| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht sofa trade
-
Petra Hendriks
klacht sofa trade
Hier een lederen loungebank op afstand gekocht. In verband met afstand verzocht om de bank heel kritisch door hun te laten bekijken op lelijke plekken of beschadigingen. Zo goed als nieuw meneer......Het aspect "zo goed als nieuw" blijkt bij Sofa Trade aan totaal andere criteria te voldoen dan de gemiddelde persoon, want her en der zaten al lelijke kleine plekjes, stonden er Olympische ringen op één van de armleuningen van hete drank o.i.d. en was het leer van de andere leuning gevouwen door het leunen. Na 2 weken bleek een flinke plek op het zitgedeelte te plakken en thans moeten constateren dat deze plek was gecamoufleerd met schoensmeer of iets soortgelijks wat zwart afgeeft.
Toffe jongens!!
Toffe jongens!!
Re: klacht sofa trade
Niet netjes. Exact de reden dat de koop van tweedehands spullen zonder ze te bekijken. niet zo verstandig is.Petra Hendriks schreef:Hier een lederen loungebank op afstand gekocht. In verband met afstand verzocht om de bank heel kritisch door hun te laten bekijken op lelijke plekken of beschadigingen. Zo goed als nieuw meneer......Het aspect "zo goed als nieuw" blijkt bij Sofa Trade aan totaal andere criteria te voldoen dan de gemiddelde persoon, want her en der zaten al lelijke kleine plekjes, stonden er Olympische ringen op één van de armleuningen van hete drank o.i.d. en was het leer van de andere leuning gevouwen door het leunen. Na 2 weken bleek een flinke plek op het zitgedeelte te plakken en thans moeten constateren dat deze plek was gecamoufleerd met schoensmeer of iets soortgelijks wat zwart afgeeft.
Toffe jongens!!
Waarom heeft u die bank niet direct teruggestuurd of geweigerd ?
Of waarom niet vooraf bekeken ?
Of waarom niet vooraf bekeken ?
Laatst gewijzigd door crazyme op 10 mar 2018 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Petra Hendriks
de schoensmeer ging vanaf 8 dagen er vanaf nadat ik de bank afnam met een vochtigedoek met driehoek zeep
bleekt dat de bank vol zat met schoensmeer of leerverf daarna gaf die man geen reactie meer
hij houd zich niet aan de wet koop of afstand hij blokt je gewoon en is niet meer te bereiken helaas
bleekt dat de bank vol zat met schoensmeer of leerverf daarna gaf die man geen reactie meer
hij houd zich niet aan de wet koop of afstand hij blokt je gewoon en is niet meer te bereiken helaas
Maar heb je je herroepingsrecht nou gebruikt of niet?Petra Hendriks schreef:de schoensmeer ging vanaf 8 dagen er vanaf nadat ik de bank afnam met een vochtigedoek met driehoek zeep
-
Petra Hendriks
ja zeker hebben wij beroep gedaan op de heroepingsrecht meneer weigert geeft geen reactie op een aangetekende brief geen reactie op email en je kunt hem blijven bellen met verschillende telefoon nummers maar hij blokt je meteen.
hij heeft vandaag zelfs ZIJN WEBSITE AANGEPAST nu doet hij volgend zijn webshop alleen nog maar export bankstellen wel erg raar.
want bij zijn kavels op zijn website staat wel overal zo goed als nieuw showmodel ect. ect.
ook heeft meneer vandaag zijn googel account waar 6 slechte review's stonden gesloten zodat men niet meer de review's kan lezen.
iedere dag plaats die op marktplaats advertenties met het zelfde adres wat in de google staat en op zijn website.
ook hebben we onderzoek gepleegd naar diverse andere bedrijfsnamen die hij heeft staan bij de KVK ook daar staat diverse klachten in de Google.
in middels is onze rechtsbijstand hier mee bezig aangezien ook zijn webshop niet klopt.
hij geeft nergens na een probleem een reactie en wilt niks oplossen deze meneer doet structureel mensen bewust oplichten.
schijnbaar kan en mag dit gewoon wees gewaarschuwd en koopt niks bij deze firma zonder dat je het werkelijk gezien heb met goed licht.
hij bied alles aan als zo goed als nieuw of nieuwstaat op marktplaats en diverse andere websites werkelijk is echt anders.
hij heeft vandaag zelfs ZIJN WEBSITE AANGEPAST nu doet hij volgend zijn webshop alleen nog maar export bankstellen wel erg raar.
