Die keren kreeg ik dan een herinnering toegestuurd met daarop het nummer van de bankrekening waarop ik het vereiste bedrag kon overmaken. Dit heb ik dan ook steeds direct gedaan. Groot was mijn verbazing dat ik vervolgens brieven van Intrum Justitia op mijn dak kreeg, met het verzoek de openstaande bedragen over te maken.
De laatste meldde mij dat ik binnen drie dagen moest betalen anders zou afsluiting volgen
Maar dit had ik steeds allang gedaan.
Diverse keren gebeld en brieven geschreven naar zowel Energiebedrijf.com als Intrum Justitia. Geen reactie.
De klantenservice van Energiebedrijf.com verwijst me door naar Intr. Justitia. Een (wanhopige) aangetekende brief naar de directie van Energiebedrijf.com, voorzien van kopieen van bankoverschrijvingen wordt niet beantwoord! Inmiddels ook zo'n aangetekende brief naar Intrum Justitia gestuurd. Na een week nog geen reactie
Ik weet het niet meer, wat nu te doen.
Waarom kan Energie.com niet normaal een boekhouding er op na houden en mijn bankbetalingen keurig afhandelen.
Ik betreur mijn stap naar Energie.com en die digitale camera kan ik nu ook niet meer aanzien want die herinnert mij aan al deze onterechte ellende. En dan praat ik nog niet over een jaarafrekening.