LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AMSTERDAMS PANDJE

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door liar »

:x

Ben al tijden op zoek naar een kitten voor mijn dochter en dacht er eindelijk 1 te hebben gevonden.
Vol goede moed op pad, op plaats van bestemming een pand in Amsterdam, schrokken we ons rot!
De hele kamer stond vol met draadkooien en daarin zaten kittens verwaarloosd, mager en tranende ogen en neusjes.
De andere kooien waren gevuld met staff, bull terrierpups.
Ik heb hier niets gekocht ondanks dat ze ver in de prijs gingen zakken maar het houd me wel bezig! :oops:

sje
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 nov 2004 14:11

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door sje »

Misschien een telefoontje naar de politie?? Of de dierenbescherming?? Wie weet doen ze er wel wat aan. :?

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

nou Liar,
nou weet je in ''lease een hond'' topic zo goed hoe je een formulier moet invullen voor de D.B.S., en nu weet je niet wat je moet doen???
wat denk je zelf,
in elk geval niet hier achter je pc gaan klagen

BEL DIE DIERENBESCHERMING EN DE POLITIE

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

Gast,

Ik heb toch niet gevraagd aan iemand wat ik moet doen of wel, houd jij je nou maar bezig met je doorgefokte hondjes, dat gaat je een stuk beter af!
Het enigste wat ik heb gezegd is dat zulke praktijken mij bezighouden.
Wat jij me aanraad is allang gebeurd.

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

pff beledigen kunnen we weer genoeg :roll:
misschien willen we jou gedachten helemaal niet delen liar
misschien willen we juist via trosradar communiceren met elkaar

als ik op radar moet zetten wat mij bezig houd komen ze plek te kort

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt voor je bijdrage aan dit forum Liar
Well done!

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

Liar weer aan het klagen,het zal wel weer een goedkoop adres geweest
zijn,anders komt Liar er niet,ze zoekt wel altijd de goede adressen
uit om een pup of een kitten te kopen,er zijn zoveel goede adressen
op vraagbaar bij de D.B. nee maar Liar wil voor een dubbeltje op de eerste rang,en dan maar weer klagen hier op het forum.

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

bij het dierenasiel haal je zo een gezonde kat op

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zijn jullie een stelletje kortzichtige sukkels, lezen doen jullie geen van alle geloof ik.
Houden jullie je maar lekker bezig met z,n allen om samen stom te keuvelen dan houd ik me WEL bezig met dierenleed! :twisted:

bellen!!!!!!!!!!!

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door bellen!!!!!!!!!!! »

En liar heb je de politie gebeld?
Of de dierenbescherming.

sjonge

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door sjonge »

Zeer geachte nette burgers, wat fijn dat jullie er zijn. En wat fijn dat jullie op dit forum je bezig houden met niet de zaak waarom het gaat. Maar als kleine kinderen zit te kiften wie nou het meeste doet aan dierenleed.
In ieder geval...ligt het echt niet aan de kopers.
Jah, kom nou niet met die all-round opmerking: als je een hond koopt steun je een broodfokker. Dierenvrienden, die honden nemen, of poesjes, willen dat namelijk niet Geldkwestie? Flikker toch op!
Want waar koop je het liefst? Bij de AH of de Aldi? En weet je dan wel....waar die spullen vandaan komen? of heb je je nooit afgevraagd WAAROM het zo goedkoop is...of...is dat iets anders? Afijn. Test jezelf.
Succes
Ik ga op zoek naar een forum waar we samen sterk staan, elkaar steunen, en aktie gaan voeren.
toedeledoki!

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

tja als we een hond konden halen bij de aldi of de albert hein :roll:

sjonge

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door sjonge »

dat is ook niet wat ik bedoel.
Wel dat je andere zaken koopt, waarvan je de afkomst en fabrikage niet kent. En stel dat ik nou daar wel ALLES van wist, oordeel ik jou toch ook niet op kinderarbeidspekkerij ofzo?
Of ozonvernietiging.
enz. Zo kan je uren doorgaan.
heeft geen zin.
ik denk, harde koppen.AH en Aldi was prijstechnisch bedoeld.
Waarom sommige mensen goedkoop een hond willen. Misschien is wat voor jou goedkoops is voor die mensen wel peperduur!
Maar ach, waarschijnlijk weten jullie het allemaal prima.

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

sorry hoor
maar mijn waspoeder, cola, chips, groente,afwasmiddel, kaas, wcpapier, shampoo en al die andere dingen die ik bij de aldi of albert heijn koop zijn binnen een korte periode allemaal op
ze klagen niet ze worden nooit ziek
dat je je in de aanschaf van een hond verdiept lijkt me de normaalste zaak van de wereld
die heb je toevallig voor een jaartje of 12 , 13
(als het mee zit)
en die piept,blaft,moet uitgelaten worden, kan ziek worden

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

verder zijn er ook goedkopere hondenrassen die je gewoon bij een goede fokker ( wat is goed) kan kopen
als je wat aparts wil betaal je daarvoor

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

ik lees met verbazing wat een rare reacties er loskomen bij dit topic, ik kan niet begrijpen waarom degene die hier mee is begonnen wordt aangevallen en kan het dan ook alleen maar met die persoon eens zijn.
Jullie lezen niet goed want dan zouden jullie inmiddels wel weten dat deze persoon alles voor de dieren over heeft en ik kan nergens uit opmaken dat die bij goedkope adressen is geweest, dus waar jullie die wijsheid vandaan halen??

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door liar »

Bedankt bovenstaande voor je woorden, tenminste iemand die wel de moeite neemt om iets op waarde in te schatten.
Soms gebeuren er dingen die je even van je af wilt schrijven maar helaas kan dit hier niet is wel gebleken, allemaal weten ze het beter, ineens veranderd het onderwerp in een geldkwestie volgens anderen,Ik vraag me af wat ze hier mee willen bereiken.
Ook ik heb het hier wel gezien want met deze mensen bereik je niets, de goede niet meegerekend dan!

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

Toch begrijp ik lair niet, nu zoekt ze weer een poesje voor haar dochter. is dit weer een bevlieging van haar. En waarom gaat ze in godsnaam niet naar het dierenasiel, die puilen uit van de poesen.
Ik als dierenliefhebber snap deze mensen gewoon niet, doen zich voor als.... maar handelen als.......

Lair wil je toch een goed gemeend advies geven, handel zoals je je voordoet. Zou als ik jou was tocht even goed nadenke voordat je een huisdier neemt, Ik heb erg mijn twijfels of een poes bij jou op de goede plaats is, wie weet wil je dochter volgende week weer wat anders.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door liar »

Hoezo bevlieging, waar heb je het over!!
Mijn dochter is 25 en heeft zojuist haar eerste woning gekregen!
Jullie denken en brabbelen maar.
Zal me hier een beetje gaan verdedigen tegen mensen die NIETS doen tegen de ellende van onze huisdieren.
Voor jouw info ik heb niets eens een huisdier na het overlijden van onze pup en onze vorige hond is 14 jaar geworden.
NOU JIJ WEER kortzichtige GAST :twisted:

Gast

Re: AMSTERDAMS PANDJE

Ongelezen bericht door Gast »

tegen de ellende van onze huisdieren? sinds wanneer hebben onze huisdieren ellende :?

Gesloten