| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank wijzigt rekeningoverzicht
-
demeuleberger
Rabobank wijzigt rekeningoverzicht
De aanduiding AF en BIJ zijn vervangen door + en - bij af-en bijschrijvingen. Verder is de kleur van de bedragen gewijzigd in een pastelkleurig groen. Zeer moeilijk te onderscheiden.
Re: Rabobank wijzigt rekeningoverzicht
In het kader van "zoveel mensen zoveel wensen" vond ik het dan weer ineens een stuk overzichtelijker
denk dat meningen verschillen over de nieuwe layout, vind hem zelf gewoon okay. oude of nieuwe mij maakt het niet uit
-
witte angora
Bij mij is er niks veranderd?demeuleberger schreef:De aanduiding AF en BIJ zijn vervangen door + en - bij af-en bijschrijvingen. Verder is de kleur van de bedragen gewijzigd in een pastelkleurig groen. Zeer moeilijk te onderscheiden.
Gaat over de app.
-
wilhelmima1
Niet op alle slakken zout leggen. Om hiervoor nu een topic te openen. 
-
NeoDutchio
Kunt u dit niet beter aan de Rabobank aangegeven. Hier klagen heeft weinig zin, de Rabo zal het hier niet zien.
-
demeuleberger
Heb het direct aan Rabobank doorgegeven. Wordt pas aangepast als meerdere klanten klagen.
De app is prima te lezen èn te gebruiken.
Dat lijkt mij de juiste manier. Zo kunnen ze nagaan of veel mensen het een vervelende verandering vinden. En zo ja, dan kunnen ze de verandering weer ongedaan maken. Of de app zodanig aanpassen dat je het zelf kunt instellen.demeuleberger schreef:Heb het direct aan Rabobank doorgegeven. Wordt pas aangepast als meerdere klanten klagen.
Maar ik heb nog geen groot aantal reacties van gelijkgestemden gelezen. Dus ik denk dat de meeste mensen het geen verslechtering vinden.
-
renewouters
Vul een willekeurige andere bank in, en je kunt hetzelfde antwoord geven. Er zijn immers altijd mensen die niet blij zijn met hun bank. Dus misschien goed als je ook met een goed onderbouwd verhaal adviseert welke bank (heel) veel beter is.MichielFRL schreef:Je kan natuurlijk ook nu heel snel bij de Rabobank weggaan.demeuleberger schreef:Heb het direct aan Rabobank doorgegeven. Wordt pas aangepast als meerdere klanten klagen.
De Rabobank loopt lichtjaren achter wat betreft bankieren.
Weinig redenen te bedenken om daar nog langer te willen bankieren.
-
stofzuigertje
Hier thuis is mijn telefoon goed leesbaar maar op straat wil ik toch echt zwart/wit letters zoals hier op forum.
En dan zelfs is het nog beroerd leesbaar....
Gewoon binnen gaan staan of andere bank nemen, weglopen en nooit meer terug komen helpt meer dan massaal klagen want ze noemde geen
grens hoeveel klachten er nodig zijn voor een aanpassing/terug draaien.
En dan zelfs is het nog beroerd leesbaar....
Gewoon binnen gaan staan of andere bank nemen, weglopen en nooit meer terug komen helpt meer dan massaal klagen want ze noemde geen
grens hoeveel klachten er nodig zijn voor een aanpassing/terug draaien.
Vertel eens, ik ben zeer benieuwd !!MichielFRL schreef:Je kan natuurlijk ook nu heel snel bij de Rabobank weggaan.demeuleberger schreef:Heb het direct aan Rabobank doorgegeven. Wordt pas aangepast als meerdere klanten klagen.
De Rabobank loopt lichtjaren achter wat betreft bankieren.
Weinig redenen te bedenken om daar nog langer te willen bankieren.
Ook dat "lichtjaren" achter lopen snap ik niet helemaal. De app word best netjes bijgehouden en Rabo is de eerste die tenaamstelling aan rekeningnummer gekoppeld heeft zodat die vergissingen alvast niet meer gemaakt kunnen worden.
_Rabobank wijzigt rekeningoverzicht.
