LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Genept: geen klantenkorting ontvangen bij Claudia Sträter
Genept: geen klantenkorting ontvangen bij Claudia Sträter
Probeer maar eens de klantenkorting te ontvangen bij Claudia Sträter. Wij realiseerden ons dat we geen klantencheque hadden ontvangen en namen contact op met Claudia Sträter. Eerst beweerden zij dat ze die per email hadden gestuurd. Later dat ze een cheque van € 15,- hadden gestuurd. Wij hebben niets ontvangen en Claudia Sträter geeft aan dat de bewuste cheque inmiddels is verlopen en zij niets voor ons kunnen doen. Ook zouden zij ons per email 'reminder(s)'hebben gestuurd. Die zijn ook niet aangekomen, mogelijk omdat we ons hadden afgemeld voor de e-mailings van dat bedrijf. Het is geen wereldbedrag, maar we voelen ons wel genept door Claudia Sträter. In de contacten wordt verder duidelijk dat we niets eens recht zouden hebben gehad op € 15,- maar op iets van een kleine € 3,-. Bij herhaling: 'we kunnen niets voor u doen'. Dat zijn niet de juiste woorden en diende te zijn: 'we willen niets voor u doen'. Toen we nog bozer werden was Claudia Sträter bereid dat kleine bedrag van zo'n € 3,- bij het versturen van de volgende cheques alsnog te sturen. Wij hebben gezegd dat ze die dan maar op een plaats moeten stoppen waar de zon niet schijnt! Wij voelen ons genept!
Re: Genept: geen klantenkorting ontvangen bij Claudia Sträter
Rustig wachten op bon dus geen bon geen werk voor hun....
Dat kan wederzijds erg rustig worden....
Dat kan wederzijds erg rustig worden....
-
U meldt zich al voor de mailings en wordt dan boos dat u geen mailing ontvangt. U moet eens weten hoeveel kortingsbonnen per mail verstuurd worden waar u niet op geabonneerd bent. En die u dus ook niet ontvangt. Snel dus overal uw mailadres achterlaten zodat u geen kortingsactie meer mist.
Nee, wij hoeven hun e-mailings niet. Wel die bon waar we recht op hadden en die ze niet hebben gestuurd, die verkeerd is bezorgd en wat ze niet willen oplossen. Ze konden blijkbaar wel zien dat die bon niet gebruikt was. Krijg je zo fijn telefoongesprek met zo'n bitcherige marketingmanager! Het was simpel op te lossen geweest, maar dat konden/wilden ze niet!
-
Inderdaad een wereldgroot probleem. Wat wilt u nu toch nog de bon of?
-
Ik snap wel dat met z'n instelling "bitcherige marketingmanager!" dit bedrijf niet tegemoet wilt komen. Waarom denken mensen dat ze iets voor elkaar krijgen met boos worden en/of dreigen. Toen ik nog op de helpdesk belde deed ik heel wat meer voor de vriendelijke klanten dan voor de klanten die mij uitmaakte voor alles en nog wat, hierbij deed ik precies wat ik moest doen en veelal zijn dat bureaucratische processen.ALMG. schreef:Nee, wij hoeven hun e-mailings niet. Wel die bon waar we recht op hadden en die ze niet hebben gestuurd, die verkeerd is bezorgd en wat ze niet willen oplossen. Ze konden blijkbaar wel zien dat die bon niet gebruikt was. Krijg je zo fijn telefoongesprek met zo'n bitcherige marketingmanager! Het was simpel op te lossen geweest, maar dat konden/wilden ze niet!
Terwijl die klant die geen verbinding had door een foutje van hemzelf ik binnen 2,5 uur had geholpen aan een glasvezel verbinding die wel werkte. Als die klant zich als een aso had gedragen dan zou ik het normale proces hebben gevolgd en duurde het zeker 5 werkdagen.