Mijn partner is ook zo'n PC dokter, en moet altijd lachen als de buren, kennissen, vrienden, familie voor de zoveelste keer langskomen met hun PC omdat ineens heel mysterieus van alles ineens niet meer werkt.
Mijn computer start niet meer op, mijn mail doet het niet meer, al mijn bestanden zijn weg, als de telefoon gaat loopt mijn pc vast (echt gebeurt!!)
nou ja, en nog meer van dat soort toestanden.
Ook is er in de kroeg geen normaal gesprek meer te houden over computers want het eindigt altijd in de "Hoe heb jij dat dan opgelost" en "wat voor versie heb jij" en "Oh dan moet je zo'n dit of datje kopen dan komt alles goed" verhalen.
Ik heb nooit van dit soort gelul. Echt niet!
Mijn computer werkt, doet het altijd. Ik heb al 4 jaar hetzelfde besturingsysteem. Nooit gedefragmenteerd, nooit virussen, of vastlopers.
Mijn computer behoud zijn waarde (ik heb laats een 4 jr. oude computer voor nog een behoorlijk bedrag verkocht)
Als ik een vraag heb over de werking van iets op mijn computer, dan geeft mijn computer zelf het antwoord! (ja, altijd!)
Ok, je betaalt iets meer maar dan heb je ook wel een echte computer zonder gezeik!
wat voor computer ik heb?
Een 5 cm dikke, retesnelle, witte hoogglans
supercomputer met ingebouwd 21" beeldscherm.