LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Die mannen die daar heen smsen zijn anders ook goed in liegen hoor... bij de ene naam zijn ze jan van 30 en bij de volgende zijn ze chris van 23.
Dus wie licht wie nou op?!
:lol: Precies ! En alle klanten op de 0906 lijnen hebben blond haar blauwe ogen zijn langer dan 1,80 en Allemaal hebben ze een supersportief lichaam :wink:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

hihi idd sweetheart, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze 80 a 85 kg wegen :wink: en zo'n "ding" hebben van ongeveer 20 cm :?

trots!

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door trots! »

Dit is leuk om te lezen :lol: .....de zieltjes die smsn en hun frustratie uiten hier op een forum..simpele mensen..

Ik zeg je..

ik ben een man ben 27 jaar en doe dit werk een paar maanden met veel plezier..en let op!!

ik heb geen gezeur aan me hoofd
ik werk lekker thuis
en mijn inkomen?
denk zo ongeveer meer per week dan de meeste hier per dag..
ik heb niets te klagen..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Per maand moet het uiteraard zijn 8)

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Hey trots!
Hou je er wel even rekening mee dat je 33% naar de belansting moet brengen, omdat het op freelance basis is?!
Dat word er in het begin niet bijverteld.... maar uiteindelijk verdien je toch nog meer voor minder te doen :lol:
En die 6cent per smsje wat mensen verdienen heel zielig... maar moi heeft een beter bedrijfje waar ik voor werk en dus ook meer verdien :D

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

dat van die belasting wist ik al van t eerste moment maar dat weerhield mij er niet van niet te smssen want nog verdien je dan een hoop :twisted: meer als de modale nederlander maar ja ik ga niet opscheppen over me salaris (wat trouwens ver boven de 6 cent ligt) :twisted: ik kan lekker shoppen :twisted:
vind het alleen grappig dat iemand zich gaat verantwoorden over zichzelf hoe hij echt is wat en hoe die eruit ziet iedereen kan het zeggen dus heeft geen nut :D

flower

Ps 6 cent is meer als het klinkt zijn genoeg mannen die willen daarvoor :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

(wat trouwens ver boven de 6 cent ligt)


hihi hier het zelfde... het dubbele komt eerst!! en dan nog niet over snachts gesproken :lol:

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

en dan de feestdagen met extra toeslagen :twisted:

leuk kerstpakket :P

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

boehoe ik krijg geen kerstpakket... wil ik ook :cry:

grietje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door grietje »

Ik zou ook heel graag dit werk willen doen. Ik vind 6 cent ook te weinig en ik had al mijn info pakket aangevraagd, helaas heb ik het op de dag van de uitzending terug gestuurd en dus niets meer van dma gehoord. Helaas maar begrijpelijk durft niemand de link van het smsbedrijf te posten waar zij werkzaam is. :cry:

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Ik sms trouwens free lance en werk op de 0906 lijn met een vast contract.Ik bouw pensioen op krijg een leuk kerstpakket en als ik 3 daagjes per week werk verdien ik een maandsalaris waar die gefrustreerde mannen hier 40 tot 50 uur voor moeten werken :lol: .Het smsen doe ik er gezellig overdag bij ik krijg de 4e loon en de 24ste.Ik shop dus iedere maand een aantal keren :lol:

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

hihi idd sweetheart, je vergeet er nog bij te zeggen dat ze 80 a 85 kg wegen en zo'n "ding" hebben van ongeveer 20 cm
Hhahaha dat was ik inderdaad nog vergeten :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

nee dat is toch ook logisch...het bedrijf waar ik voor werk is nog niet bekent en natuurlijk moet je dat zo houden :roll: maar dat lijkt me niet meer dan normaal :!:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

kan iemand mij melen met de juiste sms dienst ik werk nu namelijk voor een bedrijf waar ik dus 6 cent verdien en wil meer verdienen ik vind dat ik dat welwaard ben...mail me...weet alleen niet hoe ik dit anoniem kan melden dus gebruik mijn hotmail adres maar [email protected] alvast bedankt collega's.ik heb wel op internet gezocht maar weet dus niks te vinden.heb een aantal gezien maar waarschijnlijk niet de juiste...dank je wel meiden/jongens

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

ikzelf mag geen personeel aandragen pas als er advertentie van het bedrijf is geplaatst dan kan je er op reageren maar ik weet wel dat re overal een personeelstop is vandaar je niet veel advertenties ziet,

sucees met zoeken

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ok bedankt weet je waar ik dat een beetje in de gaten moet houden...?wat voor site mischien...

LL

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door LL »

via marktplaats heb ik me huidige werk :D , alleen denk ik niet dat ze daar voorlopig advertenties op zullen zetten na de uitzending.... even gedult hebben nog dus!

T 83

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door T 83 »

heej ook ik werk vanaf me 18e voor een sexlijn. ben tussendoor mondivox tegengekomen. maar al snel mee gestopt omdat tja. nepdates maken en te lang wachten op mijn welverdiende geld is niks voor mij. bij deze lijn gaat het er eerlijk naartoe en verdien een volledig maandloon! nog dames die met me willen lullen over betreft de lijn ofzo ik hoor het wel! groetjes moi!

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ja ik wil wel babbelen hoor T83...maar gaat dat dan ook via sms of is dat echt met telefoon, want dat is niet voor mij in de schoenen gelegd..en hoe ken ik met je babbelen eignelijk?

groetjes

T 83

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door T 83 »

hmm ja gewoon msn dacht ik is wel leuk. toch haha nee hoor geen sms!

Gesloten