want bij zijn kavels op zijn website staat wel overal zo goed als nieuw showmodel ect. ect.
ook heeft meneer vandaag zijn googel account waar 6 slechte review's stonden gesloten zodat men niet meer de review's kan lezen.
iedere dag plaats die op marktplaats advertenties met het zelfde adres wat in de google staat en op zijn website.
ook hebben we onderzoek gepleegd naar diverse andere bedrijfsnamen die hij heeft staan bij de KVK ook daar staat diverse klachten in de Google.
in middels is onze rechtsbijstand hier mee bezig aangezien ook zijn webshop niet klopt.
hij geeft nergens na een probleem een reactie en wilt niks oplossen deze meneer doet structureel mensen bewust oplichten.
schijnbaar kan en mag dit gewoon wees gewaarschuwd en koopt niks bij deze firma zonder dat je het werkelijk gezien heb met goed licht.
hij bied alles aan als zo goed als nieuw of nieuwstaat op marktplaats en diverse andere websites werkelijk is echt anders.
-
NeoDutchio
En dat had u zelf niet van te voren kunnen bedenken? U kunt op afstand ook bepalen of de zittingen naar uw smaak en wensen zijn?Petra Hendriks schreef:wees gewaarschuwd en koopt niks bij deze firma zonder dat je het werkelijk gezien heb met goed licht.
Natuurlijk heel vervelend, maar waarom neem je het risico van het kopen van een tweedehands bank zonder deze ooit gezien of uitgeprobeerd te hebben.
Tweedehands geeft indirect aan dat anderen deze bank niet meer wilden hebben.
Er zijn zoveel bankstellen winkels met enorme keuze.
Toen wij een bank gingen uitzoeken gingen we een aantal winkels af om proef te zitten en ded kwaliteit te keuren.
Je moest eens weten hoeveel fabtieksnieuwe banken afvielen..........
Tweedehands geeft indirect aan dat anderen deze bank niet meer wilden hebben.
Er zijn zoveel bankstellen winkels met enorme keuze.
Toen wij een bank gingen uitzoeken gingen we een aantal winkels af om proef te zitten en ded kwaliteit te keuren.
Je moest eens weten hoeveel fabtieksnieuwe banken afvielen..........
-
Petra Hendriks
ten eerste ga je er vanuit dat je via een officiële webshop koopt dat die zich houd aan de wetkoop op afstand of terwel roepingsrecht van 14 dagen.
op alle foto's kan je niet zien of een bank bij gesmeerd is met verf of schoensmeer .
dus wat u stelt klopt niet we hebben hier te maken met herroepingsrecht wetkoop op afstand deze meneer doet mensen oplichten dit blijkt wel dat hij vandaag zijn Google account heeft gesloten zodat niemand zijn slechte reviews kan lezen
en inderdaad dit zal ons niet de 2e keer gebeuren als iemand niet ergens bij aangesloten zit het zo goed als nieuw aspect heeft bij sofa trade een ander criteria dus als bij sofa trade staat dat het zo goed als nieuw is is het eigenlijk versleten.
op alle foto's kan je niet zien of een bank bij gesmeerd is met verf of schoensmeer .
dus wat u stelt klopt niet we hebben hier te maken met herroepingsrecht wetkoop op afstand deze meneer doet mensen oplichten dit blijkt wel dat hij vandaag zijn Google account heeft gesloten zodat niemand zijn slechte reviews kan lezen
en inderdaad dit zal ons niet de 2e keer gebeuren als iemand niet ergens bij aangesloten zit het zo goed als nieuw aspect heeft bij sofa trade een ander criteria dus als bij sofa trade staat dat het zo goed als nieuw is is het eigenlijk versleten.
