LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NSVO misleidend contract getekend

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
conke

NSVO misleidend contract getekend

Ongelezen bericht door conke »

Hallo

Zijn hier,nog meer mensen,die benadert zijn door NSVO
Er werd mij verteld,dat we voor mijn vriend zijn klein bedrijfje korting konden krijgen op onze energierekening

De dame zou mij een mail sturen waarin ik alles rustig kon na lezen.
Meteen de vraag heeft u de mail ontvangen,en ja hoor hij was binnen.

Zullen we het samen even doorlopen ,kunt u naar beneden scrollen en op het knopje document openen drukken.
Ok kunt u op het knopje accepteren drukken,ineens zie ik het document ondertekend staan.

Daarbij komt nog dat het bedrijf niet op mijn naam staat ,maar op dat van mijn vriend

Mijn vraag was meteen hoe dit kon,ik wil niet ondertekenen,nee hoor dat komt pas in uw volgende mail.
De volgende mail was een bevestiging van de ondertekening.

Ik heb meteen de volgende dag gebeld,dat ik het wil annuleren,ze gaan https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/zoeken/het gesprek afluisteren ,wordt er gezegd en ik krijg nog bericht.

Zijn er meer mensen die er ingestonken zijn ,en wat nu te doen?

angel1978

Re: NSVO misleidend contract getekend

Ongelezen bericht door angel1978 »

je bent niet tekenbevoegd voor het bedrijf ( neem ik aan ), dus geen probleem.
Nooit aan zoiets meedoen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En al zou uw vriend dat gedaan hebben, dan mrijgt hij ook geen “korting”.

Zulke telefoontjes direct afkappen. Ook van advertenties en vermeldingen op sites. NOOIT tekenen of op een link klikken om te accepteren.

conke

Ongelezen bericht door conke »

Ik heb weer gebeld,en verteld ,dat ik niet tekenbevoegd was,heb nu een annulering mail binnen pffff,bedankt jongens

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij elke aanbieder kan je over het bedrijfsdeel van je woning over de daar gebruikte Energie de BTW terug halen....

Maar zakelijk contract heeft lastige voorwaarden en niet iedereen mag tekenen.
Vaak lijkt het goedkoper omdat ze offerte Ex BTW doen, maar vaak duurder en onduidelijk.

Ook is het vaak meerdere jaren en matige voorwaarden, zakelijk kan een tot 10 jaren vast contract zijn dus nooit thuis afsluiten!

Mijn huis is herkenbaar aan;; Verkopers Pleur Op sticker en daar een foto van iemand die beweerd Onze Premier te zijn.

Gesloten