LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belabberde service Media Markt Roermond

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
A.loohuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2018 21:16

Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door A.loohuis »

Melding omtrent belabberde service Media Markt Roermond betreffende reparatie scherm Samsung S7 deze in overleg met verzekering bij Media Markt ingeleverd voor reparatie scherm. Had echter nog niet gerepareerd mogen worden door de service bar van Media Markt in verband met de lopende garantie samsung . Deze eerste fout resulteerde ook in een defect slecht scherm van de selfie camera hierop terug gegaan voor garantie hierop is de camera opgestuurd wederom naar een partij die deze niet mag repareren maar werd vocht als oorzaak geopperd met de melding van mediamarkt dat de ip68 waterdichtheidsklasse altijd
vervalt bij scherm reparatie Dit is alleen dus bij Media Markt!!! Bij Samsung wordt de IP68 garantie gewoon gegeven na reparatie hier op gevraagd de telefoon naar de goede afdeling te sturen voor een juiste reparatie en garantie i.... heeft men de telefoon gewoon twee weken vergeten de telefoon is extreem belangrijk voor de werkzaamheden van de eigenares in de zorg alle planning en mailing wordt via internet gedaan dus de telefoon en de leen telefoon kan dit totaal niet aan nu dus al een maand lang geen telefoon die fatsoenlijk werkt en ook nog in de situatie gekomen van een terminale operatie wat is aangegeven is geworden in verband met haast ????¿¿¿¿¿
Laatst gewijzigd door Radar op 12 mei 2018 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door sylvesterb »

A.loohuis schreef:Melding omtrent belabberde service Media Markt Roermond betreffende reparatie scherm Samsung S7 deze in overleg met verzekering bij Media Markt ingeleverd voor reparatie scherm. Had echter nog niet gerepareerd mogen worden door de service bar van Media Markt in verband met de lopende garantie samsung . Deze eerste fout resulteerde ook in een defect slecht scherm van de selfie camera hierop terug gegaan voor garantie hierop is de camera opgestuurd wederom naar een partij die deze niet mag repareren maar werd vocht als oorzaak geopperd met de melding van mediamarkt dat de ip68 waterdichtheidsklasse altijd
vervalt bij scherm reparatie Dit is alleen dus bij Media Markt!!! Bij Samsung wordt de IP68 garantie gewoon gegeven na reparatie hier op gevraagd de telefoon naar de goede afdeling te sturen voor een juiste reparatie en garantie i.... heeft men de telefoon gewoon twee weken vergeten de telefoon is extreem belangrijk voor de werkzaamheden van de eigenares in de zorg alle planning en mailing wordt via internet gedaan dus de telefoon en de leen telefoon kan dit totaal niet aan nu dus al een maand lang geen telefoon die fatsoenlijk werkt en ook nog in de situatie gekomen van een terminale operatie wat is aangegeven is geworden in verband met haast ????¿¿¿¿¿
Ik begrijp weinig van uw bericht. En wat nu precies uw vraag aan de leden van het forum is?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door newmikey »

A.loohuis schreef:Melding omtrent belabberde service ...
Geen touw aan vast te knopen. MM heeft ook toetsenborden met punten, hoofdletters en een Enter-toets in de aanbieding. Probeer het na aanschaf nog eens?

stofzuigertje

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

BijVervangenSchermMoetenZeSpecialeTapeGebruikenVoorWaterdichtMaken......

:mrgreen:

Als Media Markt binnen garantie fouten maakte door goedkoop imitatie scherm zonder waterdicht maken plaatst is het hun fout en moeten zij de schade vergoeden!

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door honda98 »

bij media markt garantie tot de deur. dit moet toch voor velen wel bekent zijn.
waarom koop je er dan ? goedkoop zijn ze niet en de prijzen zijn bij gewone winkels zijn dikwijls het zelfde en een betere service

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door arvandongen »

honda98 schreef:bij media markt garantie tot de deur. dit moet toch voor velen wel bekent zijn.
waarom koop je er dan ? goedkoop zijn ze niet en de prijzen zijn bij gewone winkels zijn dikwijls het zelfde en een betere service
Waarom koop jij er dan?

