LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
wie van de 40=julia

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door wie van de 40=julia »

Sommige zijn daar idd op uit loes! :lol: maar lang niet allemaal en als je daar wel op uit bent word je zo omgepraat dat je toch ook wel meer gaat willen.... want ook julia's raken verliefd(ookal hebben ze die gene nog nooit gezien) de smsjes met ik hou van je vliegen over en weer!
Met erbij als je er al zoveel geld ingestopt hebt stop je er ook niet van de 1 op de andere dag mee, en dat is natuurlijk ook de bedoeling, nieuwe mensen komen erbij maar je moet ook de oude vast houden! 8)

En als ik de gene heb gevonden die je bedoelt..... lees je het wel.... :wink:

secret girly
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2004 19:40

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door secret girly »

wie heeft er hier slechte ervaringen met MODERATING.NL??? aangezien ik die wel heb en graag met collega's hierover wil praten...en ook naar de aard vd problemen die je hebt gehad...
heel erg bedankt collega's ook mensen die nog wel voor hun werken mogen uiteraard reageren!!!! PAS OP MET ZE!!! In het begin zijn ze heel aardig maar daarna ...... kun je wel raden he???
en mensen zoek geen contact via sms met hun..ze bedonderen je waar je bijstaat en zullen ook zeer zeker niet met je gaan daten en al die verhalen van die mannen die zeggen dat ze wel een relatie hebben met zo een vrouw : FORGET IT !! Dat kan dus zeer zeker NIET!!! Omdat iedere collega met die ene man maar 1 regeltje schrijft !!!!

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Dus jij bent een anna of een heidi of weet ik het maar over dat moderating haha dan heb je zeker ook problemen met Daan ofzoiets ?? hij wil mij morgen bellen voor een afspraak om bij mij melk te komen drinken :? wordt steeds gekker

secret girly
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2004 19:40

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door secret girly »

Lekker toch zo'n glaasje melk? Op zijn kosten mag ik hopen he...haha..maar waarom wil hij met jou melk drinken dan? NIet eens een goeie borrel ofzo?hihi..tot horens..ennuh sterkte

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

ach ja joh weet ik veel omdat ik boos op ze ben ofzo wel jammer dat die niet meer reageert op msn of via mail en dat nou een beetje kick zit te doen met me vaders gegevens :? jij trouwens behoeft om gezellig op msn te chatten ? ([email protected]) :P

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

moderating heette eerst mondivox.. daarna zijn ze over gestapt naar die nieuwe naam. ik heb ook voor ze gewerkt en had echt problemen met ze ik noem ze maar : SLAVENDRIJVERS, natuurlijk werk je daar met je eigen wil, maar zo gedragen ze zich dan bedoel ik he. het is gewoon te asociaal voor worden. ik kreeg mijn geld te laat en noem maar op. zeiden ze ook nog dat dat mijn schuld was. werd er echt gek van. was gewoon ongelooflijk!!

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Je ken zeker geen namen noemen van die slavendrijvers ??? Dat zou misschien wel kunnen helpen

I`m every woman!

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door I`m every woman! »

Klopt, er zijn zoveel oplichters bij.
Heb er ook voor gewerkt, en hun namen zijn Eric en Richard.
Weet niet meer hoe hun bedrijf toen heette, maar zijn 10tallen keren over de kop gegaan, teveel om op te noemen.
En verder hoor ik heel vaak van collega`s dat bedrijven niet storten, of de helft, altijd smoesjes.
Dus ik blijf waar ik ben, ik weet dat het goedzit.

Ikkuhhh

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikkuhhh »

Hey hey

ik werk ook voor moderating maar ik heb er nog geen klachten van gekregen hoor maar als dat echt zo is wil dan misschien een van de andere moderaters contact met me zodat ik misschien wel ergens kan werken waar het wel eerlijk is ben namelijk niet van plan om me eigen de tering te smsen zonder dat ik er voor betaald zou krijgen...

