Bij een huawei router staat de wifi code op de onderzijde van de router en anders zit het in de doos. Wanneer ga je zelf reageren op de eerdere reacties? U geeft u klanten het idee dat u juridische advies geeft, maar dit geeft u helemaal niet. U wilt door middel van chantage (T-Mobile zwart maken op Twitter/Facebook/Forums) uw zin krijgen, dat is heel triest.DeHardeHamer schreef: Bij t-mobile Grote Marktstraat DH nieuwe Huawei router gekocht. t-Mobile adviseur gaf klant eerst verkeerde wifi-code door waardoor internet niet werkte.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met T-Mobile
-
Re: Problemen met T-Mobile
-
DeHardeHamer gaat hier gratis adviezen halen om zijn klant te verkopen.
-
- Contacteer:
Beste Theo Trucker. Bij deze huawei router staat de wifi code in zeer kleine lettertjes in de router. Klepje moet dus open en code is niet in de doos of aan de buitenkant van de router zichtbaar. Maar omdat klant slechtziend is had de t-Mobile op zijn verzoek een vergrote afbeelding van de wifi code uitgeprint en met een papiertje op de buitenkant van de router geplakt. Wat bleek echter? Dit was een geheel andere code en bovendien bleek later zelfs een geheel verkeerde simkaart geplaatst te zijn waardoor klant terugmoest naar de winkel. Het goede nieuws: internet werkt nu:) Dank voor de inbreng Theo:) Het betreft deze router/mobile wifi hotspot BTW https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Huaw ... ?ab_agid=6
Dus omdat een email adres en ene code niet goed geregistreerd was, moeten die 25 euro (heractiveringskosten verwacht ik) kwijtgescholden worden? Het feit dat uw cliënt zijn incasso niet op tijd heeft voldaan staat los van die email e.d. En de desbetreffende afdeling heeft geen boodschap aan het feit dat de email verkeerd geregistreerd was en de code per ongeluk ook. Uiteindelijk doet tmobile hierin alleen maar zijn werk. Als uw cliënt de incasso op tijd had voldaan en goed zijn rekeningen in de gate had gehouden, waren die kosten nooit gekomen.
-
- Contacteer:
Sorry Icash maar lees jij wel? Het zoekraken van de router staat geheel los van de mislukte incasso. Feit is dat klant de hele middag bezig was met het herstellen van door t-Mobile gemaakte fouten. Nieuwe router werd fout geconfigureerd en niet werkend aan klant meegegegeven met naar later bleek een verkeerde simkaart waardoor klant terug moest naar de winkel om dit te herstellen. Her verhaal dat t-Mobile het werk doet gaat hier niet op. Door ondeskundig handelen was klant 6 uur bezig met het werkend krijgen van de router. 6 uur maal 40 euro/uur arbeidsloon is ruim 200 euro schade voor klant. Ex BTW!
-
Slechte dekking kan ook het gevolg zijn van protesterende buurtbewoners. Even zoeken in de gemeentearchieven of er bouwaanvragen zijn geweest die zijn afgewezen. In mijn tijd dat ik nog bij een telecomprovider werkte was dat schering en inslag. In sommige gebieden was het bijna onmogelijk om een mast te plaatsen omdat er altijd veel z******s zijn die bij iedere bouwaanvraag een standaard protestbrief sturen.witte angora schreef:Behalve als je in een gebied woont waar de dekking niet voldoende is. Zoals hier dus.Lady1234 schreef:T-mobile is een perfecte provider. Ben al jaren en jaren klant daar.
Het abonnement wat ik had was inderdaad perfect, maar het bereik toen ik eenmaal vanuit het oosten naar hier kwam wonen... Drama.