LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalen voor bestelling die niet is ontvangen van Digital So
-
Betalen voor bestelling die niet is ontvangen van Digital So
Ik krijg een mail met betalingsherinnering over een bestelling die ik geplaatst heb en niet heb ontvangen van Digital Sourcing? Ik krijg geen info inzake een trackingnummer van de verzonden bestelling en men zegt dat ik niet thuis aanwezig hoef te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen?? Maar wel gaan betalen voor wat ik niks heb ontvangen?? HELP, wat kan ik doen??
Re: Betalen voor bestelling die niet is ontvangen van Digital So
Beetje weinig info zo. Wanneer is de bestelling geplaatst? is er niet eerder contact opgenomen toen u niets heeft ontvangen?
En hoezo hoefde u niet thuis te zijn, was het een brievenbuspakje?
En hoezo hoefde u niet thuis te zijn, was het een brievenbuspakje?
-
De bestelling zou 30-12 geplaatst zijn met betalen 14 dagen na ontvangst van pakje, nu ontvang ik een mail dat ik moet betalen, maar kan niet betalen als ik niks heb ontvangen, ik kan hier helaas geen foto’s toevoegen van de gegevens van de bestelling, het wordt zo vermeld dat je niet thuis hoeft te zijn om het pakje te ontvangen, ja het kan een brievenbuspakje zijn, maar ik weet niet eens of ze wat verstuurd hebben, heb helemaal geen mail als bevestiging ontvangen dat het pakje onderweg is?
-
Heeft u ze al gebeld?DDanielaDD schreef:De bestelling zou 30-12 geplaatst zijn met betalen 14 dagen na ontvangst van pakje, nu ontvang ik een mail dat ik moet betalen, maar kan niet betalen als ik niks heb ontvangen, ik kan hier helaas geen foto’s toevoegen van de gegevens van de bestelling, het wordt zo vermeld dat je niet thuis hoeft te zijn om het pakje te ontvangen, ja het kan een brievenbuspakje zijn, maar ik weet niet eens of ze wat verstuurd hebben, heb helemaal geen mail als bevestiging ontvangen dat het pakje onderweg is?
Heeft u het artikel wel besteld of dat ook niet?
Eigenlijk heel simpel, U heeft niets ontvangen dus u hoeft ook niets te betalen.
Het is aan de leverancier om aan te tonen dat u wél iets ontvangen hebt.
Als zij zeggen dat dat niet nodig is (brievenbus pakketje) of dat ze het niet kunnen, dan is dat onzin en niet uw probleem.
Eenmalig aangeven dat u niets hebt ontvangen, en dus niets zult betalen.
Verder niet op ingaan.
Eigenlijk heel simpel, U heeft niets ontvangen dus u hoeft ook niets te betalen.
Het is aan de leverancier om aan te tonen dat u wél iets ontvangen hebt.
Als zij zeggen dat dat niet nodig is (brievenbus pakketje) of dat ze het niet kunnen, dan is dat onzin en niet uw probleem.
Eenmalig aangeven dat u niets hebt ontvangen, en dus niets zult betalen.
Verder niet op ingaan.
-
Ik kan ze niet bellen is een Deens bedrijf, ik heb al 2 keer gemaild dat ik niks heb ontvangen en niks ga betalen, waar het mij omgaat is dat ik dalijk niet belast wordt met mailtjes dat ik moet gaan betalen, het is zo dreigend hun mail, wordt er gewoon naar van
-
Ik heb geen kennis van het Deense recht en hoe het daar is geregeld als een bestelling "niet" ontvangen is door een consument. Maar heeft u ze eerder wel gemaild dat u niets heeft ontvangen?DDanielaDD schreef:Ik kan ze niet bellen is een Deens bedrijf, ik heb al 2 keer gemaild dat ik niks heb ontvangen en niks ga betalen, waar het mij omgaat is dat ik dalijk niet belast wordt met mailtjes dat ik moet gaan betalen, het is zo dreigend hun mail, wordt er gewoon naar van
-
Ja heb ze 2 keer gemaild dat ik niks heb ontvangen en daarom niks ga betalen, lijkt mij heel duidelijk, ik heb echt niks ontvangen
Dan zullen zij moeten bewijzen dat u het ontvangen hebt.DDanielaDD schreef:Ja heb ze 2 keer gemaild dat ik niks heb ontvangen en daarom niks ga betalen, lijkt mij heel duidelijk, ik heb echt niks ontvangen
-
Ik wacht nog af en ben benieuwd wat ze gaan zeggen op mijn mail....
Dreigende mails in get Deens? Niets van aantrekken.
Waarom zou Deens recht hier van toepassing zijn?sylvesterb schreef:Ik heb geen kennis van het Deense recht (...)
-
Neem aan als je iets besteld daar online dat hun wetgeving van toepassing is.alfatrion schreef:Waarom zou Deens recht hier van toepassing zijn?sylvesterb schreef:Ik heb geen kennis van het Deense recht (...)
Diverse mensen hebben recentelijk dreigende e-mails namens LuxStyle ontvangen. Dit bedrijf werkt nu ook onder de naam Digital Sourcing. Heb jij ook een e-mail ontvangen namens deze bedrijven waar je het niet mee eens bent, dan kun je een voorbeeldbrief downloaden om in verweer te gaan.
Als je vindt dat LuxStyle of Digital Sourcing van jou ook onterecht een betaling eist, download dan hier de verweerbrief.
https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/ ... ate/11021/
Als je vindt dat LuxStyle of Digital Sourcing van jou ook onterecht een betaling eist, download dan hier de verweerbrief.
https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/ ... ate/11021/
Die aanname is onjuist. In sommige situaties is Nederlands rechts van toepassing, terwijl in andere situaties Deens recht van toepassing is. Welk recht van toepassing is wordt bepaald door verordening (EG) nr. 593/2008 van het Europees Parlement en de Raad inzake het recht dat van toepassing is op verbintenissen uit overeenkomst (Rome I).sylvesterb schreef:Neem aan als je iets besteld daar online dat hun wetgeving van toepassing is.alfatrion schreef:Waarom zou Deens recht hier van toepassing zijn?sylvesterb schreef:Ik heb geen kennis van het Deense recht (...)