LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
secret girly
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2004 19:40

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door secret girly »

het is ok mitch...we zijn ook maar mensen die gewoon geld willen verdienen dat snap je denk wel...groetjes ik zal je trouwens van blokkade afhalen hihi...

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

prima zaak :P

Loezepoes

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Loezepoes »

Hoi hoi!

Zijn er hier ook mensen aanwezig die bekend zijn met Mobillion? Was benieuwd naar ervaringen van werknemers én klanten met dit bedrijf...

Groetjes, Loes


Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Secret girly ik zit nooit op msn maar het is misschien handiger als diegene die willen kletsen over dit smsgebeuren naar het speciale forum daarvoor gaan http://sierra.messageboard.nl/9277/ daar heb ik mijn verhaal ook al gedaan. Het is er nu nog erg rustig maar als iedereen komt, word het er misschien toch nog gezellig en iedereen kan daar zijn verhaal kwijt.

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Pff oke wie o wie

Wie kan mij helpen met "bewijs" dat moderating.nl het bedrijf achter mobile dreams is. Werd ik vanmiddag gebeld door zo hoge pannekoek die vroeg of ik zijn collega´s niet meer lastig wou vallen en dat hun het technische gedeelte van sms diensten doen maar niet zoals mobile dreams enzo. pff dus wie heeft er nog e-mailtjes ofzo van die gasten waarin staat dat je dat moet doen enzo want ja die leugens ben ik een keertje zat ook ben ik maar weinig geld kwijt.

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

waarom geven jullie allemaal zo af op moderating? ik werk er alweer een hele tijd en slechte ervaringen nooit gehad, ze zijn juist het eerste bedrijf wat wel netjes alles nakomt, betalingen altijd op tijd en goed contact.

Dus voor de mensen die zich zo slecht behandeld voelen....
ik werk er lang genoeg om te weten hoe ze zijn en als je misschien een keer een rot antwoord hebt gekregen zou ik eerst eens bij mezelf kijken
als jij er een loopje meeneemt en de klanten verneukt ja dan kan je er op wachten dat je er een keer op aan word gesproken......welkom in het echte leven dit doet iedere werkgeven als je er een zooitje van maakt!

En geloof mij sommige kunnen er een zooitje van maken dus dan ruim je hun zooi maar weer op want collegialiteit is een woord want heel veel niet kennen....

smsfun is een sukkeltje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun is een sukkeltje »

pff jij bent gewoon kansloos

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

thnx voor je complimentjes gast :P maar volgens mij ben je gewoon jaloers omdat je zelf niet het geluk hebt om het wel goed voor elkaar te hebben so dream on en kijk in de spiegel

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ga toch gauw weg..lang werken voor moderating..laat die gasten snel de tering krijgen..heb nog nooit geld van ze ontvangen toen ik daar werkzaam was..!!! En ook nooit klachten van ze gehad,dus als jij meent een goeie baas aan ze te hebben zul je wel daan heten,of niet soms?Lekker verdienen aan mensen die hard voor julie werken,en ze daarna laten barsten als een baksteen,nooit geld ontvangen.als ze echt zo goed zijn als ze beweren laat ze dan het restant maar naar me overmaken van wat ik nog noiot heb gehad!!!
Ok daan?want ik weet heus wel dat jij achter die berichtjes zit hoor! Wij zijn niet dom! Zoals jij!

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

hee nog een gastje ik zal je uit je droom helpen ik ben een vrouw en moet mn centjes gewoon verdienen met typen dat jij slechte ervaringen hebt kan ik niks aan doen vanaf dag 1 heb ik goeie ervaringen en wat dat uitbetalen betreft ik weet alleen dat als je je formulieren niet opstuurt dus ook je belasting dat ze je dan niet uit kunnen betalen dus heb je dat wel gedaan dan?

haha

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door haha »

moderating is een lachertje ik heb wilde plannen gehoord van mensen.....

adrie123

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door adrie123 »

vertel eens...