-
Bomber0707
Op 15. Maart 2018 ook een leren hoekbank gekocht nr 29 , deze stond geadverteerd op Marktplaats zoals nog meerder Bankstellen dat sofa Trade verkoopt . Bij koop overeenkomt op factuur staat staat een bankstel nr30 dit klopte echter niet met bankstel dat ik uit gezocht had ! Voor problemen gelijk contact op genomen met deze goeie meneer, dit zou gelijk in orde gemaakt worden en ik hoefde me geen zorgen te maken . Omdat ik beetje vreemde smaak in mond kreeg hier over, heb ik hem nogmaals aan geschreven, maar dan nu in de zin of het bankstel geen kapotte plekken had of beschadiging of dat het niet door gezeden was ! Hier kreeg ik vrij snel tegen reactie op, de bank was als nieuw en nauwelijks gebruik had geen beschadiging of door zit plekken of krassen in leer . Op dat moment dacht ik dus, ik ga de Gok wagen en neem hem. De verkoper vroeg voor aanbetaling, en bij gegevens doorzenden en de aan betaling dan zou de bank geleverd worden op afgesproken adres . 21 Maart 2018 is het dan zover, het bankstel wordt geleverd door sofa Trade, echter wel niet het gevraagde bankstel maar een bankstel wat er op lijkt ! Ik was dan op dat moment ook al behoorlijk op mijn tenen getrapt en kwaad. Maar goed omdat de bank die ze leveren, er vrijwel op lijk, hadden we besloten het bankstel toch te nemen en met verkoper over een te komen. Dat hij iets met het bedrag zou doen, gelukkig kregen we € 50,00 euro van de prijs af dit was dan wel netjes van de verkoper . Alleen nu komt het , nadat de bezorger de deur uit gaat en weg rijd . Zijn wij het bankstel verder gaan uitpakken , dit was met folie in gepakt en hebben dit verder uit gepakt en het bankstel op de plaats gezet . Ik schrok toen op dat moment, het bankstel was aan de rechterkant helemaal door gezeten . Zo zag je er weinig van, maar ga je er in zitten is dit wel heel erg aanwezig dat ze door gezeten is !,
ik was dus woedend ! Terwijl ik meerdere malen had gevraagd of de bank niet door gezeten was, aangezien ik invalide ben. En hierop zij hij bij verkoop zo goed als nieuw ! Dit is geen normale situatie dat een mens zo beet genomen wordt . 1 de bon die in begin niet klopte . 2 verkeerde bankstel dat geleverd word & 3 ook nog door gezeten . En als klap op de vuurpijl , hij is niet meer te bereiken . Ik voel me dus bedrogen en opgelicht, door iemand die niet de waarheid verteld en mooi weer speelt .
zelfs toen ik hem de laatste keer aan de lijn had deed meneer, of hij nergens iets van af wist ! Dit dus ook met verkeerde bezorging baba , terwijl ik nog gebeld had over bankstel nr 30 wat nr 29 moest zijn . Mensen mijn ervaring is dan ook, koop bij deze meneer geen bankstel of kijk het heel goed na voor dat je een koopovereenkomst tekent . Ik zit mooi betaald met de stukken, en verkoper is fluiten . Deze persoon moest eigenlijk gestopt worden op gehele site staat bij alle banken als nieuw maar dat is dus niet waar, let goed op
Ik ben zwaar invalide en geen onderbenen meer, en rolstoel gebonden . Ik moet vanuit mijn rolstoel nu in een doorgezakt bankstel gaan zitten, dat zal mijn rug niet echt op prijs stellen. Triest dat hij dit ook nog eens doet bij gehandicapte mensen die al van een minimum moeten rondkomen en dan ook nog de mensen met zulke rotzooi opzadelt. Op een kringloop kun je dit verwachten, maar dan zie je wel wat je koopt en da is de prijs ook een flink stuk lager , maar hier spreken we over gehele andere bedragen. De betreffende verkoper reageert niet meer op telefoontjes en niet meer op mails, niks meer. Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn , alleen echt jammer dat ik nu op een doorgezakte bank mag gaan leven, want mijn spaarcenten zijn helaas naar deze meneer gegaan. Mensen wees gewaarschuwd!!!!!!!!!
Als er nog meer gedupeerden mensen zijn, die het zelfde ondervinden of te maken hebben met deze meneer zijn brute handelswijze . verzoek ik jullie hieronder aan te sluiten .tevens jullie verhaal kenbaar te maken. wij hopen dat deze Firma Sofa Trade dan eerder op zijn nummer te plaatsen en gedupeerde mensen te helpen .
Ik ben zwaar invalide en geen onderbenen meer, en rolstoel gebonden . Ik moet vanuit mijn rolstoel nu in een doorgezakt bankstel gaan zitten, dat zal mijn rug niet echt op prijs stellen. Triest dat hij dit ook nog eens doet bij gehandicapte mensen die al van een minimum moeten rondkomen en dan ook nog de mensen met zulke rotzooi opzadelt. Op een kringloop kun je dit verwachten, maar dan zie je wel wat je koopt en da is de prijs ook een flink stuk lager , maar hier spreken we over gehele andere bedragen. De betreffende verkoper reageert niet meer op telefoontjes en niet meer op mails, niks meer. Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn , alleen echt jammer dat ik nu op een doorgezakte bank mag gaan leven, want mijn spaarcenten zijn helaas naar deze meneer gegaan. Mensen wees gewaarschuwd!!!!!!!!!
