Ik heb hetzelfde gedaan, werkt prima. Ze waren er bij de klantenservice niet zo blij mee. Maar als meerderen dit gaan doen, dat ze dan eens gaan nadenken.Bertens schreef:haha jesa, zo ver zal het niet komen he, maar een beetje prikken en van je af bijten mag toch wel niet? Inmiddels heb ik gestorneerd, en heb een week later een mail ontvangen om via ideal te betalen. Kleine omweg voor een beter betaalgemak, ik kan dit wel even volhouden zo.
Het is alleen wel erg kleuterachtig dat er in mijn Ziggo in het rood en met een kruisje een melding komt te staan: 'te laat". Je bent niet te laat, want het is nog ruim voor de komende abonnementsperiode.
Ik vraag me sowieso af of het wel mag dat ze op de 15e een factuurdatum opstellen met een vervaldatum van de 18e. Lijkt me niet, iemand die met een acceptgiro betaalt krijgt dan nooit van zijn leven de kans op tijd te betalen.
Dan die zogenaamde piekmomenten: deze week heb ik een ander abonnement op de ns afgesloten. Wordt ook maandelijks geïncasseerd, maar daar kennen ze maar één datum om te incasseren. Geen idee hoeveel abonnementhouders de ns heeft, maar dat zal toch ook het miljoen wel overschrijden?