LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Slagboom1957
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2018 22:07

Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door Slagboom1957 »

Primera organiseert een loterij in verband met 500 winkels. Bij een aankoop van 15 Euro krijg je een gratis kaart met daarop een vlak dat weggekrast moet worden waar een unieke wincode tevoorschijn komt. ik heb nu twee winkaarten ontvangen en van beide het "unieke"winnummer ingevuld op de website en beide keren kreeg ik de mededeling dat de code ongeldig is of al gebruikt is.
Hieruit blijkt dus dat de code helemaal niet uniek is.

Hoogachtend
Arie Slagboom

Lowieze
Berichten: 6729
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door Lowieze »

"De ingevoerde code is onjuist, wat nu?
Probeer het nogmaals. Wanneer het nog steeds niet werkt, kunt u uw kraskaart omruilen in de winkel. Hebt u hier geen mogelijkheid tot neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]"

U heeft dit al geprobeerd??

NeoDutchio
Berichten: 12417
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En wat zei Primera hier op? Wellicht een fout gemaakt bij de drukker?

Moneyman
Berichten: 30455
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Slagboom1957 schreef:Primera organiseert een loterij in verband met 500 winkels. Bij een aankoop van 15 Euro krijg je een gratis kaart met daarop een vlak dat weggekrast moet worden waar een unieke wincode tevoorschijn komt. ik heb nu twee winkaarten ontvangen en van beide het "unieke"winnummer ingevuld op de website en beide keren kreeg ik de mededeling dat de code ongeldig is of al gebruikt is.
Hieruit blijkt dus dat de code helemaal niet uniek is.

Hoogachtend
Arie Slagboom
Dat blijkt daar helemaal niet uit. Heb je ook de mogelijkheid overwogen dat er gewoon iets fout gaat? Wat zegt primera zelf?

harryboer
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:37

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door harryboer »

:lol: Bij bank giro loterij idem dito, wat een zooitje.!!!!!!

Rrjeb-21-99
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2018 12:49

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door Rrjeb-21-99 »

Deze 'actie' wordt kennelijk hoofdzakelijk gebruikt om deelname aan hun loterij te bevorderen.

Bep GvH
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 aug 2017 13:54

Re: Codes bij Primera Loterij niet uniek?

Ongelezen bericht door Bep GvH »

Ik denk dat iemand je voor is geweest en zomaar een volgnummer heeft ingevuld om zo in de prijzen te vallen.
Dus ze kunnen best uniek zijn maar er zouden dan twee verschillende codes op moeten staan, een wat je krast voor de prijs en nog een aparte samenstelling wat je in moet geven dat bij dat krasgedeelte hoort zodat er een controle gedaan kan worden maar als je in de adresbalk of later nogmaals een nummer kunt aanpassen dan is het inderdaad niet uniek meer.

Gesloten