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

ja vertel eens gast of is dit weer zo een hoop geroep en oh wat moeten we bang worden verhaal wat kant nog wal raakt?

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

nou alles is ingevuld hoor smsfunnetje..pff wat een joker ben jij zeg,ik weet precies wie jij bent!Het zijn gewoon een stelletje doortrapte dickheads,ben blij dat ik al lang bij ze wegben,die paar euro lig ik niet wakker van want die heb ik al lang en breed bij een ander terugverdiend,die je wel als een mens behandeld en niet als uitschot oid.Ga jij maar lekker door voor 6 ct dan,veel plezier ik hoop dat je het nog lang volhoudt,ik heb mijn baan jij de jouwe,verzuip er maar lekker in !! :lol: onee..dat gaat niet, want het is niet zoveel !!! lang leve het hoge lonentarief :!: :!: :!:

Denney

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Denney »

Ik weet niet of "HAHA" dat ene bedoeld met dat groepje van 30 met een bekende advocaat ?? daar ben ik wel van op de hoogte onze grote vriend op dit forum mich volgens mij ook maar eh... ach ja laat ook maar zal wel niks worden denk ik denk ook niet dat ik mee doe daar aan. Logische wijs zal ik wel van harte juichen als dat allemaal door gaat en lukt. Jammer dat een persoon als "haha" dan de boel ophist door het op een groot indianen verhalen te doen lijken haha

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

hey gast ik zit erg goed voor vertel maar eens wie ik ben dan.....

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Volgens mij is smsfun gewoon iemand die er lekker aan verdient en geen problemen heeft met moderating dat kan, ik vind dat niet iedereen dan gelijk vreemde dingen moet zeggen als zij/hij zich daar nou goed bij voelt is er toch niks aan de hand?

Verder denney??
Was niet echt de bedoeling dat dat zo hier even werd gepost enzo :? daarbij komt het staat nog heel erg op losse schroeven enzo dus mensen vergeet dat verhaaltje maar

Dan nog wat over moderating

Er is nou echt helemaal niemand van al deze boze ex-medewerkers die me even kan helpen met mails van daan (of andere moderating personen) met daarin de informatie wat je moet doen enzo ???

Iedereen welterusten voor nu laterz

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

dat groepje van 30 met een bekende advocaat ?? daar ben ik wel van op de hoogte onze grote vriend op dit forum mich volgens mij ook maar eh
:lol: :lol: :lol: :lol:
Have fun!!!!

gwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2004 19:58

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door gwen »

ook ik werk voor moderating net als smsfun zoals ik begrijp, en ik heb het daar ook goed naar me zin. Ze betalen me, en zoals anderen hebben ze me ook gezegd dat ik het werk goed doe,en als ik iets fout deed werd dat gewoon netjes gemeld van zo en zo...Ik heb met hun geen rare dingen meegemaakt. Het is gewooon een eerlijke baan, met eerlijke mensen.En tja heb je wel nare ervaringen met hun,dan zal dat wel zo wezen maar ik denk dat je die overal wel hebt, waar je ook werkt !!! Je wordt overal op je fouten gewezen en overal beloond voor het goede werk. Ze hebben juist met mij narigheid gehad en dat is niet de bedoeling geweest en ook buiten mijn schuld om, er heeft hier bij radar iemand lopen posten onder een andere naam iets van misty girl ofzo, met mijn email adres erbij waar ik dus niet zo blij mee ben en ook tijdelijk geblokkeerd ben bij hun nu vanwege deze ongein!!! Ik wil dat via deze weg ook laten weten geloof het niet wat deze dame/heer over hun schrijft !!!! Ik ben gwen en werk dus gewoon voor hun met plezier en nog nooit problemen gehad !! Ik hoop dat dat bij deze uit de wereld is geholpen !!
Collegas die wel met zin werken bij moderating...veel plezierige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar...

Gesloten