LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lekkage gehad in december, FBTO laat niet van zich horen
Lekkage gehad in december, FBTO laat niet van zich horen
Wij hebben begin december 2017 lekkage gehad. Door de FBTO is er iemand gestuurd, deze meneer zei dat er nieuwe leidingen geplaatst moesten worden. Nadat we hadden aan gegeven dat een andere bedrijf het zou gaan oplossen, werd ineens gezegd dat het ook een bypass kon worden. Tot op heden hebben wij geen uitsluitsel gekregen. Er zijn al diverse telefoontjes gepleegd. Steeds zouden wij terug gebeld worden. Steeds moeten wij zelf bellen. Dit is toch niet normaal.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2018 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast
Reden: Onderwerp aangepast
Re: Lekkage gehad in december, FBTO laat niet van zich horen
Probeer FBTO eens aan te schrijven. Dit heeft een aantal voordelen in tegenstelling tot het steeds weer telefoneren zonder resultaat.
1) U kunt rustig nadenken over wat u opschrijft, of het juist is wat u opschrijft en wat uw eventuele wensen c.q. verwachtingen zijn van FBTO. Uw brief hoeft echt niet over vijf minuten de deur uit.
2) U heeft zwart op wit bewijs dat, wanneer en wat u aan de verzekeringsmaatschappij verzocht heeft. Dat bewijs is per telefoon heel moeilijk te leveren. Het hoeft niet, maar voor alle zekerheid zou u de brief ook nog aangetekend kunnen verzenden. Het postadres van de FBTO is: Postbus 318, 8901 BC Leeuwarden.
In plaats van een brief schrijven, kunt u ook het contactformulier van de internetsite aan FBTO insturen. Heeft dat contactformulier de mogelijkheid om een vinkje, dat een kopie daarvan aan u zelf gestuurd wordt, dan dit aanzetten. Zo ontvangt u vanzelf het bewijs dat u schriftelijk contact met FBTO opgenomen heeft. Bestaat die mogelijkheid niet, dan voor u het contactformulier verzendt dit afdrukken, of met PrintScrn er een schermafdruk van maken en dat plakken in een bijvoorbeeld MS-Word document en dat bewaren. Ook dit geldt als schriftelijk bewijs.
Chatten, WhatsAppen of Twitteren met FBTO ontraadt ik, simpelweg omdat het bewijs daarvan leveren zeer lastig is.
1) U kunt rustig nadenken over wat u opschrijft, of het juist is wat u opschrijft en wat uw eventuele wensen c.q. verwachtingen zijn van FBTO. Uw brief hoeft echt niet over vijf minuten de deur uit.
2) U heeft zwart op wit bewijs dat, wanneer en wat u aan de verzekeringsmaatschappij verzocht heeft. Dat bewijs is per telefoon heel moeilijk te leveren. Het hoeft niet, maar voor alle zekerheid zou u de brief ook nog aangetekend kunnen verzenden. Het postadres van de FBTO is: Postbus 318, 8901 BC Leeuwarden.
In plaats van een brief schrijven, kunt u ook het contactformulier van de internetsite aan FBTO insturen. Heeft dat contactformulier de mogelijkheid om een vinkje, dat een kopie daarvan aan u zelf gestuurd wordt, dan dit aanzetten. Zo ontvangt u vanzelf het bewijs dat u schriftelijk contact met FBTO opgenomen heeft. Bestaat die mogelijkheid niet, dan voor u het contactformulier verzendt dit afdrukken, of met PrintScrn er een schermafdruk van maken en dat plakken in een bijvoorbeeld MS-Word document en dat bewaren. Ook dit geldt als schriftelijk bewijs.
Chatten, WhatsAppen of Twitteren met FBTO ontraadt ik, simpelweg omdat het bewijs daarvan leveren zeer lastig is.
Laatst gewijzigd door BreejKC op 24 jan 2018 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je de firma door FBTO gestuurd laat weten dat een ander het gaat oplossen kun je weinig meer verwachten.
-
Gewoon een pdf-je "printen" vanuit de browser. Veel makkelijk dan dat geknip en geplak. Plus dat het ook nog eens een directe kopie is van wat op het scherm stond.BreejKC schreef:Bestaat die mogelijkheid niet, dan voor u het contactformulier verzendt dit afdrukken, of met PrintScrn er een schermafdruk van maken en dat plakken in een bijvoorbeeld MS-Word document en dat bewaren. Ook dit geldt als schriftelijk bewijs.
[/quote]BreejKC schreef: Chatten, WhatsAppen of Twitteren met FBTO ontraadt ik, simpelweg omdat het bewijs daarvan leveren zeer lastig is.
Kan je ook gewoon opslaan. Heeft net zoveel waarde als het bovenstaande.
Prima. Het gaat er dus om dat je reageert op een manier dat je later aan kunt tonen dat en wat je gereageerd hebt. Duidelijk dat ik niet zo van de smartphone en al zijn mogelijkheden en onmogelijkheden ben. Mijn voorkeur in heikele zaken is dan ook verreweg het schrijven van een brief. 9 van de 10 keer heeft dat een opvallend goed resultaat tot gevolg.
volgens mij regelt FBTO geen geldelijke vergoeding maar zorgen ze voor reparatie.... vraag dat eens na en stuur dan niet de mensen weg die je gaan helpen...
Maar of ze uberhaupt kapotte leidingen gaan vergoeden? Lijkt me toch een kwestie van slijtage?
Maar of ze uberhaupt kapotte leidingen gaan vergoeden? Lijkt me toch een kwestie van slijtage?