LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

aha jij werkt zwart,ik moet wel belasting betalen want je gegevens worden genoteerd en dat doen ze met iedere werknemer.(daan zegt dat hij al belasting betaalt maar dat is puur voor ze eigen niet voor zn personeel,slim bedacht)Ik weet niet wat er bij daan word wijsgemaakt ik ben blij dat ik daar vanaf ben :lol:

flower

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

uit welk jaartal kom jij prehistorie? (sorry dat ik het zo zeg)

ooit gehoord van een jaaropgaaf? vorig jaar gehad van moderating en dit jaar krijg ik m weer en staat keurig netjes op wat hun afdragen aan de belasting voor jou.

En als jij moet betalen dan heb jij waarschijnlijk meer verdiend dan dat je belasting vrij mag verdienen. Verdiep je eerst eens in de materie voordat je gaat roepen. Iedereen mag een bepaald bedrag belasting vrij verdienen als je daarboven komt moet je belasting afdragen. De 6 cent is netto waar de belasting al vanaf is (netjes door werkgever afgedragen). Dit bedrag kan je terug krijgen als je onder het belastingvrije bedrag zit kom je daarboven ja dan helaas maar mag je net zoals iedere andere werkende meer belsting afdragen dan er misschien ingehouden is. Ook is dit afhankelijk van je privesituatie. Heb je nog vragen ga naar www.belastingdienst.nl :lol:

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Het klopt idd dat je bij de moderating 6 cent netto per sms krijgt. Want ook heb ik zo'n blauw belastingformulier ingevuld en ik kan ook niks zeggen over het loon dat betaald word. Ik heb het altijd netjes op de 2de van de maand ontvangen maar ik heb dan ook maar 2 maanden voor hun gewerkt. Je verdient er niks...puur omdat je veel te veel moet doen voordat je ook maar 1 smsje verstuurd krijgt.

Als het antwoord toevallig een klein beetje te kort is of je hebt er geen vraag in gesteld dan krijg je al gelijk commentaar van hun en daar bedank ik voor.
Met Daan zelf heb ik weinig contact gehad. Met mijn teamleidster des te meer (zal haar naam maar niet noemen) Ze kon alleen maar aardig doen als ze 'savonds mensen te kort kwam, dan kwam er zo'n vreselijk slijmmailtje of je alsjeblieft wilt helpen wat tis zo druk...heb ik dus nooit gedaan! Als hun niet reageren op mijn mail, waarom ik dan wel op hun?

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

mwa ej... ik weet niet maar is er nou nog steeds niemand van het groepje dat een zekere mindere ervaring met moderating en daan e.d. die mij aan mails kan helpen waarin hij aangeeft wat jullie moeten doen als sms operator ?? :o

wie zijn wij?!

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door wie zijn wij?! »

Wel jammer dat alle sms (waar het nu om draait op dit forum) dus de grond ingetrapt wordt er zijn ook wel sms bedrijven die dus echt eerlijk zijn en dus ook echte dames heeft thuis met gsm en geen pc en misschien ook wel :wink: . Ik samen met me vriendin werken bij een sms bedrijf en we hoeven alleen te filteren d.w.z als een dames geen s*x sms wil dat deze dus ook niet gezonden wordt want zij betalen immers ook een deel van het smsen.
Wat ik alleen heel erg jammer vind is dat de prijs pob 1,10 is en zelf wel 1,50 pob erg hoog is, vind ik persoonlijk. We hoorde laatst dat de prijzen nog hoger ging liggen maar dat weten we niet zeker. Maar gelukkig zijn er ook wel echte sms diensten waar ook echte liefde uit voort komt en niet om de kerk wordt gereden.
Kijk wat de mannen doen moeten ze zelf weten en ook de sms operators die dus voor een persoonlijkheid speelt in de meeste gevallen moeten het allemaal zelf weten, maar wat ik wel heel erg jammer vind wat je dus ook steeds meer merkt is dat de smsers ook aan het leintje wordt gehouden ookal heeft tie al zoveel gesmst ik vind persoonlijk dan dat als je een relatie verder niet ziet zitten en niet verder wilt smsen met hem als persoonlijkheid, misschien dat tie dan met een andere persoonlijkheid verder wilt smsen dat is dan wat hij wil maar er wordt teveel hoop aan iemand gegeven wat niet nodig is...
Ik hoop alleen dat er steeds meer bedrijven komen zoals degene waar wij ook voor werken en alleen dus smsjes controleren en filteren van ongewenst matriaal.

