LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horeca te DUUR ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mina bakgraag

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door mina bakgraag »

HIEROP REAGEREN IS VOOR MIJ EEN TEKEN DAT NEDERLAND ECHT NERGENS MEER IETS TE DOEN HEEFT DAN ZICH DRUK TE MAKEN OM IDIOTE DINGEN.
mw ga wat zinnigs doen, de tafel dekken ofzo

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ja we weten nu wel dat het duur is. Alles is toch duur.
Maar het tikt wel aan als je zoals ik me lam zuip in de kroeg.
Maar ja wat kan mij het bommen, als het geld op is doe ik zuinig aan tot er weer geld gestort is.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

en zeker weer vervolgens naar de kroeg brengen. :D


Je moet tegenwoordig wel een heeeele grote zak met geld meenemen om een beetje dronken te worden

Marieke_G

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Marieke_G »

Voor 25 euro opgelicht !

Zaterdag avond met 11 mensen bij de Hoijse Hoeve gegeten. De oorspronkelijke reservering stond voor 12 personen, helaas was er 1 persoon ziek geworden. Dit netjes gemeld bij binnenkomst, dit was geen enkel probleem. Onze tafel was nog bezet, de gasten zaten aan het toetje. Dat was niet zo erg 4 personen uit ons gezelschap waren vertraagd. Na ruim een half uur konden we met z'n allen aan tafel. Het arrangement wat besproken was bestond uit koud buffet of soep, steengrillen en een toetje dit a 25 euro pp excl drankjes. De bediening was vriendelijk er het eten was in orde. De rekening werd betaald en onze gastvrouw zag opeens dat er voor 12 couverts gerekend was! De enigzin stuntelige jongeman die ons bediende legde uit dat dit de normaalste zaak van de wereld was, we hadden immers voor 12 personen gereserveerd en er had toch ook voor 12 personen vlees op tafel gestaan. Dit is natuurlijk nooit te controleren, bovendien was er maar voor 11 man een voorgerecht en een toetje gekomen. We verzochten de jongeman zijn baas er bij te halen. Chef was helaas te beroerd om z'n gezicht te laten zien en liet z'n onervaren werknemer de honneurs waarnemen. Na nog wat heen en getouwtrek besloot onze gastheer dat hij zijn avond niet verpest wilde zien en zijn we met z'n allen opgestapt. Tja deze uitspanning heeft, als het zo zijn gasten behandeld, die 25 euro heel hard nodig.

En ach zo belangrijk is het natuurlijk allemaal niet, maar ja ik kan het toch niet laten om op diverse sites dit verhaal te plaatsen.

Marieke_G

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Marieke_G »

Voor 25 euro opgelicht !

Zaterdag avond met 11 mensen bij de Hoijse Hoeve (Someren NB)gegeten. De oorspronkelijke reservering stond voor 12 personen, helaas was er 1 persoon ziek geworden. Dit netjes gemeld bij binnenkomst, dit was geen enkel probleem. Onze tafel was nog bezet, de gasten zaten aan het toetje. Dat was niet zo erg 4 personen uit ons gezelschap waren vertraagd. Na ruim een half uur konden we met z'n allen aan tafel. Het arrangement wat besproken was bestond uit koud buffet of soep, steengrillen en een toetje dit a 25 euro pp excl drankjes. De bediening was vriendelijk er het eten was in orde. De rekening werd betaald en onze gastvrouw zag opeens dat er voor 12 couverts gerekend was! De enigzin stuntelige jongeman die ons bediende legde uit dat dit de normaalste zaak van de wereld was, we hadden immers voor 12 personen gereserveerd en er had toch ook voor 12 personen vlees op tafel gestaan. Dit is natuurlijk nooit te controleren, bovendien was er maar voor 11 man een voorgerecht en een toetje gekomen. We verzochten de jongeman zijn baas er bij te halen. Chef was helaas te beroerd om z'n gezicht te laten zien en liet z'n onervaren werknemer de honneurs waarnemen. Na nog wat heen en getouwtrek besloot onze gastheer dat hij zijn avond niet verpest wilde zien en zijn we met z'n allen opgestapt. Tja deze uitspanning heeft, als het zo zijn gasten behandeld, die 25 euro heel hard nodig.

