LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KVIK keukens Amsterdam nalatig en erbarmelijk slecht!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Brullie

KVIK keukens Amsterdam nalatig en erbarmelijk slecht!

Ongelezen bericht door Brullie »

Ik heb een bijna jaar geleden een keuken besteld bij KVIK keukens in Amsterdam. Levering is gebeurd in Augustus vorig jaar en gepland 2 dagen. Keuken werd plat uitgeleverd dus in 2 dagen ging het nooit lukken. Tot op de dag van vandaag is de keuken nog niet klaar!! Inmiddels 6 bezoeken later waarbij er keer op keer spullen ontbreken, zeer slechte montages, blad kookeiland te kort geleverd, vervangen, kastenwand 2x3m in 4x pas redelijk afgesteld, inbouwoven van Bosch pas na 6 weken binnen na plaatsen keuken, deurremmetjes nog steeds niet compleet, hoge lades ook nog niet af na 6x verkeerd geleverd te hebben, KVIK keukens communiceert totaal niet en duurt verschrikkelijk lang voordat met überhaupt reageert, ben dus al vanaf Augustus vorig jaar bezig en nog steeds is de keuken niet af!! Compensatie voor de steeds opgenomen vrije dagen gebeurd gewoonweg totaal niet!! 1 advies, blijf heel ver weg van KVIK keukens!! Momenteel bij mijn advocaat neergelegd en gaan deze firma eens heel fijn in de schijnwerpers zetten en laten compenseren voor geleden tijd en moeite. Ook hiervoor is men doof. Bij de vraag om na 3 weken geleden het laatste bezoek te hebben gehad om een nieuwe planning te krijgen, wederom geen enkele reactie. Waarschijnlijke de slechte keuken firma ooit!! U bent gewaarschuwd!

Lady1234

Re: KVIK keukens Amsterdam nalatig en erbarmelijk slecht!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ik mag toch hopen dat u nog niet alles betaald hebt?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik herken dit helemaal niet. Hier werd alles van tevoren precies ingemeten, zodat het blad ook netjes paste en precies de juiste hoek had. Bij het monteren raakte wel een deurtje door de monteur licht beschadigd, waarna hij meteen zei dat hij die nog kan nabrengen. Terwijl wij zelf nog niet hadden gezien dat er een beschadiging zat. (Je moest ook goed kijken om het te kunnen zien.) Dit deurtje kwam hij een paar weken later ook netjes afleveren. Wat ons betreft dus prima service en een nette en precieze monteur die zijn afspraken nakwam.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Momenteel bij mijn advocaat neergelegd en gaan deze firma eens heel fijn in de schijnwerpers zetten en laten compenseren voor geleden tijd en moeite
Brullie windt er geen doekjes om.

Compensatie moet betaald worden.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn Ikea keuken was ook plat geleverd......

Ja, zelf geplaatst en de kasten in elkaar zetten en dan onderling aan elkaar was in woonkamer puinzooi van kastjes en dozen!
Binnen 1 week gedaan en ik ben geen ervaren keuken monteur.

Met goed opmeten ging alles foutloos.
Ik vermoed dat het een Franchise organisatie is dus kijk op KVIK.NL of ze vanuit Hoofdkantoor iets kunnen doen.
Een foute monteur die veel uren maakte kost hun ook geld.
Blijkbaar verkeerde ingehuurd.

Ook kun je de winkel in Amsterdam even vragen of ze hier hun kant van het verhaal willen plaatsen.....
Vaak helpt dat omdat ze na dit gelezen te hebben ik toch echt eerst weer naar Ikea zal gaan voor ik KVIK ga bezoeken.....!

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

stofzuigertje schreef:Mijn Ikea keuken was ook plat geleverd......

Ja, zelf geplaatst en de kasten in elkaar zetten en dan onderling aan elkaar was in woonkamer puinzooi van kastjes en dozen!
Binnen 1 week gedaan en ik ben geen ervaren keuken monteur.
Ik verbaas me ook altijd over de problemen met "professionele" keukenzetters. Ik heb de afgelopen jaren al diverse IKEA keuken geinstalleerd en als je ene schroevendraaier kunt vasthouden is dat gewoon als amateur te doen. Het is allemaal niet zo moeilijk om te doen. Het moeilijkste van een keuken installeren is het op maat zagen van passtukken (indien nodig)..... Daar kan je altijd wel een handige oom of buurman voor vinden. De rest is niet moeilijker dan een Billy boekenkast monteren.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt inderdaad een hoop zelf doen, als je het juiste gereedschap en voldoende tijd hebt. Maar waar een installateur alles in twee dagen prima en netjes in elkaar kan zetten, ben je daar zelf misschien een week of langer mee bezig. Met nog het risico dat het niet helemaal past of niet helemaal netjes wordt. Dan kunnen de meeste mensen het toch beter uitbesteden.

Gesloten