LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alles over de WCK
Re: Alles over de WCK
Ton en Pipa, natuurlijk heb ik jullie conversatie gelezen. Of zoiets haalbaar is, kan ik niet beoordelen. Maar qua negatieve publiciteit voor die rotbank kan het nooit kwaad. Als jullie werkelijk zoiets zouden willen aanzwengelen, wil ik graag meedoen.
Groet, impact
Groet, impact
Flip, een contactpersoon is evenmin als ik alleswetend. Dat is ook zijn taak niet. Anders hadden we geen advocaat nodig. Iedereen kan rechtstreeks in contact treden met de advocaat binnen zo'n groep.Bovendien zijn het op zich allemaal individuele zaken.
-
Toi toi succes dan maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik hoop dat ook natuurlijk
Hoi Impact. Met Ton samen dan, want ik kijk niet verder dan hetgeen op dit moment speelt. Dat bedoelde ik wanneer ik het tegen ton over timing heb. Ton anticipeert meer. Dat bedoel ik ook met stap 1 en 2. Als jullie dat gaan aanzwengelen, hoop ik echt dat het brengt wat ervan gehoopt wordt! Onze ellende is minder groot denk ik! Ik voel die behoefte niet, maar spreek voor mezelf! Ons geld terug, dan is het wat mij betreft goed.Geplaatst op 10 Dec 2004 01:32 door impact
--------------------------------------------------------------------------------
Ton en Pipa, natuurlijk heb ik jullie conversatie gelezen. Of zoiets haalbaar is, kan ik niet beoordelen. Maar qua negatieve publiciteit voor die rotbank kan het nooit kwaad. Als jullie werkelijk zoiets zouden willen aanzwengelen, wil ik graag meedoen.
Groet, impact
-
Pipa
Ik wil best nog iets meer.
Deze dexia zaak heeft mij en mijn bedrijfje behoorlijke schade berokkend.
Al was het alleen al vanwege die k l o t e BKR notering.
En dat van mijn rug is ook echt waar.
Lfs Ad
Ik wil best nog iets meer.
Deze dexia zaak heeft mij en mijn bedrijfje behoorlijke schade berokkend.
Al was het alleen al vanwege die k l o t e BKR notering.
En dat van mijn rug is ook echt waar.
Lfs Ad
Ton, Ad en Impact. Dat zijn er al drie! Treed in contact met Ton, Impact en Ad. Kijk wat je kunt bewerkstelligen. Onze situatie is anders! 5500 euro, helaas betaald. XDe kosten wegen niet op tegen het bedrag, omdat er altijd een risico bestaat dat je niets krijgt. Heb het geluk er niet wakker van te hoeven liggen! Maar voor velen is het anders, dat besef ik best! De schade van die BKR ligt trouwens binnen stap 1 Ad!
Beste Albert, Flip huizer of welke namen je nog meer gebruikt? contact persoon? terug treden? ik denk beste Albert dat jij eens wat profesionele hulp nodig hebt, jij misbruikt mensen en informatie, je gaat discussies met jezelf aan, weet je zelf nog wel wie je bent?
Ton
Ton
Aert0001 en Flip. Laat elkaar dan met rust en reageer niet op elkaar! Dat heeft geen zin! We zijn allemaal oud en wijs genoeg om onze eigen mening te vormen en die zal niet altijd overeenkomen! So be it!
Ton,
Laat je niet stangen! Je ideen zijn goed!
Als het aan mij ligt vraag ik een extra schadevergoeding van 15.000 euro voor allerlei kosten die ik buiten mijn verlies heb moeten maken!
Maar als ik mijn totale verlies terug kan vorderen klap ik al in mijn handen!
En Ton,
Festina Lente!
Pluutje
Laat je niet stangen! Je ideen zijn goed!
Als het aan mij ligt vraag ik een extra schadevergoeding van 15.000 euro voor allerlei kosten die ik buiten mijn verlies heb moeten maken!
Maar als ik mijn totale verlies terug kan vorderen klap ik al in mijn handen!
En Ton,
Festina Lente!
Pluutje
-
Beste Ton je zit alweer op een dwaalspoor net zoals met je plannen over een letselschade-advocaat.
Ik ken geen Albert maar heb mijn informatie uit meerdere bronnen uit jouw omgeving en de schijn van belangenverstrengeling is aanwezig.
Wat je ermee doet, moet je zelf weten, misschien wel je eigen advies opvolgen.
Ik ken geen Albert maar heb mijn informatie uit meerdere bronnen uit jouw omgeving en de schijn van belangenverstrengeling is aanwezig.
Wat je ermee doet, moet je zelf weten, misschien wel je eigen advies opvolgen.
Niks van aantrekken, Ton! Gewoon op ramkoers met Dexia blijven.
impact aangezien jij overal op reageert en je nogal eigenaardige trekjes vertoont, denk ik dat jij een spelletje speelt hier, Bernts Eman. Je waait met alle winden mee.
En nee je hoeft me niet uit te nodigen, zoals je vorige week deed.
En nee je hoeft me niet uit te nodigen, zoals je vorige week deed.
