LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerwerk niet uitgevoerd, toch betalen.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ikweethettoch
Berichten: 86
Lid geworden op: 24 apr 2018 18:20

Re: Meerwerk niet uitgevoerd, toch betalen.

Ongelezen bericht door ikweethettoch »

kweenie schreef: Dan vraag ik me af hoe de afwerking in zijn optiek dan wél had moeten zijn en waarin de opgeleverde wanden hiervan afwijken.

Als er afgesproken en beschreven staat, dat de muren texklaar/behangklaar moeten zijn, dan zijn de muren glatt en hebben geen oneffenheden.

Maar blijkbaar heb jezelf nog nooit een zo opgeleverd huis van binnen gezien.
Dus ik kan TS heel goed begrijpen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Meerwerk niet uitgevoerd, toch betalen.

Ongelezen bericht door kweenie »

ikweethettoch schreef: Als er afgesproken en beschreven staat, dat de muren texklaar/behangklaar moeten zijn, dan zijn de muren glatt en hebben geen oneffenheden.
Ja, dat is logisch. Maar TS zegt alleen over de plafonds dat daar aanzetten e.d. op zaten.

De kritiek op de wanden betreft volgens de opening alleen dat die wanden slechts met een laagje 'gips' zijn afgewerkt. Niet dat de wanden oneffen zouden zijn. Vandaar mijn vraag aan TS hoe hij had verwacht dat de wanden eruit zouden komen te zien en waarin de oplevering hiervan afwijkte.

Gesloten