelijke procedure aangespannen, in verband met veerzuiveringen van onze bedrijf naam, hopelijk dat ik uw hier mee voldoende geattendeerd heb, in afwachting tot uw antwoord verblijf wij, M,V,G, directie, Mar Mon Bed Paleis
aangifte te doen bij de polite en gerechtelijke procedure aangespannen, in verband met veerzuiveringen van onze bedrijf naam, hopelijk dat ik uw hier mee voldoende geattendeerd heb, in afwachting tot uw antwoord verblijf wij, M,V,G, directie, Mar Mon Bed Paleis
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Aangifte doen bij politie ?Martin1992 schreef:Attentie,,,,,wij hebben nog steeds geen reactie van uw ontvangen (ontevreden klant) als uw binnen 5 werk dagen gevraagde bewijzen met namen (originele aankoop bon) niet bij onze Filiaal kunnen aantonen dan zijn wij genotzaak om
aangifte te doen bij de polite en gerechtelijke procedure aangespannen, in verband met veerzuiveringen van onze bedrijf naam, hopelijk dat ik uw hier mee voldoende geattendeerd heb, in afwachting tot uw antwoord verblijf wij, M,V,G, directie, Mar Mon Bed Paleis
Omdat er een klacht is vermeld op een openbaar forum ?
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Hahaha
Heel verstandig om op een consumenten forum gaan dreigen met aangiften tegen een klant die een klacht heeft.
Even dimmen en niet zo opdringerig zijn kan ook helpen, "ontevreden" klant heeft waarschijnlijk nog wel meer te doen, en hoeft écht niet binnen een dag te reageren.
Meneer heeft enkel 1 klacht geplaats, maar uw reactie daarop schaad de reputatie van de bedrijfsnaam nog veel en veel meer.
Die "veerzuivering" zal dan nu ook niet meer gaan lukken.
Ohja: hoe gaat u aangiften doen, tegen wie? dan heeft u vast ook meer contact gegevens van de klant en kunt u zelf wat moeite doen om contact op te nemen..
Heel verstandig om op een consumenten forum gaan dreigen met aangiften tegen een klant die een klacht heeft.
Even dimmen en niet zo opdringerig zijn kan ook helpen, "ontevreden" klant heeft waarschijnlijk nog wel meer te doen, en hoeft écht niet binnen een dag te reageren.
Meneer heeft enkel 1 klacht geplaats, maar uw reactie daarop schaad de reputatie van de bedrijfsnaam nog veel en veel meer.
Die "veerzuivering" zal dan nu ook niet meer gaan lukken.
Ohja: hoe gaat u aangiften doen, tegen wie? dan heeft u vast ook meer contact gegevens van de klant en kunt u zelf wat moeite doen om contact op te nemen..
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Nou, u "genotzaakt" maar een eind weg hoor! Véél plezier zullen we maar zeggen. U vindt het vast wel goed als de rest van Nederland niet meer bij u aan komt kloppen na dit onsamenhangende maar dreigende gebrabbel?Martin1992 schreef:Attentie,,,,,wij hebben nog steeds geen reactie van uw ontvangen (ontevreden klant) als uw binnen 5 werk dagen gevraagde bewijzen met namen (originele aankoop bon) niet bij onze Filiaal kunnen aantonen dan zijn wij genotzaak om
aangifte te doen bij de polite en gerechtelijke procedure aangespannen, in verband met veerzuiveringen van onze bedrijf naam, hopelijk dat ik uw hier mee voldoende geattendeerd heb, in afwachting tot uw antwoord verblijf wij, M,V,G, directie, Mar Mon Bed Paleis
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Ik kon een tijd niet inloggen.
Oude PC helaas gecrasht. Kon niet op mijn oude E-mail, zodoende deze meldingen niet onder ogen gekregen.
Mijn dochter wees me hierop. Ma, die mijnheer die ons die krakkemikkige bank heeft verkocht- die we inmiddels zelf inderdaad laten stofferen en opvullen- Zie ik reageren, op iemand die Granaat heet, en op Radar een klacht heeft ingediend tegen dat Marmon Paleis. oh?
Ik moest even nadenken, aan welke email adres het gekoppeld betrof. Weer kunnen aanmelden. En alhoewel iet-wat gedateerd, reageer ik toch alsnog even.