groetjes ikkuhhh

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

die vent heette daan in iedergeval. maar dat wijf weet ik niet meer. die je moest toevoegen op msn. (hun alletwee) ik weet nie of er nog meer zijn nu maar toen kon ik alleen hun twee. het was zeuren zeuren zeuren. toen ik ze zei dat de tijd die je had om het aangeklikte smsje te lezen en daarna te antwoorden te kort was op de sms , vonden ze dat raar omdat 'alle andere vrouwen het wel makkelijk haalde binnen de gegeven tijd.' als je ook maar een keer een notitie vergat te maken dan zitten ze gelijk bij je op msn te zeuren hoe slecht je het wel niet deed. echt noooit meer gewoon. echt voor alle mannen:SMS NOOIT MET VROUWEN VAN DIT SORT COMMERCIALS. HET IS GRUWELIJKE OPLICHTERIJ GEWOON, ZONDEEEEE VAN JE GELD!!

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

het was wel makkelijk om het smsje te lezen. maar je moet ook de geschidenis een stukje terug lezen over wat jullie het al uren hebben blabla

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

hoi


secret girl ik wil ook wel met je praten , ik heb ook eens voor ze gewerkt en ben wel benieuwd naar je ervaringen.
mich ik heb je bij mij ook toegevoegd , maar moet zeggen dat ik er niet altijd op ben .


groetjes
ikke

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ik kreeg mijn geld te laat
toen ik ze zei dat de tijd die je had om het aangeklikte smsje te lezen en daarna te antwoorden te kort was op de sms
Wat een onzin! :?

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

jij trouwens behoeft om gezellig op msn te chatten
Yeh Mich, scorreeeeehhh!!! :roll:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

beter je geld te laat krijgen dan nooit :!: :!:
hunnies moeten ook wachten op geld van de telecom bedrijven en aangezien de rekeningen te hoog zijn moeten die weer wachten op geld van de klant... al met al is het cirkeltje weer rond :lol: :lol: :lol:

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Yeh Mich, scorreeeeehhh!!!
Je weet vast wel waarover ik wil praten en anders ben je wel heel erg lomp :P

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Ik heb ook voor moderating gewerkt..zeer kort maar..nog geen 2 maanden en toen hield ik het daar al snel voor gezien.
NOOIT deed je iets goed volgens hun, altijd commentaar.
Na 1 week wilde ik inloggen en deed het systeem het bij mij niet, dus ik dacht er is storing en wachte een tijdje na 1 uur kwam ik er nog niet in. Dus ik denk ik ga lekker iets anders doen. Om msn kon ik niemand aanspreken want er was niemand. De volgende dag kreeg ik een email waar ik was en waarom ik me niet afgemeld had. Ze hadden me dus uit het systeem gehaald omdat ze me op mijn fouten wilde wijzen. En die fouten die ik toen te horen kreeg waren te belachelijk voor woorden!!
Ik had per ongeluk niet alles opgeschreven, terwijl ik dat andere dagen wel mooi had gedaan en nu bij 1 klant vergeten was! belachelijk toch!
Terwijl ik wel altijd mijn best deed om klanten af te zeggen als er een date stond. Toen ik daar wat van zei krijg je te horen, dat hoort bij je werk is dus niks bijzonders!
Ik werk nu wel al bijna 2 jaar voor een ander bedrijf en nooit problemen mee. Krijg daar ook veel meer betaald dan bij moderating. En je krijgt ook veel meer smsjes per uur weggewerkt. Bij moderating moet je zo ontzettend veel teruglezen en alles bij werken dat ik ongeveer op 80 smsjes per uur zat, is dus zeer weinig. Terwijl ik bij dat andere bedrijf makkelijk 150 tot 200 smsjes weggewerkt krijg per uur, dat vind ik een heel groot verschil.
Moderating sucks!

Groetjes
Nicole

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

jammer dat die losers het niet eens toe durven te geven maar wel bij mij thuis de melk op willen drinken :-/

secret girly
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2004 19:40

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door secret girly »

nicole...voeg me ff toe bij [email protected] als je wilt...mich jij mag ook hoor...maar hou het netjes tegen me he..want eerder deed je dat namelijk niet..maarja toen werkte ik ook nog voor dat bedrijf..haha..ex-collega's voeg jezelf ff toe bij mij als je wilt babbeleln het liefst alleen van moderating.nl graag....

ciao secret girl

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Ik heb helemaal niet lelijk gedaan :o in ieder geval dat was dan niet de bedoeling

Gesloten