LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

pardon, baan met eerlijke mensen???mensen die nepdates maken met mannen die echt denken dat er een afspraak te maken valt?? hou alsjeblieft op hoor, dat je blij met je baantje daar bent vind ik helemaal oke,. maar ga iets niet ophemelen wat dat niet verdient. laten we EERLIJK blijven

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

pardon, baan met eerlijke mensen???
Hmm dan ben Ik maar een misselijk wijf wat geld verdient door middel van arme zielige kansloze mannen een rad voor hun ogen te draaien...Zolang ik maar geld als water kan uitgeven i dont care :lol: Ik ben weer bellen/smsen zaterdag is een topdag je weet wel 8)

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb helemaal niet gezegd dat je een misselijk wijf bent.. maar jij kent jezelf natuurlijk het beste. :wink:
ik ben ook bellen. lekker druk!!

zielig

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door zielig »

Wel jammer dat die helden van modarating helemaal niet zo stoer lijken te zijn en tevens zelf ook niet bijster slim over komen als je met ze praat. paar voorbeelden

Trosradar wat is dat ?
eh.. dat zijn wij niet
wat een smsoperator ? eh.. oh nou daar ben ik niet van
wat een voice operator eh daar ben ik ook niet van

pff :roll: die berichten van een tijdje terug van haha enzo ik hoop dat daar nog een beetje waarheid in zit

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

ik heb helemaal niet gezegd dat je een misselijk wijf bent.. maar jij kent jezelf natuurlijk het beste.
ik ben ook bellen. lekker druk!!
het is erg druk inderdaad december blijkt een erg goede maand te zijn :wink:

smsmeissie

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsmeissie »

Hey meiden,

Ik heb ook een hele tijd voor moderating gewerkt maar dat was echt vervelend ik zou graag met een van jullie in contact willen komen zodat ik ergens anders hier mee door kan gaan want het verdient gewoon lekker! is het mogelijk om met een van jullie te mailen? mijn email adres is [email protected] ik hoop dat jullie me mailen of op msn aanmelde.

groetjes smsmeissie

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben vanmiddag ook ingeschakeld.. echt heerlijk druk weer. ik had een tijdje voor tele info gewerkt maar daar kreeg ik gewoon maar twee bellers per half uur die dan maar 5 min bleven hangen. maar bij het bedrijf waar ik nu al drie jaar werkt ( ben nu 21). heb je eigenlijkconstant bellers. echt heerlijk[/quote]

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

ik ben vanmiddag ook ingeschakeld.. echt heerlijk druk weer. ik had een tijdje voor tele info gewerkt maar daar kreeg ik gewoon maar twee bellers per half uur die dan maar 5 min bleven hangen. maar bij het bedrijf waar ik nu al drie jaar werkt ( ben nu 21). heb je eigenlijkconstant bellers. echt heerlijk
[/quote]

Kom jij niet uit brabant toevallig ? Anyway tele info is echt slecht bij mijn andere bedrijf S........ is het top geregeld groetjes

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

ik ben vanmiddag ook ingeschakeld.. echt heerlijk druk weer. ik had een tijdje voor tele info gewerkt maar daar kreeg ik gewoon maar twee bellers per half uur die dan maar 5 min bleven hangen. maar bij het bedrijf waar ik nu al drie jaar werkt ( ben nu 21). heb je eigenlijkconstant bellers. echt heerlijk


een vriendin van me werkte namelijk ook bij tele-info en s........ alleen die is volgens mij een jaartje ouder (ben niet zo goed met leeftijden onthouden!). :wink: [/quote]

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

nou ik zal je wat moois vertellen. bij mijn bedrijf word gewoon alle belasting zelf ingehouden. als je drie maanden lang boven een aantal 100 euro verdien dan krijg je een ander contract en word de belasting afdracht helemaal uitgerekend, en voordat je je geld krijg is de belasting er al af dus. ik heb een lekker kerstpaket gekregen. heerlijk hoor. nee ik kom uit omgeving rotterdam

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

superfoon ook misschien?

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

nou ik zal je wat moois vertellen. bij mijn bedrijf word gewoon alle belasting zelf ingehouden. als je drie maanden lang boven een aantal 100 euro verdien dan krijg je een ander contract en word de belasting afdracht helemaal uitgerekend, en voordat je je geld krijg is de belasting er al af dus. ik heb een lekker kerstpaket gekregen. heerlijk hoor. nee ik kom uit omgeving rotterdam
Ik heb ook kerstpakket gehad en een vast contract gaat lekker inderdaad ik ben trouwens 23 ,doe het ook sinds mijn 18e !

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

oo wat leuk joh. misschien zin om msn uit te wisselen?

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

goed plan kan je me jouw msn doorgeven aangezien ik niet wil dat mijn eventuele sms werkgevers mijn email zien staan :wink:

Veronique 19

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Veronique 19 »

Haaaay,

Ook ik werk voor moderating en ik moet zeggen dat het me goed bevalt en jah ook ik ben wel is even op de blok gezet maar dat was omdat ik me werk niet doe en dan word je gewoon even geblokt want het is een bedrijf en die moeten ten aller tijde zakelijk blijven denken. Na het gesprek met me lieve team leidster ben ik weer geacepteerd en vanaf nu doe ik het veel beter. Maar nu ff wat anders Radar denkt dat ze zo fantastisch zijn waarom beweren ze dan dat er alleen maar mannen zijn wie smsen? jullie mogen best is komen voelen hoor tussen me benen en als je dan nog zegt dat ik een man ben dan spoor je niet helemaal haha. en over het niet op tijd betaald krijgen dat is de grootst mogelijke onzin want ik ik krijg netjes iedere 2e werkdag van de nieuwe maand betaald en dan nog iets diegene wie denken met 10 cent goed te verdienen kijk uit voor meneer de belasting in januarie je krijgt dan namelijk een toeslag van 33% en ik zou dit niet weten als ik zelf geen management opleiding doe. kijk bij moderating is het voor deel dat die iedere maand netje de belasting al voor je in houden dus inprincipe verdien ik ook 10 cent per smsje maar dan zonder belasting. Lekker toch.