Juffrouw (???) die zich "Astrit" noemt, ten eerste begrijp ik niet wat je bedoelt, ten tweede ben je abuis wat mijn identiteit betreft en ten derde zou ik me in jouw geval met spoed onder behandeling van een psychiater stellen.
Ik verdenk je er trouwens inmiddels sterk van een medewerkster van Dexia te zijn omdat je er constant op uit bent om ruzie te zoeken.
Ik verdenk je er trouwens inmiddels sterk van een medewerkster van Dexia te zijn omdat je er constant op uit bent om ruzie te zoeken.
Etter. Mensen tegen elkaar opzetten daar ben je goed en in het ontkennen van alles.Geplaatst op 04 Dec 2004 14:17 door Prettige Feestdagen
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 06 Apr 2004 21:20 door Bernts Eman
Nadat mijn vrouw gisteren per aangetekende brief aan Dexia had medegedeeld dat zij verder niets meer betaalde en ook de reeds ge-
incasseerde maandtermijnen van twee (verlengde) WVD's zou storneren, werden al vandaag die twee termijnen op haar rekening teruggestort. Ook kwam er al een dreigmail van Dexia, die ik aan onze advocaat heb doorgestuurd.
Dexia stond erop dat zij ook een brief zouden krijgen van onze advocaat (mr. R. Silvertand) waarin deze diende te bevestigen dat hij voor ons zou optreden. Nou, die bevestiging is al in de post!
Alles over Bernts Eman
Totaal berichten: 194
[0.09% van het totaal / 0.41 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Bernts Eman
User Name: impact
Real Name: Bernts Eman
Total Posts: 1
Hoezo valsheid in geschrifte!!
Impact ontkent alle bedreigingen. Hij wist al zijn berichten maar ook dat zal hij ontkennen!
Beste Flip Huizer, ik weet nu dat je Abert niet bent, waarom blijf je toch tegen de groepsdagvaardingen aanschoppen? je doet zelf ook mee, ik behandel jou ook als volwaardig groepslid, bovendien ben ik niet mijn broeders hoeder, jij bent een zelfstandig individu, handel daar ook naar,
Ton
P.s. aan Albert mijn welgemeende excuses,
Ton
P.s. aan Albert mijn welgemeende excuses,
Laatst gewijzigd door aert0001 op 11 dec 2004 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Astrit, wat val jij door de mand. Iemand anders een "etter" noemen, terwijl JIJZELF aantoont een van de ETTERBUILEN in dit forum te zijn. Wie anders heeft er belang bij om verwarring te stichten en ruzies te ontkoppelen dan een medewerker van Dexia?
Ik durf jou dat laatste zonder enige overdrijving te noemen. Daarbij toon jij hoe jij in elkaar steekt: je bent een zielige, gefrustreerde bitch, die het niet kan verkroppen dat Dexia op alle fronten wordt aangevallen en haar heil nu zoekt in persoonlijke aanvallen op individuele forumdeelnemers.
Hetzelfde geldt voor die "Michiel Luidens": deze provocateur van Dexia ontlokt bonafide gedupeerden uitspraken naar aanleiding van beledigingen van hem en zijn trawanten HvdB/HvdC en meer van dat soort. Die beledigingen worden daarna verwijderd maar op het door kwaadheid ingegeven antwoord van de beledigde gedupeerden blijven Luidens en zijn kompels hameren.
Nog maar een keer Luidens: ik ben van oordeel dat je een minderwaardig stuk crapuul bent, die probeert tweedracht en twijfel te zaaien tussen de gedupeerden van roofbank Dexia.
Het zal jullie niet baten! Jullie geliefde geldjager Dexia zal in Nederland (en hopelijk ook daarbuiten) roemloos ten onder gaan. Met het zinkende schip Dexia zullen ook de Dexia-ratten verzuipen.
Tot mijn groot genoegen!
Ik durf jou dat laatste zonder enige overdrijving te noemen. Daarbij toon jij hoe jij in elkaar steekt: je bent een zielige, gefrustreerde bitch, die het niet kan verkroppen dat Dexia op alle fronten wordt aangevallen en haar heil nu zoekt in persoonlijke aanvallen op individuele forumdeelnemers.
Hetzelfde geldt voor die "Michiel Luidens": deze provocateur van Dexia ontlokt bonafide gedupeerden uitspraken naar aanleiding van beledigingen van hem en zijn trawanten HvdB/HvdC en meer van dat soort. Die beledigingen worden daarna verwijderd maar op het door kwaadheid ingegeven antwoord van de beledigde gedupeerden blijven Luidens en zijn kompels hameren.
Nog maar een keer Luidens: ik ben van oordeel dat je een minderwaardig stuk crapuul bent, die probeert tweedracht en twijfel te zaaien tussen de gedupeerden van roofbank Dexia.
Het zal jullie niet baten! Jullie geliefde geldjager Dexia zal in Nederland (en hopelijk ook daarbuiten) roemloos ten onder gaan. Met het zinkende schip Dexia zullen ook de Dexia-ratten verzuipen.
Tot mijn groot genoegen!
Wegens chatedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie