Ik heb vorig jaar mijn kerstpost voor de eerste en laatste keer via Sandd laten bezorgen. Als je het voor 19-12 in de doos bij Blokker zou deponeren, dan zou het gegarandeerd voor de kerst bij de ontvangers zijn. Zo gezegd zo gedaan. De eerste kaar is op 3 januari bezorgd en de laatste kaarten op 9 januari. Ik heb 5 maal geprobeerd een klacht in te dienen, eerste keer via Blokker, via een mail en via een brief. Drie keer niets gehoord, schandalig vind ik!
Ik heb ook nog twee keer gebeld, alleen maar sorry, geen geld terug en ze gaan werken aan een verbeterproces. Ik vind Sandd een slecht bedrijf: zij komen hun afspraken niet na, en zij zijn niet klantvriendelijk omdat zij niet reageren op klachten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring met Sandd, en wat hebben jullie er aan gedaan?
Vriendelijke groet,
Alie van der Boon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sandd: mijn eerste kerstpost is bezorgd op 5 januari 2018
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mar 2018 13:23
-
- Berichten: 13057
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Sandd: mijn eerste kerstpost is bezorgd op 5 januari 2018
Gebruik de zoekfunctie hier en u vindt meer 'slachtoffers'. Sandd is een nieuwe speler op de consumentenmarkt en heeft nog een hoop verbeterpunten. Maar ja, ze zijn ook lekker goedkoop he. Leerpuntje voor volgend jaar, gewoon weer per PostNL doen.
Re: Sandd: mijn eerste kerstpost is bezorgd op 5 januari 2018
Ook PostNL heeft er afgelopen jaar soms weken over gedaan om kerstkaarten op de juiste deurmat te krijgen. Ik zou het niet weten... laat de politiek maar ingrijpen en een einde maken aan deze onzinnige strijd op de vierkante cm van de postzegel.
Re: Sandd: mijn eerste kerstpost is bezorgd op 5 januari 2018
Waar miljoenen brieven van a naar b gaan zal er ook vast wel iets mis gaan.
Accepteer het.
100% perfecte bezorging bestaat niet.
Accepteer het.
100% perfecte bezorging bestaat niet.