Als er nog meer gedupeerden mensen zijn, die het zelfde ondervinden of te maken hebben met deze meneer zijn brute handelswijze . verzoek ik jullie hieronder aan te sluiten .tevens jullie verhaal kenbaar te maken. wij hopen dat deze Firma Sofa Trade dan eerder op zijn nummer te plaatsen en gedupeerde mensen te helpen .
-
Bomber0707
Koper :
hallo lieve mensen ik wil jullie laten weten, naar veel schrijven naar SofaTrade.> Hebben ze mij terug geschreven, en ook terug gebeld .
Maar wees gewaarschuwd ga eerst kijken voordat u daar een bankstel koopt !! En een gewaarschuwd mens telt voor twee, bestel niks zonder dat u het heeft gezien. foto''s zijn te mooi om waar te zijn.
Verkoper : schrijft
Sofa Trade : koper
Beste Heer ,
op dit moment is de Verkoper nog niet aanwezig op de zaak, na het weekeind zal hij er waarschijnlijk weer zijn .
Hij heeft aan mij doorgegeven dat we aankomende week een soort gelijke van binnen krijgen als die u in eerste Instantie wou aanschaffen
en dat we die eventueel kunnen leveren .
De verkoper zal na het weekeind contact met u opnemen, ik ga er namelijk vanuit dat hij dan weer op de zaak is en alles met u kan afhandelen .
Koper :
dus als je een mercedes bij hun bestelt krijg je een fiat afgeleverd, en daar moet je maar genoegen mee nemen.
hij schrijft zelfs een soort gelijk !! en daar moet ik maar genoegen mee nemen !! dit is hun manier van handelen !
Verkoper :
Nogmaals excuses, ik vind het erg vervelend voor u dat het zo is gelopen is en hoop dat we tot een oplossing kunnen komen door deze andere bank
bij u te leveren .
Koper : Mooi niet driemaal is scheep's gerecht , eerst de Rekening met verkeerde bank nr, dan verkeerde bank . En als klap op de vuurpijl !!
door gezeten bank wat nog slechter is als de kringloop . en wat normaal mens naar het stort af voert .
verkoper : We kunnen hier duidelijke foto's van doorsturen naar u .
Met vriendelijke groet, Sofa Trade
Koper : gewaarschuwd mens telt voor twee, hier geen zaken meer mee te doen !!
hallo lieve mensen ik wil jullie laten weten, naar veel schrijven naar SofaTrade.> Hebben ze mij terug geschreven, en ook terug gebeld .
Maar wees gewaarschuwd ga eerst kijken voordat u daar een bankstel koopt !! En een gewaarschuwd mens telt voor twee, bestel niks zonder dat u het heeft gezien. foto''s zijn te mooi om waar te zijn.
Verkoper : schrijft
Sofa Trade : koper
Beste Heer ,
op dit moment is de Verkoper nog niet aanwezig op de zaak, na het weekeind zal hij er waarschijnlijk weer zijn .
Hij heeft aan mij doorgegeven dat we aankomende week een soort gelijke van binnen krijgen als die u in eerste Instantie wou aanschaffen
en dat we die eventueel kunnen leveren .
De verkoper zal na het weekeind contact met u opnemen, ik ga er namelijk vanuit dat hij dan weer op de zaak is en alles met u kan afhandelen .
Koper :
dus als je een mercedes bij hun bestelt krijg je een fiat afgeleverd, en daar moet je maar genoegen mee nemen.
hij schrijft zelfs een soort gelijk !! en daar moet ik maar genoegen mee nemen !! dit is hun manier van handelen !
Verkoper :
Nogmaals excuses, ik vind het erg vervelend voor u dat het zo is gelopen is en hoop dat we tot een oplossing kunnen komen door deze andere bank
bij u te leveren .
Koper : Mooi niet driemaal is scheep's gerecht , eerst de Rekening met verkeerde bank nr, dan verkeerde bank . En als klap op de vuurpijl !!
door gezeten bank wat nog slechter is als de kringloop . en wat normaal mens naar het stort af voert .
verkoper : We kunnen hier duidelijke foto's van doorsturen naar u .
Met vriendelijke groet, Sofa Trade
Koper : gewaarschuwd mens telt voor twee, hier geen zaken meer mee te doen !!