LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orthodontie(beugel)voor volwassenen bv bij anderzorg verzk.?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
dominique21

orthodontie(beugel)voor volwassenen bv bij anderzorg verzk.?

Ongelezen bericht door dominique21 »

ik ben 21 jaar en ben van plan om een beugel te nemen.
helaas word deze niet meer vergoedt om dat ik niet onder de 18 ben.
nu hoorde ik via via over anderzorg verzekeringen en dat daar een beugel behandeling tot 1000 euro vergoedt wordt
zijn er mensen die ervaring hebben met anderzorg verzekeringen
is deze wel zo goedkoop als ze zelf zeggen????
momenteel zit ik ben achmea groeneland met een tandtotaal plus pakket maar zij vertelde me dat er niets vergoedt gaat worden

Gast

Re: orthodontie(beugel)voor volwassenen bv bij anderzorg verzk.?

Ongelezen bericht door Gast »

is er nauw niemand die mij iets over anderzorg kan vertellen!!!

Gast

Ik zit er zelf ook over te denken om over te stappen. Anderzorg heeft echter een iets kleiner aanvullend pakket. Ik probeer momenteel e.e.a met elkaar te vergelijken. Met de 2 extra aanvullingen ben je (zelfs als je kiest geen eigen risico te willen) nog honderden euro's per jaar goedkoper uit.

Het dental pakket is iet minder uitgebreid. Volgens mij vergoeden ze geen kronen e.d.

Kijk gewoon eens op hun website www.anderzorg.nl
Daar staat genoeg info wat ze wel en niet vergoeden. je kunt ze ook altijd mailen.

Maar als er anderen zijn die ervaring hiermee hebben.. ik hoor het graag

Gast

Anderzorg is een goede goedkope verzekeraar. Orthodontie zit volgens mij inderdaad voor 1000 euro in het pakket en de voorwaarden zijn hiervoor ook heel helder, zie inderdaad de website..
Er zit verder geen adder onder het gras, ze zijn gewoon zo goedkoop omdat ze min of meer een internetverzekeraar zijn en geen gebruik maken van een balie of dure boekjes. Alle info moet op hun website te vinden zijn. Op deze manier worden vele kosten bespaard.
De service is er ook niet minder om volgens mij, ik heb wel es gebeld en kreeg heel uitgebreid antwoord ! Stel je vragen anders per meel aan de verzekeraar

Gast

mijn ouders stonden er eerst niet achter dat ik wou overstappen naar anderzorg.
ik heb 2 weken discussies gevoerd over de voordelen, maar helaas ze vonden het onzin en waren overtuigd dat ze bij het groeneland voordelig en goed verzekerd waren, waar wij al jaren bij zitten.
tot dat ik gister mijn vader mee achter het internet heb gesleurd en hem alles heb laten lezen over anderzorg.
en toen was hij even stil!!....
net achter het internet weg begon het nieuws op rtl4 en wat denk je dat werd gezegt??
anderzorg was de goedkoopste en het groeneland het duurste!
toen waren mijn ouders overtuigd!
en hopen nu toch zo snel mogelijk te kunnen overstappen,

Gaste

Ongelezen bericht door Gaste »

Ik ben heel tevreden met Anderzorg. Het is goed en goedkoop, snel en duidelijk. Som smoet je wel even doorvragen, maar soms wordt er vanzelf al heel veel gevraagd. Ze zijn goedkoop en dat spreekt mij aan. Ik weet wel dat ze door de lage premie geen onzin verzekeren. Ik krijg m'n bril niet vergoed maar daar zit ik niet mee. Als ik er zuinig op ben doe ik er toch ook langer mee ?
Tis wel een Nononsense maatschappij, maar wel klantvriendlijk

Gast

ja ik heb ze net aan de telefoon gehad en echt heel vriendelijk allemaal
als het goed is ben ik per direkt ziekenfonds verzekerd!
en ga ik maar 40 euro betalen ipv 65
en een beugel behandeling die vergoedt wordt
ik denk dat het helemaal goed gaat komen met anderzorg!

deb

Ongelezen bericht door deb »

Ik ben blij te lezen dat er positieve dingen gezegd worden over Anderzorg.
Ik wil namelijk ook overstappen, omdat zij zo goedkoop zijn, het scheelt toch een hoop geld.
Maar zijn er ook mensen die negatieve dingen meegemaakt hebben?
[/b]

Gast

Begin 2003 zijn er zo verschrikkelijk veel mensen overgestapt naar Anderzorg (omdat ze zo goedkoop zijn) dat ze de stroom brieven niet meer snel konden verwerken. Mijn vrouw is toen overgestapt en moest een tijd wachten op de polis. Ook kreeg zij toen een excuusbrief.

