Deze zijn opgestuurd en bij de douane blijven liggen.
Toen ik het bewijs had opgestuurd van de waarde zouden deze worden afgeleverd door Post NL.
Na enkele weken ben ik gaan bellen.
waarop ik het antwoord kreeg dat 1 helm al was afgeleverd en 1tje wisten ze niet waar deze was.
Waarop ik vroeg of ze mij wilde laten weten waar ze waren en hoe ik mijn helmen zou kunnen krijgen (let op ze waren apart verstuurd) .
Ik kreeg het antwoord//: de helmen waren biede niet verzekerd verstuurd dus ik had nergens recht op.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Maar misschien mis ik ergens iets:
PostNL is een bedrijf dat post voor geld rond brengt, toch.
Je betaald er 7euro voor en wanneer dit bedrijf een fout maakt (twee keer) dan is het jou eigen schuld?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Wat begrijp ik hierin niet goed??
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ook de klacht nemen ze intern op, maar de klant krijgt hiervan niets te horen. dat blijft intern.
Dus ik ga naar de bakker, bestel een lekkere taart. betaal deze en bij ophalen hoor ik dat deze helaas is gevallen.
maar omdat ik geen verekering heb afgesloten is het mijn probleem. en hoe deze is kunnen vallen word wel behandeld maar blijft in de bakkerij...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Is dit nog nooit iemand gebeurt, is dit niet iets voor op de TV, of zou het zijn dat dit bedrijf te groot en arrogant is dat ze dit mogen doen/?
Wat kan ik hieraan doen, iemand een idee?