groetjes Veronique

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Dus voor de mensen die zich zo slecht behandeld voelen....
ik werk er lang genoeg om te weten hoe ze zijn en als je misschien een keer een rot antwoord hebt gekregen zou ik eerst eens bij mezelf kijken
als jij er een loopje meeneemt en de klanten verneukt ja dan kan je er op wachten dat je er een keer op aan word gesproken......welkom in het echte leven dit doet iedere werkgeven als je er een zooitje van maakt!
Wat is dit voor onzin? Een normale werkgever gaat niet na een paar dagen constant lopen zeuren dat je niks goed doet, die spreekt je daar rustig op aan en zegt erbij dat je nieuw bent en dat je dat moet leren. Moderating gaat ervan uit dat je alles gelijk moet weten en kunnen! Dus hou snel op! Ze zijn onbeschoft! Ik sloofde me uit om alle klanten op tijd af te zeggen (ja er waren er genoeg die dat niet deden en dan kon ik alles opknappen) en daar werd nog niet 1x iets van gezegd!

Ik vind het niet gek dat Moderating altijd maar op zoek is naar nieuwe mensen..ze weten namelijk niet hoe ze deze moeten houden.
En als je netjes een mailtje naar hun stuurt dat je vandaag niet kan werken omdat er iets ernstigs tussendoor is gekomen (vader in ziekenhuis) krijg je niet eens een berichtje terug met sterkte! Kleine moeite dacht ik zo en beetje medeleven mag wel vind ik. Ik vind het jammer dat ik de mailtjes van hun niet meer heb, maar er zou geen enkel positief mailtje tussenzitten. En dan heb ik het over de mailtjes die naar elke moderator gestuurd word en niet naar mij persoonlijk!

Toen ik hun mailde dat ik niet langer voor hun wilde werken, heb ik nooit een reactie terug gehad..zou hun ook netjes gestaan hebben als ze dat deden. Er stond in dat ik het niet eens was met hun werkwijze. En dan gaat bij mij het motto op..zwijgen is toestemmen!

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Sorry bovenstaand bericht was van mij, was vergeten mijn naam in te vullen.

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

Nicole

Als jij zo behandeld bent vind ik dat idd heel lullig voor je maar ik zelf heb daar nooit mee te maken gehad ben van af de allereerste dag goed behandeld en ja ik werd ook wel op mn fouten gewezen maar dat ging op een normale manier.

En net als jij kon ik ook wel eens niet werken terwijl ik ingepland was maar kreeg wel degelijk een mailtje terug.

Dus snap je dat ik bij sommge dingen vragen heb aangezien ik jullie ervaringen dus totaal niet ken.

En laten we eerlijk zijn waar je ook werkt de een vind zn baas een toffe gast en loopt ermee weg en de ander vind het de grootste eikel op deze aardkloot

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

quote:

diegene wie denken met 10 cent goed te verdienen kijk uit voor meneer de belasting in januarie je krijgt dan namelijk een toeslag van 33% en ik zou dit niet weten als ik zelf geen management opleiding doe. kijk bij moderating is het voor deel dat die iedere maand netje de belasting al voor je in houden dus inprincipe verdien ik ook 10 cent per smsje maar dan zonder belasting

Erm.... ik weet uit ervaring dat ik over die 6 cent dat ik daar nog belasting over moest betalen aan de telefoon zei daan(de sukkel) wat jij opgeeft moet je zelf weten gaan wij niet voor je doen maar over die 6 cent is geen belasting betaal ja die van hem zijn belasting die hij betaalt ik moest het zelf dus nog opgeven.
Enfin dat was ook voor mij een blauwe maandag bij Daan en ik verdien zelfs geen 6 cent per sms met mijn ingehouden belasting,het is algemeen bekend onder de operators dat hij een uitzuiger is.En als ze je niet meer willen hebben dan kicken ze je er op een manier uit waarvan je denkt dat het je eigen schuld is,maar aan de andere kant is het goed geweest dat hij me niet meer wilde want nu heb ik een superbaan bij een andere dienst :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

en kan ik tenminste fatsoenlijke dingen kopen dan met de 4 cent die je uiteindelijk bij daan krijgt!!!

trouwens het kan niet dat het geld bij de tweede werkdaag al bij daan word gestort dat was tussen de zesde en de tiende bij mij waren ze wel op tijd(maar voor de mentaliteit die ze hadden maakte dat het niet goed) want voordat hun het geld hebben gaat ook drie dagen over.

flower

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

[quote:Erm.... ik weet uit ervaring dat ik over die 6 cent dat ik daar nog belasting over moest betalen aan de telefoon zei daan(de ******) wat jij opgeeft moet je zelf weten gaan wij niet voor je doen maar over die 6 cent is geen belasting betaal ja die van hem zijn belasting die hij betaalt ik moest het zelf dus nog opgeven

En waarom vul jij dan die blauwe papiertjes in als je bij hun gaat werken? heb niks meer af moeten dragen aan de belasting
en dan nog iets ieder mens moet buiten dat zn baas het doet zelf zn verdiensten aan de belasting opgeven

Gesloten