Indien u tijd van leven is gegund, dan zult u nog menig maal een wijziging van iets meemaken, net als u dat ook in voorgaande decennia heeft meegemaakt.
Dat u met deze wijziging niet blij bent heeft u aan de Rabo-bank laten weten, maar dat is alles wat u eraan kunt doen.
Overal en niet alleen bij de Rabo-bank, worden wijzigingen doorgevoerd en ook daar zijn er klanten te vinden die er niet tevreden over zijn.
Bijv. bij ING gaat ook de hele boel op de schop en ook hun klanten zullen zich moeten schikken naar de veranderingen.
Kwestie van wennen en als u er aan gewend bent wordt er weer een wijziging doorgevoerd om u alert te houden.
Indien u tijd van leven is gegund, dan zult u nog menig maal een wijziging van iets meemaken, net als u dat ook in voorgaande decennia heeft meegemaakt.
Dat u met deze wijziging niet blij bent heeft u aan de Rabo-bank laten weten, maar dat is alles wat u eraan kunt doen.
Overal en niet alleen bij de Rabo-bank, worden wijzigingen doorgevoerd en ook daar zijn er klanten te vinden die er niet tevreden over zijn.
Bijv. bij ING gaat ook de hele boel op de schop en ook hun klanten zullen zich moeten schikken naar de veranderingen.
Kwestie van wennen en als u er aan gewend bent wordt er weer een wijziging doorgevoerd om u alert te houden.
En denk je dat veel mensen daar op dit moment op zitten te wachten? Of zou het kunnen dat een behoorlijke groep mensen veel van die zaken momenteel juist niet zouden willen of hebben?
Ik weet niet hoe die verhoudingen momenteel liggen. Maar de banken houden dat zeker wel in de gaten. Alleen zullen grootbanken, net als veel andere grote bedrijven, in het algemeen niet meteen de trends van de innovators volgen en vaak ook niet de early adopters. Dat heeft niets te maken met 'arrogantie' van de banken of zo, maar is gewoon een verstandige manier om als volwassen bedrijf continuïteit te waarborgen: niet met elke stroming meegaan, maar eerst de kat uit de boom kijken.
Ik weet niet hoe die verhoudingen momenteel liggen. Maar de banken houden dat zeker wel in de gaten. Alleen zullen grootbanken, net als veel andere grote bedrijven, in het algemeen niet meteen de trends van de innovators volgen en vaak ook niet de early adopters. Dat heeft niets te maken met 'arrogantie' van de banken of zo, maar is gewoon een verstandige manier om als volwassen bedrijf continuïteit te waarborgen: niet met elke stroming meegaan, maar eerst de kat uit de boom kijken.
Sorry hoor, maar ik accordeer al heel lang mijn opdrachten door middel van een vingerafdruk. Gewoon, in de ING app...
BoeiendMichielFRL schreef:Ja maar ING is niet de bedenker daarvan, ze hebben het gekopieerdMoneyman schreef:Sorry hoor, maar ik accordeer al heel lang mijn opdrachten door middel van een vingerafdruk. Gewoon, in de ING app...
Bovendien is de strekking van jouw eerdere post dat de traditionele banken het uberhaupt niet hebben. En dat is gewoon onjuist.
Goh, hoe zouden andere bedrijven zo groot zijn geworden. Zouden ze allemaal het wiel hebben uitgevonden? Of zouden de Microsofts een Facebooks van deze wereld goed opletten op wat er in de wereld gebeurt en nieuwer, interessante, vindingen (of hun uitvinders) opkopen?
MichielFRL schreef:Erg jammer dit soort reacties. Zo krijgen de traditionele stropdassen nooit datgene wat ze verdienen. Banken zijn zo verledentijd. We willen een betrouwbare transactie verwerker en geen stropdas die zichzelf verrijkt over de ruggen van de klanten.
Wat je hier dus eigenlijk zegt is: ik heb gewoon iets geroepen wat overduidelijk niet waar blijkt te zijn ( is ook zo, alles wat je beweerde dat er niets was bij de traditionele banken blijkt er gewoon te zijn ) en omdat ik nu tegengas krijg gooi ik het nu maar op een andere boeg. En dan zijn de reacties van anderen 'jammer'
T