Verder iedereen fijne feestdagen

groetjes a

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

tja goede moeten onder de slechte lijden ... is niet alleen in dit geval zo

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

hoi

ik heb ook ooit voor ze gewerkt en wil ook wel graag contact met andere , ook met mensen die er nog wel werken .
[email protected]

groetjes
ikke
:)

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

mwa ej... ik weet niet maar is er nou nog steeds niemand van het groepje dat een zekere mindere ervaring met moderating en daan e.d. die mij aan mails kan helpen waarin hij aangeeft wat jullie moeten doen als sms operator ??


Als je zelf nou een email naar hun stuurt dat je voor ze wilt werken dan krijg je alle informatie die je nodig hebt, hun zijn toch altijd op zoek naar nieuwe moderators.

Mag ik vragen wat je met die informatie wilt gaan doen?

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

maar ik heb dan ook maar 2 maanden voor hun gewerkt. Je verdient er niks...puur omdat je veel te veel moet doen voordat je ook maar 1 smsje verstuurd krijgt
Heb je iets niet goed gedaan je kan er echt leuk mee verdienen en zoveel hoef je niet te doen hoor ligt ook aan je snelheid ik haal makkelijk 100 of meer per uur

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

ben het helemaal met bovenstaande gast eens je kan zeker leuk verdienen ligt aan je persoonlijke inzet je moet het zelf doen.
ik haal ook met gemak de 100 of meer per uur.

En veel moeten doen valt erg mee hoor je kan in een rap tempo doorgaan zelfs met je notities die je maakt

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Heb je iets niet goed gedaan je kan er echt leuk mee verdienen en zoveel hoef je niet te doen hoor ligt ook aan je snelheid ik haal makkelijk 100 of meer per uur
Toen ik bij moderating begon had ik al ruim anderhalf jaar smservaring achter de rug dus aan mijn snelheid lag het zeker niet. En waarom hoor ik dan zoveel mensen klagen dat er zo weinig te verdienen valt bij hun?

Ik vergelijk het met mijn huidige werkgever waar ik nu dus bijna 2 jaar voor werk en daar haal ik met gemak 150 tot 200 smsjes per uur dus dat is wel even wat meer dan die 100 smsjes.

Of zijn jullie soms diegene die elk berichtje beantwoorden met: Jaaah uuhhh moet ik ff denken hoor oke? pffff hoe vaak ik dit berichtje niet tegen ben gekomen...een waardeloze moderating noem ik zo iemand..geef normaal antwoord op een vraag en draai er niet omheen, zo ga ik te werk anders ben je echt een zeer slechte moderator.

Of nog zo'n voorbeeld:
Moderating stuurt standaard altijd een bericht om 9 uur 's ochtends: Goedemorgen schatje ik moet je iets heel belangrijks vertellen
En dan vraagt de klant: wat wil je me dan vertellen?
Zegt de moderator: Het is echt heel belangrijk maar ik weet niet of ik het je durf te vertellen en of je het wel wilt weten.

Lekker makkelijk antwoord en dan laten ze het moeilijke om iets belangrijks te verzinnen aan een ander over.
Op die manier krijg ik er ook een hoop verstuurd, maar dan ben je een slechte moderator.

smsfun
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 dec 2004 15:35

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door smsfun »

Ik vergelijk het met mijn huidige werkgever waar ik nu dus bijna 2 jaar voor werk en daar haal ik met gemak 150 tot 200 smsjes per uur dus dat is wel even wat meer dan die 100 smsjes.
hmm waar je nu dus 2 jaar werkt?? en dan te weten dat moderating nog geen 2 jaar bestaat vreemd, was je geweldige werkgever waar je nu werkt blijkbaar toch niet zo geweldig dat je het in de tussentijd bij moderating zocht :roll:

