LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Free style libre

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sjaakenlies

Free style libre

Ongelezen bericht door sjaakenlies »

Mijn zoon (diabetes patiënt) heeft al een maand of 6 de Freestyle Libre sensor van Abbott.
Ivm met de kosten bestellen wij elke keer 2 sensors. Afgelopen maandag 12 maart een bestelling geplaatst en deze ook bevestigd gekregen.
Tot vandaag Donderdag 15 maart niks gehoord. Ik heb maar zelf de klantenservice gebeld en krijg doodleuk te horen dat onze order (en ook van anderen) op hold is gezet ivm leverproblemen. Er is meer vraag dan dat men in productie heeft.
Op mijn vraag waarom dat men de klanten niet informeert krijg ik te horen dat het hoger management besloten heeft geen correspondentie hierover uit te sturen of naar buiten te brengen. Dus rijst mij de vraag om men iets te verbergen heeft,
Men kan mij ook iet aangegeven wanneer de order vrijgegeven wordt. Mijn zoon afhankelijk van deze sensor en hoe moeten wij dit oplossen.
Volgens de klantenservice moet ik afwachten. Als ik hierop reageer geeft men mij te kennen dat zij niks voor mij kan betekenen

yan

Re: Free style libre

Ongelezen bericht door yan »

Wat er niet is kunnen ze niet opsturen, dat hebben ze nu aangegeven toch?

Wat verwacht u, dat ze uit het niets deze spullen toveren?
Vervelend maar helaas is het niet anders.

Holy53

Ongelezen bericht door Holy53 »

sjaakenlies schreef:Mijn zoon (diabetes patiënt) heeft al een maand of 6 de Freestyle Libre sensor van Abbott.
Ivm met de kosten bestellen wij elke keer 2 sensors. Afgelopen maandag 12 maart een bestelling geplaatst en deze ook bevestigd gekregen.
Tot vandaag Donderdag 15 maart niks gehoord. Ik heb maar zelf de klantenservice gebeld en krijg doodleuk te horen dat onze order (en ook van anderen) op hold is gezet ivm leverproblemen. Er is meer vraag dan dat men in productie heeft.
Op mijn vraag waarom dat men de klanten niet informeert krijg ik te horen dat het hoger management besloten heeft geen correspondentie hierover uit te sturen of naar buiten te brengen. Dus rijst mij de vraag om men iets te verbergen heeft,
Men kan mij ook iet aangegeven wanneer de order vrijgegeven wordt. Mijn zoon afhankelijk van deze sensor en hoe moeten wij dit oplossen.
Volgens de klantenservice moet ik afwachten. Als ik hierop reageer geeft men mij te kennen dat zij niks voor mij kan betekenen
Je zoon kan toch ook bloedprikken en teststrips gebruiken.

eddyvanluin

Ongelezen bericht door eddyvanluin »

Het is toch vreemd dat een product waar je van afhankelijk bent niet geleverd word.
Ook word niet verteld hoe lang het nog gaat duren. Ze zetten de order on Hold.
En als he belt word je niet op een normale manier te woord gestaan. Alleen wij weten
niets voor een product als een sensor mag dat niet voor komen.
Zonder deze sensor (als je geen andere app hebt) kunnen er echt hele vervelende
situatie ontstaan!!!!

Ik vind dat deze leverancier iedereen bericht moet gaan sturen hoe lang het gaat duren en
dat ze problemen hebben zodat hun klanten een tijdelijke oplossing kunnen zoeken.
Je wacht dus nu gewoon op niets!!!!!!

Op korte termijn kunnen er problemen ontstaan en het zou zo maar kunnen dat er hierdoor
mensen in het zkh belanden omdat ze niet kunnen controleren !!!

Devrijegeest

Ongelezen bericht door Devrijegeest »

Loop tegen hetzelfde probleem aan. Erg jammer, maar niets aan te doen en dus gewoon afwachten. Heb wel gewoon mijn oldskool meetapparaatski's in huis. Dus geen nood aan de man! Vind het wel jammer dat ik 2 reply's lees waarin naar mijn mening totaal wordt voorbij gegaan aan het feit dat er inderdaad niet vanuit Abott wordt gecommuniceerd naar afwachtende klanten. Vind ongeacht de redenen daarvoor het niet echt getuigen van klantgericht handelen.
En wel of geen backup-plan in de aanslag wat betreft het meten van je glucosewaarden? Ik vind het enigszins stijlloos om terecht zich beklagende klanten/diabeten aan te vallen, terecht te wijzen, dan wel met het geheven vingertje hen de les proberen te lezen! Wees 's volwassen, alsjeblieft?

I rest my case!

Gesloten