LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij Pathe Bioscopen is de bioscoopbon niet in te wisselen
Bij Pathe Bioscopen is de bioscoopbon niet in te wisselen
Vandaag merkte bij de Pathe-Bioscoop dat ik een bioscoopbon niet kan inwisselen om een kaartje te kopen.
Bij Pathe heeft men het contract beeindigd.
Een slechte zaak !
Waarom nog Bioscoopbonnen cadeau doen ? ?
Bij Pathe heeft men het contract beeindigd.
Een slechte zaak !
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2018 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hoofdletters verwijderd door Moderator
Reden: Hoofdletters verwijderd door Moderator
Re: Bij Pathe Bioscopen is de bioscoopbon niet in te wisselen
Omdat er nog meer bioscoopketens zijn behalve Pathé? Uw plaatselijke filmhuis zal het wel accepteren.heuvel4 schreef:Vandaag merkte bij de PATHE-Bioscoop dat ik een BIOSCOOPBON NIET kan inwisselen om een kaartje te kopen.
Bij PATHE heeft men het contract beeindigd.
EEN SLECHTE ZAAK !
-
Waarom heeft u dat vandaag pas gemerkt? Als u gewoon eerder op de site had gekeken had u gezien bij elke 150 filmhuizen het wel geaccepteerd wordt.
" Waar kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
De Nationale Bioscoopbon is geldig bij ruim 150 bioscopen én filmtheaters in Nederland. Op deze website worden alle bioscopen en filmtheaters vermeld waar de bonnen momenteel in te leveren zijn. Dit zijn er meer dan 150 en in de bioscoopzoeker is te vinden welke dat bij u in de buurt zijn. Mist u een bioscoop, check dan de website van die bioscoop of uw bon daar toch in te leveren is."
Het is voor Pathe geen verplichting om mee te doen met de bon. Het is geen wettig betaalmiddel.
" Waar kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
De Nationale Bioscoopbon is geldig bij ruim 150 bioscopen én filmtheaters in Nederland. Op deze website worden alle bioscopen en filmtheaters vermeld waar de bonnen momenteel in te leveren zijn. Dit zijn er meer dan 150 en in de bioscoopzoeker is te vinden welke dat bij u in de buurt zijn. Mist u een bioscoop, check dan de website van die bioscoop of uw bon daar toch in te leveren is."
Het is voor Pathe geen verplichting om mee te doen met de bon. Het is geen wettig betaalmiddel.
Niemand zegt toch dat dat moet? Ga de gulle gever even toeschreeuwen, niet ons.heuvel4 schreef:Waarom nog Bioscoopbonnen cadeau doen ? ?
Een aantal jaar geleden kon je nog wel de bioscoopbon inleveren bij Pathé, dus ik snap de verwarring wel. Het beste is om bij aanschaf van überhaupt een bon eerst te kijken waar en wanneer deze geaccepteerd wordt.
Pathé neemt de cadeaubonnen van DNB met groot plezier aan,
Dit is destijds uitvoerig in het nieuws geweest, je heb als consument ook wel een beetje eigen verantwoordelijkheid om je te verdiepen waar je zo'n bon kan besteden ipv online Pathe zwart te maken.
En met een Pathé bon kon ik ook geen leverpaté krijgen bij de lokale slager.
Schandalig !!!.
Gewoon even kijken waar iets voor dient voordat je het gaat inleveren bij een willekeurige zaak.
Schandalig !!!.
Gewoon even kijken waar iets voor dient voordat je het gaat inleveren bij een willekeurige zaak.