Sinds de nieuwe website van ING actief is, kan ik niet meer met Tancode (lijst) mijn betaling bevestigen.Is dit een ramp? Niet als ik thuis ben.
Dit veranderd echter wanneer ik weer naar zee vertrek.
Daar is geen "netwerk" en geen "wifi", als ik dan de computer van de "baas" gebruik en daar iets wil bestellen of geld overmaak kan ik dit dus niet meer bevestigen. De werk periode is +/- 5weken.
Hierop heb ik de ING gebeld, het voorstel was om de app van het toetsel af te halen, hier door word de tancode (lijst) actief.
volgens de mede werkster ben ik de enige.... slechte zet van ING.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING vernieuwde site Tan-code gedeactiveerd
Re: ING vernieuwde site Tan-code gedeactiveerd
Zo te zien hebt u twee telefoontoestellen nodig. Eentje met, en eentje zonder app.
Re: ING vernieuwde site Tan-code gedeactiveerd
Nee helaas. Alle registraties moeten ongedaan gemaakt worden.