LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

maar het is gewoon wachten op de persoon die echt veel kwijt is en die achter de persoon aangaat hem/haar genaaid heeft....... (en ik vind dat je dan ook niet moet mieren.......)
Ja inderdaad want met elk smsje wat ik verzend zend ik standaard mijn adres mee.Even reel blijven als iemand echt veel geld kwijt is, is de persoon in kwestie niet al te slim.Dus het adres achterhalen van alle dames die ooit met hem hebben gesproken lijkt me dan een te grote opgave.

rokkenjager

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door rokkenjager »

ik doe het werk ook........wat ik in de week verdien verdienen jullie per maand.......losers 8)

Rosie

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Rosie »

Nou Rokkenjager, door dat soort uitspraken zet je de sms chat dus in een slecht daglicht!

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

al zappend belandde ik vannacht ook bij Veronica en nog zo'n HMG zender met de chatuitnodigingen. Als je gelooft dat je daar inderdaad iemand aan de lijn krijgt die iets anders doet dan je alle geld zo snel mogelijk uit je beurs en van je bankrekening te halen, dan ben je echt een hele zielige zielepoot. Als het echt niet anders kan koop dan voor een paar tientjes een dvd speler en koop of huur hp'tjes of kneukfilms. Dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper dan voor honderden euro's wat het blijkbaar kan gaan kosten smsen.

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

Ja inderdaad want met elk smsje wat ik verzend zend ik standaard mijn adres mee.Even reel blijven als iemand echt veel geld kwijt is, is de persoon in kwestie niet al te slim.Dus het adres achterhalen van alle dames die ooit met hem hebben gesproken lijkt me dan een te grote opgave.
Ik heb dan meer over de mensen die dus echt geld verdienen zoals die mensen van moderating enzo want eh.. daar zijn de gegevens heel makkelijk van te krijgen :roll:

vrouwtje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door vrouwtje »

hey mich zie is achter mijn gegevens te komen dan haha

kussie

suzie

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door suzie »

en die van mij :D :D

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

pffff..... ik zeg toch de mensen van bijvoorbeeld MODERATING niet de smshoertjes die zich voor 6 cent rot werken.......

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

is echt niet weinig als je bedenkt ik heb er een partime baan mee en omdat er zoveel word gesmst verdien ik er heel goed mee :lol: dus of het nu 6,7,8,9, of 10 cent het levret genoeg op met al die mannen dus zo rot werken is het niet want ik heb de grootste lol met me collegas :lol:

flower

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

dacht dat contact met collega´s niet kon ........

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Tuurlijk kan je contact met je collega's hebben, we hebben zelfs al een meeting gehad..erg gezellig! En die verhalen die je dan hoort van andere collega's. echt wel lachen hoor!

En je hebt het over die belachelijke 6 cent per smsje..het zijn wel jouw centjes die WIJ verdienen! :D
En btw ik verdien wel meer dan 6 cent!

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

tja en toch klopt het niet....

Ohja zoveel centjes heb ik niet verbruikt hoor hahaha

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

Ach er kloppen wel meer dingen niet maar daar maak ik me ook niet druk om,ze hebben die mensen nodig om een goedlopend bedrijf te houden en dat geven wij.
Ja er is inderdaad onderling contact met elkaar de 1 zie je wel de ander niet het is een prettige werkvloer en ideale werktijden en vakanties beter kan niet :lol:

flower

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Of je nu achter de ramen zit, of smsjes verzend, je verkoopt jezelf.

suzie

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door suzie »

pffff..... ik zeg toch de mensen van bijvoorbeeld MODERATING niet de smshoertjes die zich voor 6 cent rot werken.......

ik heb zelf een sms-bedrijf wat uiterst goed loopt :D

sneeuwitje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sneeuwitje »

peter te veel op in de kroeg en ikke te veel ego :shock: tip: ga eens lekker op vakantie. :D

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

dan zal ik maar zorgen dat jou bedrijfje niet te bekend wordt....

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

dan zal ik maar zorgen dat jou bedrijfje niet te bekend wordt....
Hoezo?
Negatieve aandacht is toch ook RECLAME? :lol:

mich

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door mich »

Je snapt niet echt wat ik bedoel geloof ik...

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Je snapt niet echt wat ik bedoel geloof ik...
Ik begrijp het prima.
Alleen jij niet zo. Je komt met argumenten, iemand anders veegt die van tafel..............en jij komt dat met zulke antwoorden.
Weinig onderbouwend, he.

Gesloten