En ach zo belangrijk is het natuurlijk allemaal niet, maar ja ik kan het toch niet laten om op diverse sites dit verhaal te plaatsen.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Beetje kinderachtig hoor om voor 12 personen af te rekenen. Komen jullie volgende week bij ons dineren op Vlieland ????

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

nou idd het is wel schandalig de laatste tijd, zat laatst met kinderen een pannenkoek te eten, die waren dus 7 euro per stuk, drinken er bij, was ik 42 euro! kwijt, nou ja!!! Je schrikt je rot al de rekening komt, kan je zeggen had je van te voren kunnen zien, is zo, maar toch toen de eindafrek kwam sckrok ik er van. Even een pannenkoekje dus...

dunya

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door dunya »

zolang de mensen betalen, en eens de boel zouden gaan boycotten, blijft dit gewoon doorgaan

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Fenkie »

Echt niet alle horeca gelegenheden zijn duurder geworden.

De restaurants waarbij de prijs hetzelfde is gebleven vallen niet op doordat een kleiner gedeelte de prijzen belachelijk hoog heeft staan.

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

Bestel nu eens voor 1 euro bier,

moet je eens opletten wat je krijgt :wink:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

in 1980 betaalde ik een gulden voor een potje bier, in 2000 betaalde ik al 3 gulden voor een potje bier, dus niet alles is de schuld van de euro, je gaat in de horeca altijd al meer betalen, dat doen we al zo lang als we leven, maar nu gaan we plotseling de euro de schuld geven ????

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Nederlanders hebben altijd iets nodig om tegen aan te schoppen. Alles is duurder geworden, dat is al tientallen jaren zo en dat zal ook zo door blijven gaan.

In plaats van hier onzin uit te kramen, hadden jullie beter je tijd kunnen besteden met goede gesprekken met je baas om je loon op dezelfde manier te laten stijgen.

Maar nee, alleen maar klagen en hopen dat het daardoor beter wordt...

punt uit

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door punt uit »

Twee euro voor drie slokken bier is gewoon belachelijk duur punt uit :!:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan me vergissen, maar volgens mij verplicht niemand je om daar bier te halen. Dan haal je het toch lekker in de supermarkt en zuip je het thuis op? Oh nee, want dan wordt er geklaagd dat alles in de supermarkt ook zo duur is.....

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 14:16 door karin1970


--------------------------------------------------------------------------------

Tip: in Cafe Paris in Rotterdam kan je voor 3 euro onbeperkt spare-ribs en saté eten. En nog lekker ook!
En jij vindt € 9,90 voor een bosje bloemen nog te duur als je 1e en 2e Kerstdag bij iemand gaat eten. Je bent gewoon een klaploper.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 14:24 door karin1970


--------------------------------------------------------------------------------

Oh ja: get a life, ipv alleen maar stompzinnig op mijn berichten te reageren. Wie verziekt hier het forum nu?
JIJ! met je stompzinnige bijdragen.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 14:26 door karin1970


--------------------------------------------------------------------------------

Goh...ik mag niet terug 'jij-en' , maar jij wel? Hahahahaha..
Nog even en dit topic wordt ook gesloten. Dankzij jou.
Weer zo'n nietszeggende bijdrage.
Radar slotje graag, karin is weer bezig!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 14:31 door karin1970
:lol: :lol: :lol:
Ga door, ga door..... kijk eens hoeveel topics al gesloten zijn waar jij bent verschenen.....whoehaaaaaaaaaaaaa!!!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 14:40 door karin1970


--------------------------------------------------------------------------------

Yep, jij was daar ook. Lag het misschien aan jou dan?
Nee hoor!

E. van de Pick

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door E. van de Pick »

hierbij heb ik besloten deze onzinnige discussie te sluiten.

Gesloten