Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto in spanje.
Na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.
Walter J.A. Vonk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Booking.com
-
- Berichten: 12823
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Wat was de reden dat alles gesloten was? Was er een tijdsafspraak gemaakt binnen welk termijn u naar binnen kon, of heeft het een niets met het ander te maken?
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Hoe is het geld afgeschreven? Als het via de creditcard is, kan dit zo worden teruggehaald via de creditcardmaatschappij.
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Wat is het standpunt van Booking.com? U vermeldt dat hier niet.
Waarom compenseren zij u niet volledig? Waarom bieden zij u 25 euro?
Er ontbreekt informatie.
Kan het zijn dat Booking.com geen reden heeft aan te nemen dat het hotel gesloten was? En dat u wellicht op een verkeerde locatie stond?
Waarom compenseren zij u niet volledig? Waarom bieden zij u 25 euro?
Er ontbreekt informatie.
Kan het zijn dat Booking.com geen reden heeft aan te nemen dat het hotel gesloten was? En dat u wellicht op een verkeerde locatie stond?
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Waar precies is El Coto?walter vonk schreef:Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto in spanje.
Na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.
Walter J.A. Vonk
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Op booking.com staat dat u kunt inchecken tussen 13.00 en 21.30. Was u er wel op tijd?
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer besteld. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.