Je kan iemand lid maken van Vereniging Eigen Huis en dan krijg je samen een korting van 20 euro. Dat wilden wij wel doen.
Maar dan de actie voorwaarden:
6.3
Door het uploaden van Content verstrek je aan MGMco een kosteloze, wereldwijde, onherroepelijke, sub-licentieerbare en overdraagbare licentie om de Content te gebruiken, te verveelvoudigen, te verspreiden en openbaar te maken in verband met het verstrekken van de Dienst en voor marketing en/of promotie doeleinden van MGMco en Aanbieders.
6.4
Je doet uitdrukkelijk afstand van alle persoonlijkheidsrechten genoemd in artikel 25 van de Auteurswet, voor zover dit krachtens dat wetsartikel is toegestaan.
VEH gebeld, betekent dit dat zij korting geven als ik mijn/onze gegevens aan een bedrijf geef voor marketing doeleinden?
Weken later en een paar keer bellen kreeg ik hierop nog steeds geen antwoord.
Zelf iemand lid maken zonder de tussenkomst van dat bedrijf kon niet. Worden mijn mail gegevens op deze manier verkocht?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoopt Vereniging Eigen Huis mailgegevens?
-
Re: Verkoopt Vereniging Eigen Huis mailgegevens?
Je kunt best wel iemand lid maken zonder tussenkomst van derden, maar als je geld wilt hebben zul je er iets voor terug moeten doen. Gratis geld bestaat niet.
Bij doorverkopen gegevens zal de VEH meer klanten kwijt raken dan erbij krijgen.
Ik vermoed dat ze voor gezamenlijke energie inkoop en zo deze gaan gebruiken en niet zomaar voor alles.
Wel onduidelijk maar 1 klik op spamfilter en ze verspillen energie in reclame die niet aankomt.
Ik vermoed dat ze voor gezamenlijke energie inkoop en zo deze gaan gebruiken en niet zomaar voor alles.
Wel onduidelijk maar 1 klik op spamfilter en ze verspillen energie in reclame die niet aankomt.
En dus laat j dat tientje lekker gaan. Kwestie van kiezen.Anne1000 schreef:Je kan iemand lid maken van Vereniging Eigen Huis en dan krijg je samen een korting van 20 euro. Dat wilden wij wel doen.
Maar dan de actie voorwaarden:
6.3
Door het uploaden van Content verstrek je aan MGMco een kosteloze, wereldwijde, onherroepelijke, sub-licentieerbare en overdraagbare licentie om de Content te gebruiken, te verveelvoudigen, te verspreiden en openbaar te maken in verband met het verstrekken van de Dienst en voor marketing en/of promotie doeleinden van MGMco en Aanbieders.
6.4
Je doet uitdrukkelijk afstand van alle persoonlijkheidsrechten genoemd in artikel 25 van de Auteurswet, voor zover dit krachtens dat wetsartikel is toegestaan.
VEH gebeld, betekent dit dat zij korting geven als ik mijn/onze gegevens aan een bedrijf geef voor marketing doeleinden?
Weken later en een paar keer bellen kreeg ik hierop nog steeds geen antwoord.
Zelf iemand lid maken zonder de tussenkomst van dat bedrijf kon niet. Worden mijn mail gegevens op deze manier verkocht?
Wel respect: je hebt tenminste de kleine lettertjes gelezen. Dat zouden meer mensen moeten doen!