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door honda98 »

arvandongen schreef:
honda98 schreef:bij media markt garantie tot de deur. dit moet toch voor velen wel bekent zijn.
waarom koop je er dan ? goedkoop zijn ze niet en de prijzen zijn bij gewone winkels zijn dikwijls het zelfde en een betere service
Waarom koop jij er dan?
een domme reactie waarom koop jij er dan.
als ik dit schrijf kan je er toch wel uit op maken dat ik niets bij mediamarkt koopt
als je niets anders weet kan je beter niet reageren op dit onderwerp
of het eerst (goed) lezen 8)

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door arvandongen »

honda98 schreef: als ik dit schrijf kan je er toch wel uit op maken dat ik niets bij mediamarkt koopt
Ik lees dat je een reparatie gekocht hebt bij MM (na advies van de verzekering en op kosten van de verzekering).
Je had kunnen weigeren.

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door honda98 »

arvandongen schreef:
honda98 schreef: als ik dit schrijf kan je er toch wel uit op maken dat ik niets bij mediamarkt koopt
Ik lees dat je een reparatie gekocht hebt bij MM (na advies van de verzekering en op kosten van de verzekering).
Je had kunnen weigeren.
zie je nu wel dat je niet lezen kan !
anders had je niet zo dom ge reageert .
ik laat me uit schrijven voor dit onder werp want ik heb geen zin meer om met mensen communiceren die maar wat roepen.
het heeft ook geen zin meer om te reageren. ga je eigen maar anders vervelen maar niet op dit forum 8)

NeoDutchio
Berichten: 12384
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U brengt een Samsung S7 naar de MediaMarkt in opdracht van uw verzekeraar. Maar, MM mocht deze niet repareren. Waarom moest de telefoon naar de MM als die niet gerepareerd mocht worden? Na de reparatie die niet mocht heeft u de telefoon opgehaald en later weer ingeleverd vanwege de selfiecamera. De telefoon wordt weer ter reparatie aangeboden en wordt opgestuurd. Weer zegt u dan er niet gerepareerd mocht worden.
Waarom levert u een telefoon in bij een reparatiedienst als deze niet gerepareerd mag worden? En van wie mocht er niet gerepareerd worden? De verzekeraar zegt dat u naar MM moet gaan, maar dat ze niet zouden mogen repareren, dat klopt niet.

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door Esceha »

Ik koop nooit meer iets bij Mediamarkt. "ÏK BEN TOCH NIET GEK".

A.loohuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2018 21:16

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door A.loohuis »

Telefoon is aangeschaft bij KPN. Maar voor scherm reparatie gekozen voor MM ivm kortere reparatie tijd. Omdat hiervoor toestemming was van de verzekeraar ben ik er van uit gegaan dat het een capabele partij betrof. Dat er dan toch nog een probleem is kan ik me ook nog voorstellen. Maar hoe daar dan mee wordt omgegaan daar lusten de honden geen brood van.
Telefoon nu reeds een maand weg en licht nu pas bij een geautoriseerde reparateur beaamd MM zelf.
hier voor wel al zelf 6 of 7 keer moeten bellen voor dat er geschakeld werd,
Ze behandelen je als een ....
Zo als dit afgehandeld wordt is het inderdaad het laatste bezoek bij MM.
Oja, met mijn toetsenbord is niks mis maar stond stijf onder de medicijnen. ;-)

A.loohuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2018 21:16

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door A.loohuis »

IK HEB GEEN VRAAG AAN DE LEDEN VAN HET FORUM WIL ALLEEN EEN ZAAK BEKENDHEID GEVEN...
HEB JE HIERVOOR EEN BETER SUGGESTIE??

A.loohuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2018 21:16

Re: Belabberde service Media Markt Roermond

Ongelezen bericht door A.loohuis »

Bij het inleveren van de telefoon had MM moeten vragen naar aankoopbewijs. dan hadden ze kunnen zie dat telefoon maar 1 jaar oud was en nog onder SAMSUNG garantie viel en dat zij hem niet zelf mochten repareren maar alleen een geautoriseerde reparateur.
en dat de telefoon ook bij hen misschien 2 weken of langer weg was.
Die kennis was er toen nog niet bij mij maar waarschijnlijk ook niet bij de baliemedewerker.
Maar later in het verhaal vertelde MM dat ook geen probleem was daar zij de garantie gewoon over namen maar wel altijd bij scherm reparatie de IP68 vervalt.
En dan kan je hem net zo goed naar elke " beun " brengen

Gesloten