LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn mening over internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
joseph

mijn mening over internet

Ongelezen bericht door joseph »

ik vind het belachelijk dat ik zelf het slachtoffer ben geworden van de misleidende reclame en een computer en internetaansluiting kocht terwijl ik wist dat die door computerdeskundigen jarenlang zijn getest en iemand moet hier iets aan doen maar niet ik ik vind dat ik niet meer hoef te zoeken :oops: :oops:

Plons

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Plons »

Beste joseph,

je klinkt een beetje gestresst, probeer eens rustig te vertellen wat er aan de hand is, misschien dat iemand je dan kan helpen.

joseph

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door joseph »

Ik verwijt mezelf dat dat ik toch een computer heb gekocht zonder eerst te controleren of het wel wat zou zijn terwijl iedereen eigenlijk voor ieder programma een computer nodig heeft zodat er meer geheugen is om te gebruiken en ik vind de e-mail adressen niet van de personen die ik hiervoor verantwoordelijk houdt om die heel liefjes met vriendelijke mailtjes te vervelen totdat zij ook wat meer computers met wat meer geheugen willen ook al weet ik dat die enorm sterk zijn maar ik ben de bangste niet wel ontzettend traag en meestal ook van begrip :twisted:

Fenkie

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste Joseph,

Daarom zijn deze forums zo belangrijk. Hier delen wij onze ervaringen met elkander. Dus... als je een vraag/probleem hebt, stel hem aan ons.

Succes knul!

Scriptkiddy
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 nov 2004 16:16

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Scriptkiddy »

Eigenlijk heeft u helemaal gelijk. Tegenwoordig wordt er erg "slordig" geprogrammeerd. Ik zal dit even toelichten. Omdat er tegenwoordig computers zijn die veel sneller zijn dan eigenlijk nodig is, hoeven de mensen die de programma's maken niet heel secuur te zijn. Als er ergens een paar regels extra uitgevoerd moeten worden om een eerder gemaakte fout te herstellen is dat niet erg. Want de nieuwste pc's kunnen dat toch wel aan. Alleen merkt iemand met een wat verouderde pc dit wel. De pc's van tegenwoordig zijn eigenlijk veel te "zwaar" voor het werk dat er dagelijks mee gedaan wordt. Niemand heeft een pentium 4, met 1 GB RAM, 160 GB HDD, 800 Mhz FSB, etc, etc, nodig om een briefje in word te typen, of een e-mailtje te sturen.
Dus als u dat bedoeld (ik vond uw posts wel een beetje wazig), dan heeft u in mijn ogen een punt.

Gast

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Gast »

Idd een goede conclusie

Gast

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al 3 maanden de rekening van de provider niet betaald omdat ik geen beeld heb. Nu dreigt KPN mij afsluiten. Mag dat net voor de kerst ??

Scriptkiddy
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 nov 2004 16:16

Re: mijn mening over internet

Ongelezen bericht door Scriptkiddy »

Helaas heeft Kerst daar weinig mee te maken. Klantvriendelijk is anders, maar niet verboden ofzo.
Sterker nog ze mogen u zelf op uw verjaardag afsluiten.

Gesloten