Geachte Marmon-Paleis,
Wij schrikken van uwer berichtgeving. De knoerten van schrijffouten nog even daar gelaten, u heeft ons een slechte k bank van belabberde verkocht die het geld geen minuut waard is geweest. Dat u nu kwaad bent, en gaat dreigen omdat dit u klanten kost, tjah. Dat had u zich kunnen bedenken toen u moed willens mensen flink in de buidel liet tasten voor een bank die na een aantal weken al inzakte, en waar de stof al heel snel sleet. Wij gaven u juist de voordeel van de twijfel, want ja die had ik wel( twijfels) maar mijn man is te goed gelovig.
U zet zich zelf te kijk.
Het feit u net doet, of een geen idee heeft wie wij zijn, u nog behoorlijke stampij maakte, vanwege het feit het zo regende die dag , en u eigenlijk ook geen wagen had voor bezorging, de bank van Amsterdam naar Rotterdam moest, en bij alles wel een probleem zocht, die niet bestond. Samen met uw reactie van hierboven... dan denk ik dat wij u veel wijsheid toewensen.
Houd u uw geld maar. Wij wensen niets van doen te hebben met agressieve mensen die diens fouten niet willen toegeven en maar direct gaan dreigen. Zo werkt dat niet, en daar heeft u geen recht toe.
Nogmaals U zet zich zelf hiermee te kijk en een kwaad daglicht.
Hoogachtend,
Granaat ( A Islami)
Oude PC helaas gecrasht. Kon niet op mijn oude E-mail, zodoende deze meldingen niet onder ogen gekregen.
Mijn dochter wees me hierop. Ma, die mijnheer die ons die krakkemikkige bank heeft verkocht- die we inmiddels zelf inderdaad laten stofferen en opvullen- Zie ik reageren, op iemand die Granaat heet, en op Radar een klacht heeft ingediend tegen dat Marmon Paleis. oh?
Ik moest even nadenken, aan welke email adres het gekoppeld betrof. Weer kunnen aanmelden. En alhoewel iet-wat gedateerd, reageer ik toch alsnog even.
Geachte Marmon-Paleis,
Wij schrikken van uwer berichtgeving. De knoerten van schrijffouten nog even daar gelaten, u heeft ons een slechte k bank van belabberde verkocht die het geld geen minuut waard is geweest. Dat u nu kwaad bent, en gaat dreigen omdat dit u klanten kost, tjah. Dat had u zich kunnen bedenken toen u moed willens mensen flink in de buidel liet tasten voor een bank die na een aantal weken al inzakte, en waar de stof al heel snel sleet. Wij gaven u juist de voordeel van de twijfel, want ja die had ik wel( twijfels) maar mijn man is te goed gelovig.
U zet zich zelf te kijk.
Het feit u net doet, of een geen idee heeft wie wij zijn, u nog behoorlijke stampij maakte, vanwege het feit het zo regende die dag , en u eigenlijk ook geen wagen had voor bezorging, de bank van Amsterdam naar Rotterdam moest, en bij alles wel een probleem zocht, die niet bestond. Samen met uw reactie van hierboven... dan denk ik dat wij u veel wijsheid toewensen.
Houd u uw geld maar. Wij wensen niets van doen te hebben met agressieve mensen die diens fouten niet willen toegeven en maar direct gaan dreigen. Zo werkt dat niet, en daar heeft u geen recht toe.
Nogmaals U zet zich zelf hiermee te kijk en een kwaad daglicht.
Hoogachtend,
Granaat ( A Islami)
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Nou dat was geen kleine crash van uw computer, die heeft ruim 10 maanden geduurd.
Maar welkom terug op het forum.
Zit de vernieuwde bank nu wel lekker ?
Maar welkom terug op het forum.
Zit de vernieuwde bank nu wel lekker ?
Re: Marmon Paleis Rotterdam
Hihihi, een behoorlijke crash! Was na 4 weken van alles proberen klaar met het oude ding. En eerlijk gezegd het ding maar opnieuw gebouwd. Waarbij ik geen noodzaak meer vond om het oude e-mail adres te gebruiken.
Dank u wel! De stoffen zijn uitgezocht, de zit gedeeltes worden opgevuld. Zal vast goed komen, en zalig zitten (naar ik hoop)
Dank u wel! De stoffen zijn uitgezocht, de zit gedeeltes worden opgevuld. Zal vast goed komen, en zalig zitten (naar ik hoop)
BL2
vindt dit leuk