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

De reden dat ik bij moderating paar maanden geleden begonnen was is omdat ik meer uren wilde maken wat helaas bij mijn werkgever op dat moment niet mogelijk was. Ik weet niet hoelang moderating bestaat maar wat heeft dat er mee te maken dat ik 2 jaar voor iemand anders werk???

magicflower

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door magicflower »

Heeft iemand nog een adres waar ze sms moderators zoeken?
Wil wel mijn geld terug verdienen :!:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Ook www.smschatdating.nl maakt zich schuldig aan deze diensten.

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Als je ingeschreven staat bij de KvK en werk verricht voor Moderating krijg je 6 eurocent per smsje + 19% BTW.

Mensen die niet ingeschreven staan behoren over het algemeen geen omzet belasting (de 19%) af te dragen waardoor deze het bedrag krijgen zonder de BTW. Dit bedrag komt bij Moderating dus op 6 eurocent per smsje.

Echter wordt er dus door Moderating geen Loonbelasting afgedragen. In het begin van het jaar moet je veelal een opgave doen van de inkomsten. Echter bestaat door de misselijke manier waarop Moderating werkt toch een hele grote kans dat je alsnog je belasting moet afdragen over de 6 eurocent die je verdient per sms.

Omgerekend hou je ongeveer € 0,048 over per smsje.

ook bedreigd door freddy

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door ook bedreigd door freddy »

hmm volgens mij heb jij ook al nare ervaringen met Freddy achter de rug zo te lezen!

Wij zijn ook bezeikt geworden door hem en zijn dreig mailtjes logen er ook niet om!

Zou ik misschien je hotmailadres o.i.d mogen hebben om er met jou over te kletsen,ik ben namelijk op zoek naar meer mensen die door hem bedreigd zijn.Er loopt al een aangifte tegen hem.

ook bedreigd door freddy

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door ook bedreigd door freddy »

hmm dat geld heb ik ook nog steeds niet gekregen!Heb je als operator gewerkt of heb je ook het systeem "geleased" van hem?

Gast2004

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast2004 »

Ik begrijp niet zo goed dat als iemand bedreigd is, hij of zij dan niet meteen zelf actie onderneemt.
Wie zegt dat het allemaal waar is wat hier door de boze exmedewerkers word gezegd? Als je dan toch boos bent
los je eigen zaakjes op en ga geen andere mensen opnaaien door iemands adres hier te plaatsen. Wat ik al helemaal
niet begrijp is dat trosradar dit soort oproepen toe staat. Ik vind het absoluut niet kunnen, het is bijna kerst, denk eens na
voordat je dit soort acties gaat neerzetten. Misschien zijn Freddy en Mariska ook papa en mama, is dit dan de manier om
een probleem op te lossen? Trosradar forum redactie: SCHAAM JULLIE!!

ook bedreigd door Freddy

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door ook bedreigd door Freddy »

Zij hebben 2 kleine kinderen,wij ook en je wilt niet weten wat wij voor bedreigingen aan ons adres hebben gekregen alleen omdat wij het contract met hun niet wilden aangaan omdat er zoveel haken en ogen aanhingen.
Als je dan van Freddy te horen krijgt dat hij binnen kort wel even aan de deur komt om ons uit te roeien en weet ik veel wat nog meer,nou sorry,maar ik hoop dat hij op deze manier ook flink bedreigd wordt.
De politie weet er van,wij hebben aangifte tegen hem gedaan,alleen is 1 iemand niet genoeg om er iets tegen te doen.
Ons adres inclusief telefoonnummers,bankrekeningnummers en noem maar op heeft hij ook op een sexwebsite n.b gezet.Dus mag ik hier dan geen adres gegevens plaatsen?Dit is nog mild,hier zullen niet veel mensen naar hem gaan bellen,waar hij mijn gegevens had gezet kwamen ca 75000 bezoekers per dag,leuk als je allemaal leuke telefoontjes krijgt!!!

Gesloten