Begin 2004 beloofde Anderzorg dat ze de stroom nieuwe klanten wel aan konden. Ik ben zelf dit jaar overgestapt, en alles loopt vlekkeloos.

Gast

ik ben midden december via internet overgestapt hoe lang gaat het duren?
dat ik officieel bij anderzorg ben?

HB

Ongelezen bericht door HB »

Anderzorg is een top-verzekeraar; maakt deel uit van de menzis groep; daaronder vallen ook : Amicon, Geove en NVS. Zij kopen gezamenlijk de zorg in en de tarieven zijn zeer scherp, Anderzorg zelfs het goedkoopste ziekenfonds van Nederland! Dus dat zit wel goed!!.....

GW58

Ongelezen bericht door GW58 »

Ik zat te twijfelen om over te stappen naar Anderzorg.
Nu ik bovenstaande lees wordt het tocht wel een stuk makkelijker.
Iemand nog meer tips over Anderzorg??

Gast

ik heb me vorige week online aangemeld bij Anderzorg. Ik heb gisterochtend een maitje gestuurd en heb al antwoord terug dat alles rond is. Prima geregeld!

har

Ongelezen bericht door har »

Hoi allemaal,

Wees wel bedacht dat 1000 euro vergoeding voor een beugel helemaal niet zo veel is en je waarschijnlijk straks dik op moet toeleggen.
Ik heb zelf al ruim 2 jaar een beugel, ben 35 en betaal 50 euro per maand aan controle en afstelling en kon me nog herinneren dat de plaatsing ervan ruim 700 euro was. Ik zit dus nu al tegen de 2000 euro.

Conny Kooyman

Ongelezen bericht door Conny Kooyman »

Beste mensen,

Ik heb anderhalf jaar geleden een beugel gehad tot vorig jaar juni en daarna een brug op voortanden laten plaatsen. Dat is bijna geheel vergoed door ziekenfonds Zorg en Zekerheid de Totaalpolis.

Terwijl ik al 51 jaar ben.

grytsje

Ongelezen bericht door grytsje »

Ik heb sinds november 2004 een beugel. Sinds 1 januari 2005 zit ik bij Ander Zorg. Staar je niet blind op het voordeel, want een beugel is duur. Het plaatsen was al dik 800 euro. Als ik voor controle geweest ben en een nota krijg, dan behandeld AZ dit met 50/50. De helft betaal je zelf, de andere helft betaal jij-totdat je op 1000 euro zit. Geloof mij, daar zit je zo!!!

leusink

Ongelezen bericht door leusink »

andezorg is een goede maatschapij nog nooit geen problemen mee gehad
en we hebben er war afgedokterd.

matthea

Ongelezen bericht door matthea »

Hoi

Anderszorg is een ziekenfonds verzekeraar die doet alsof hij goedkoper is. Als je alle aanvullende verzekeringen wil bent je duurder uit en hij dekt lang niet alle belangrijke dingen goed zoals bijvoorbeeld fysiotherapie.
Anderszorg is ook een maatschappij die geen personeel genoeg heeft. Op alles moet je erg lang wachten en ze hebben geen kennis van zaken. Er is erg veel gewaarschuwd voor anderszorg in het nieuws en veel mensen zijn na het eerste jaar dat anderszorg bestond ook gauw weer weg gegaan. Mijn advies is: niet doen. Ik wil ze niet corrupt noemen maar verstand van verzkeren hebben ze niet. Alleen als je super gezond bent is het een keus. Hou ook in de gaten dat je goed aanvullend verzekerd moet zijn op dit moment omdat de regering allerlei dingen steeds meer uit de wet haalt. Als het zorgstelsel gaat wijzigen (2006) en je bent nu goed verzekerd, dan kun je dan ook goed verzekerd blijven zonder teveel medische keuringen, tenminste zo lijkt het nu althans. Dit is niet zeker omdat de regering nog niet eens weet hoe het nieuwe zorgstelsel eruit moet gaan zien.

Gast

wij zijn sinds 1 februari bij anderzorg verzekerd. de gast hierboven schrijft dat je zelfs met je aanvullende verzekeringen duur uit bent . dat is dus niet waar , het enigste wat ze niet vergoeden zijn kronen en brillen. gezien het feit dat wij bij onze vorige verzekeraar 28 euro per maand duurder uitwaren (inclusief av) en bij tandartskosten maar 350 euro per jaar vergoed kregen ,dus als je daarnaast nog kosten had bv vullingen dan kreeg je die niet meer vergoed. zijn wij bij anderzorg niet alleen goedkoper uit qua maandelijkse premies maar ook voor de overige kosten . :D

Gesloten